آشنایی با انواع توری پنجره دو جداره

0
4954
توری پنجره دو جداره در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

اهمیت استفاده از توری پنجره

افراد زیادی تمایل دارند که در طول روز و شب پنجره ها را باز کنند تا با این اقدام بتوانند جریان هوای تمیز را به درون ساختمان هدایت کرده و تهویه طبیعی را در فضای ساختمان به وجود آورند، در خیلی مواقع با باز کردن پنجره حشراتی چون پشه و مگس وارد خانه می شود و مشکلاتی را به وجود می آورد، برای جلوگیری از این اتفاق می توان بر پنجره از توری استفاده کرد و بر پنجره هایی که دوجداره هستند به کار بردن توری پنجره دو جداره مهم می باشد. در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید درب و پنجره با ما همراه باشید.

کارشناسان زیادی باور دارند که نباید در منازل از مواد شیمیایی برای نابود کردن حشرات استفاده کرد زیرا این نوع مواد سموم خاصی دارد که برای انسان ها نیز خطرناک است، برای جلوگیری از ورود این نوع جوندگان و حشرات به جای استفاده از مواد شیمیایی بهتر است از توری پنجره به کار برد تا آسایش در فضای مورد نظر بهتر ایجاد شود.

در حال حاضر توری پنجره با قاب های مختلفی تولید شده است که برای پنجره های زیادی کاربرد دارد و آگاهی از انواع توری پنجره دو جداره می تواند به افراد کمک کند که انتخاب بهتری را انجام دهند و خرید مطمئنی صورت گیرد.

توری پنجره دو جداره در ژورنال نوبشو

مزیت های استفاده از توری پنجره دو جداره

استفاده از توری مناسب برای پنجره دو جداره مزیت های زیادی دارد، این نوع توری ضد زنگ هستند و در مدت زمان زیادی می توان از آن استفاه کرد.

قابلیت شستشو برای توری پنجره وجود دارد، در ابعاد و سایزهای مختلفی ساخته می شود، همچنین ضد اشتعال هستند.

توری پنجره دو جداره به راحتی نصب می شود در مقابل آب و هواهای مختلف پایداری بالایی دارند، همچنین اشعه ماوراء بنفش از این نوع تور عبور نمی کند و به فضای ساختمان وارد نمی شود.

دید بیرون با استفاده از این تور دچار مشکل نمی شود و تا نود درصد بیرون از ساختمان به صورت واضح نشان داده می شود.

عایق مقاومی در برابر هر نوع گرد و غبار است.

پلیسه در ژورنال نوبشو

انواع توری پنجره دو جداره

توری پنجره دو جداره که امروزه به فروش می رسد از اجناس با کیفیت ساخته می شود و در ساخت آن از الیافت فایبر گلاس استفاده شده که با تکنولوژی های نوین این توری ها طراحی می شود.

توری پنجره دو جداره با کیفیت می باشد و از ورود گرد و غبار به فضا جلوگیری می شود و مزیت دیگری که دارد این است که دید بیرون را به هیچ عنوان محدود نمی کند و به راحتی می توان فضای بیرون از ساختمان را دید.

  • توری رولی و پلیسه

یکی از انواع توری پنجره مربوط به رولی و پلیسه است که این نوع توری پنجره می تواند در پشت فریم پنجره، به راحتی توری را جمع کرد، فریم توری پنجره نازک بوده و با پنجره موجود در ساختمان هماهنگ است.

با استفاده از این توری ظاهر ساختمان هیچ تغییری نمی کند و از زیبایی آن کاسته نمی شود، نور به راحتی می تواند در این فضا وارد شود و مشکلی به وجود نمی آید.

جالب این است که این توری را می توان با توجه به رنگی که پنجره ها دارد هماهنگ انتخاب کرد و زیبایی محیط را افزایش داد. توری پنجره انواع مختلفی دارد که افراد با توجه به کیفیت هر یک از این توری می توانند از مدل خاصی استفاده کنند.

  • توری پلیسه

توری پلیسه ای یکی از مدل های توری پنجره دو جداره است. این نوع توری برای خیلی از پنجره دو جداره و انواع مختلف آن کاربرد دارد و مناسب برای محیط های بزرگ تر می باشد، در توری پلیسه ای از فنر به کار نمی برند.

مطالب پیشنهادی
آشنایی با انواع پنجره یو پی وی سی و قیمت های آن

توری پلیسه ای را از جنس های محکم و مناسبی چون فایبر گلاس می سازند و در هنگام شستشو به راحتی می توان این کار را انجام داد. لازم به ذکر است که این نوع توری به صورت اتوماتیک جمع نمی شود.

توری پنجره دو جداره در ژورنال نوبشو

  • توری رولینگ

توری رولینگ نیز از دیگر مدل هایی است که در ارتباط با پنجره کاربرد دارد. این مدل از توری پنجره دو جداره توانایی جمع شدن دارد و به شکل کرکره ای این کار صورت می گیرد، توری رولینگ متحرک بوده ولی فریمی که در این توری به کار می رود ثابت است.

توری های رولینگ مدل های مختلفی دارد، این نوع توری به شکل عمودی یا افقی می توان استفاده کرد.

  • توری ثابت

از دیگر انواع توری پنجره دو جداره، مربوط به توری ثابت می باشد که بر پنجره هایی که ضامن دارند راحت تر نصب می شود البته این نوع توری قابلیت جا به جایی دارد.

  • توری لولایی

توری لولایی دو جداره از انواع دیگر توری پنجره دو جداره است. این نوع توری مکانیزم ان شبیه توری رولینگ است و با فریمی که در این توری وجود دارد می توان توری را باز و بسته کرد.

معمولاً در پنجره هایی که زیاد باز و بسته نمی شود می توان از توری های لولایی استفاده کرد تا نیاز به تغییرات در فریم نباشد و مدت زمان زیادی دوام داشته باشد.

  • توری مگنتینگ

توری مگنتیک که در کل شبیه توری های پلیسه ای می باشد ولی برای شستن این نوع توری باید به شیوه دیگری اقدام کرد،

یکی از مزیت های این نوع توری مربوط به شستن آسان می باشد، همچنین طول عمر خیلی بالایی دارد و در مواردی که مراقبت های لازم برای آن صورت گیرد امکان خرابی آن کاهش می یابد.

طراحی زیبای توری مگنتیک باعث شده که بتوان در موارد زیادی از آن استفاده کرد.

توری مگنتی به شکل آهنربایی می باشد و نیازی به بستن آن نیست بلکه به صورت خودکار این اتفاق می افتد، استقامت بالای این نوع تور، استفاده از آن را افزایش می دهد.

  • توری ریلی

توری ریلی را برای پنجره هایی که به صورت ریلی باز می شوند باید استفاده کرد و قاب این تور بر ریلی که پنجره دو جداره دارد نصب شده و حرکت دادن این تور از این طریق امکان دارد.

ریلی در ژورنال نوبشو

موارد مهم در مراقبت از توری دو جداره

توری را بهتر است در هنگام رنگ آمیزی ساختمان جدا کرده تا رنگ و… به توری نچسبد. در مواقعی که از توری پنجره دو جداره استفاده نمی شود بهتر این است که توری را بسته نگه دارید تا در موارد بیشتری بتوان این توری را به کار برد.

اجزای مهم توری پنجره دو جداره

از مهمترین اجزای توری پنجره مربوط به جنس آن است، جنس توری با توجه به نوع پنجره اگر انتخاب شود بهتر می باشد، قاب توری از دیگر اجزای مهم توری است.

یراق آلات در توری با توجه به نوع آن به کار می رود.

برای پنجره دو جداره می توان از توری های مناسب استفاده کرد و کیفیت بالای این پنجره از این طریق بیشتر نمایان می شود.

با مراجعه به سایت نوبشو دریافت اطلاعات از انواع پنجره دو جداره به راحتی امکانپذیر می شود. همچنین می توانید برای خرید توری پنجره به فروشندگان حاضر در نوبشو بزرگترین موتور جستجوی کالا مراجعه فرمائید.

www.Nobesho.com

توری پنجره دو جداره در ژورنال نوبشو

 

Originally posted on ۰۸/۲۴/۱۳۹۹ @ ۹:۰۷ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید