آشنایی با انواع پنجره پی وی سی

0
6097
پنجره پی وی سی در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید درب و پنجره پی وی سی

پنجره ها دریچه ای به چشم انداز محیط زندگی ما هستند و تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی خانه و محیط داخل آن می گذراند. نور مناسب زیبایی خانه را چندین برابر می کند. پنجره پی وی سی دو جداره بهترین انتخاب برای خانه و محیط خانه هستند که علاوه بر زیبایی بسیار زیاد محیطی ایمن و دور از آلودگی های صوتی را برای شما به ارمغان می آورند.

ما اینجاییم تا به شما بگوییم چرا پنجره پی وی سی بهترین انتخاب برای محیط زندگی و کاری شماست.

پنجره پی وی سی در ژورنال نوبشو

پی وی سی چه ویژگی های منحصر به فردی دارد؟

پی وی سی ماده‌ای انحطاف پذیر است که قابلیت شکل پذیری بالایی دارد این ماده خواص خاص منحصر به فرد خودرا دارد که از آنها می توان به سبک بودن، مقاومت و دوام بسیار بالا،مقاومت در برابر خش پذیری، مقاومت بالا در برابر حرارت و شعله، نفوذ پذیری بسیار کم اشاره کرد.

تفاوت‌ پنجره های پی وی سی با سایر پنجره ها در چیست؟

۱-مقاومت بسیار زیاد در برابر صدا

پنجره های پی وی سی با توجه به چند لایه بودن عایق بسیار مناسب برای ورود صدا به محیط خواهند بود و مکانی بسیار آرام و دور از تنش‌های محیطی را برای شما به ارمغان می آورند. در محیط های اداری باعث کم شدن استرس کارمندان خواهد شد و در محیط خانه استراحتی بسیار لذت بخش را به شما هدیه خواهد داد. این پنجره ها بیش از ۹۰ درصد آلودگی های صوتی را کنترل می کنند.

۲-مقاومت بالا در برابر شعله و آتش سوزی

داشتن محیطی ایمن دقدقه بسیاری از مردم است. پروفیل های پی وی سی از پلیمرهایی تشکیل شده است که غلظت بسیار بالایی از ماده کلر را در دل خود جای داده است. کلر باعث خاموش شدن آتش می شود. مقاومت بسیار بالایی در برابر شعله دارد این مقاومت می تواند تضمینی برای بالا رفتن امنیت و ایمنی، محیط کار یا زندگی شما باشد.

۳-عایق بسیار مناسب حرارت و انرژی

بیش از ۴۰ درصد گرمای خانه در فصل زمستان از طریق پنجره ها هدر می رود. پنجره پی وی سی عایق بسیار مناسبی برای مقابله با برون رفت انرژی از محیط است که علاوه بر گرم نگه داشتن محیط، باعث صرفه جویی بسیار زیادی در هزینه های شما می شود.

۴-زیبایی مثال زدنی و تنوع بالا

پنجره های pvc بر خلاف سایر پنجره ها بعد از گذشت زمان تغییر رنگ پیدا نمی کنند و با داشتن تنوع بسیار زیاد پاسخی به نیاز تمام سلیقه هاست.

۵-دوام و عمر بسیار بالا

پی وی سی از جمله مواد با طول عمر بالاست. پنجره های ساخته شده از پی وی سی حداقل عمری بین ۲۰ تا ۲۵ سال خواهند داشت.

۶-نور دهی مناسب به محیط خانه

پنجره های pvc نور بیشتری را وارد محیط می کنند و با افزایش نور دهی در طول روز میزان استفاده شما از نورهای مصنوعی مانند لامپ را به حداقل می رساند.

پنجره پی وی سی در نوبشو در ادامه شما را چند نوع از پنجره های پی وی سی آشنا خواهیم کرد تا با توجه به نیازتان انتخاب مناسبی داشته باشید

۱-پنجره های پی وی سی ثابت

این نوع از پنجره بیشترین میزان استفاده را نسبت به باقی پنجره ها دارد . دلیل این استقبال زیاد هزینه کم و ساده بودن این نوع پنجره هاست. این نوع از پنجره ها بیشتر مناسب مکان هایی است که احتیاجی به باز و بسته کردن پنجره ندارند مثلا نمای ساختمان می‌تواند گزینه مناسبی باشد این پنجره ها به دلیل ثابت بودن عایق بسیار زیادی برای حرارت و صدا می باشند و از ورود آلودگی های محیطی به داخل محیط به خوبی جلوگیری به عمل می آورند.

مطالب پیشنهادی
آشنایی با مرکز فروش توری پنجره

ژورنال نوبشو

اما همیشه قرار نیست پنجره ها به صورت ثابت باشند و باز نشوند بیشتر اوقات ما تمایل داریم که پنجره ها را باز کرده تا از هوای بیرون لذت ببریم ادامه این لیست شامل پنجره هایی هستند که قابلیت باز و بسته شدن دارند.

۲-پنجره پی وی سی تک حالته

این نوع از پنجره های pvc بر روی یک محور افقی باز و بسته می شوند این پنجره ها قابلیت این را دارند که جهت باز و بسته شدن آنها به طور دلخواه تغییر کند مثلا از چپ به راست یا از راست به چپ باز و بسته شود. این پنجره ها قیمت پایین‌تری نسبت به سایر پنجره های بازشونده دارند و یراق و ابزار به کار رفته در این نوع پنجره ها به راحتی قابل تعویض شدن هستند.

ژورنال نوبشو

۳-پنجره پی وی سی دو حالته

این پنجره ها به گونه ای طراحی شده اند که به صورت افقی و عمودی قابلیت باز شدن دارند و معمولا قیمت بیشتری نسبت به سایر پنجره ها دارند

۴-پنجره پی وی سی مدل سایه بانی

گاهی اوقات احتیاج داریم که مانعی برای ورود زیاد نور خورشید ایجاد کنیم مدل سایه بانی یا کلنگی در این موارد بهترین انتخاب است. اغلب از این نوع پنجره در راهروها یا حمام و دست شویی استفاده می شود.

پنجره پی وی سی در نوبشو

۵-پنجره یو پی وی سی مدل کشویی

از این نوع پنجره زمانی استفاده می شود که نخواهیم فضایی از داخل اشغال شود این نوع پنجره بر روی ریل هایی که برای این کار تعبیه شده اند جا به جا می شود و کوچیکترین فضایی از داخل خانه اشغال نمی کند.

این نوع پنجره ها نسبت به پنجره های ثابت و تک حالته مقدار کمتری به صدا و ورود گرد و خاک عایق هستند و در جاهایی که قرار است پرده نصب شود بهترین گزینه خواهد بود.

ژورنال نوبشو

برای پاک کردن پنجره pvc از چه روشی استفاده کنیم

پنجره های پی وی سی بعد از مدتی ممکن است دچار کثیفی شوند و زیبایی روز اول خود را از دست بدهند. پاک کردن این آلودگی ها کار پیچیده ای نیست و در کمترین زمان ممکن می توانید زیبایی پنجره را دوباره به آن بازگردانید.

بهترین روش برای پاک کردن شیشه پنجره پی وی سی استفاده از محلول آب و سرکه است. هشت لیوان آب را با یک لیوان سرکه ترکیب کنید و محلولی بسیار مناسب برای پاک کردن پنجره خود بسازید.

نوبشو

نوبشو موتورجستجوی کالا است که نشانی آن nobesho.com  می باشد، این سایت موتورجستجوی کالا به حساب می آید که در آن می توانید نیازهای خود را برطرف کنید و محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید.

 

Originally posted on ۱۰/۱۸/۱۳۹۹ @ ۸:۵۳ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید