طرح های گوناگون و زیبای ست سرویس بهداشتی طلایی

0
6839
ست سرویس بهداشتی طلایی در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

ست سرویس بهداشتی طلایی

امروز میخواهیم عنوان طرح های گوناگون و زیبای ست سرویس بهداشتی طلایی را مورد بررسی قرار بدهیم بنابراین با ما در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید سرویس دستشویی همراه باشید.

ست سرویس بهداشتی بر اساس جنس انواع مختلفی دارد که عبارتند از: پلاستیکی ، چوبی ،سرامیکی ، چینی یا استیل و… همچنین بر اساس مدل و کاربرد آن به دو شکل مختلف وجود دارد، یکی به صورت رومیزی و دیگری به صورت داخلی است. ست سرویس بهداشتی را در بازار میتوانید از ارزان ترین نوع تا شیک ترین مدل را مشاهده کنید.

ست سرویس بهداشتی طلایی در ژورنال نوبشو

انواع مختلف ست سرویس بهداشتی طلایی :

ست سرویس بهداشتی با توجه به سرویس بهداشتی شما، تنوع مختلفی در انتخاب شما وجود دارد. بنابراین در انتخاب ست سرویس بهداشتی توجه به این نکته که جایگاه ست سرویس بهداشتی در کنار سینک روشویی، توالت و در برخی از موارد در کنار دوش و وان حمام قرار دارد، حائز اهمیت است.

اگر سینک روشویی و توالت و یا وان و دوش حمام شما طلایی رنگ است بنابراین شما میتوانید ست سرویس بهداشتی طلایی را انتخاب کنید تا میان اجزا دیگر سرویس بهداشتی هماهنگی وجود داشته باشد.

ست سرویس بهداشتی طلایی به طور کل به دو صورت در بازار وجود دارد:

۱.قابلیت جابجایی را دارد و میتوان روی پیشخوان ها آن را قرار داد.

۲.به صورت داخلی نصب میشوند و ثابت هستند.

ست سرویس بهداشتی طلایی در ژورنال نوبشو

  • ست سرویس بهداشتی طلایی متحرک :

همانطور که در قسمت بالا برای شما عزیزان بیان کردیم سرویس بهداشتی طلایی و همچنین لوازم مورد استفاده سرویس بهداشتی به دو صورت ثابت و متحرک وجود دارد. این لوازم با توجه به وسعت سرویس بهداشتی و نیاز های شخصی افراد انواع مختلفی دارد.

به عنوان مثال: نگهدارنده ی صابون، نگهدارنده ی مسواک ها، کفی ضد لغزش، سبد نگهداری لباس ها، دستگاه نگهدارنده ی شوینده های مایع مثل صابون مایع و شامپو، تشک حمام، باکس یا نگهدارنده ی لیف ها، سطل زباله ی حمام و نگهدارنده ی جاروی حمام همه از اجزای ست سرویس بهداشتی و همچنین اجزا سرویس بهداشتی طلایی هستند که باتوجه به نیاز اعضا خانواده می توانند خریدداری شوند.

اجزا سرویس بهداشتی طلایی بیشتر اوقات به صورت غیر ثابت یعنی با قابلیت جابجایی به مردم ارائه داده میشود اما برخی از آن ها به صورت ثابت در سرویس بهداشتی نصب می کنند. اجزا سرویس بهداشتی طلایی به صورت غیر ثابت، به این علت که راحت تر تعویض می شود، برای تنوع دکوراسیون انتخاب مناسبی خواهد بود.

قابل ذکر است در سرویس های بهداشتی کوچک به دلیل اشغال کردن فضای پیشخوان ها و کف توصیه و پیشنهاد داده نمی شود، زیرا هم فضا را محدودتر می کند و هم نظافت را نمیتوان به راحتی انجام داد.

ست سرویس بهداشتی طلایی در ژورنال نوبشو

  • ست سرویس بهداشتی طلایی ثابت :

برخی از اجزای ست سرویس بهداشتی طلایی که در بالا به آن اشاره کردیم، در نوع های ثابت و قابل نصب تولید و به مردم ارائه داده میشود. به عنوان مثال نگهدارنده ی صابون جامد و مایع و نگهدارنده ی مسواک را در کنار آینه ی حمام و دستشویی می توان از نوع ثابت آن استفاده کرد اما برخی از اجزا بیشتر اوقات به صورت ثابت طراحی شده است مانند: رول دستمال توالت، ریل حوله و قفسه ی نگهدارنده ی تجهیزات حمام.

مطالب پیشنهادی
آشنائی با ست آینه و باکس سرویس بهداشتی

هنگامی که از اجزا ثابت و قابل نصب استفاده می کنید امکان ساییدگی و تخریب ست سرویس بهداشتی طلایی کاهش می یابد و این امر باعث صرفه جویی در هزینه های شما عزیزان میشود.

جنس مورد استفاده در سرویس بهداشتی طلایی می تواند از پلاستیک، استیل ضد رنگ، چینی و… تولید میشود.

برای نصب بیشتر سرویس بهداشتی طلایی نیاز به ایجاد سوراخ با مته است و برخی نیز دارای مکنده هستند که روی دیوار یا پیشخوان ها محکم و ثابت میشوند در ضمن باید توجه داشته باشید که وزن سنگینی به اجزا سرویس بهداشتی طلایی وارد نشود.

انتخاب ست سرویس بهداشتی :

به تعداد انواع مختلف سرویس های بهداشتی، ست سرویس بهداشتی موجود است در انتخاب ست سرویس بهداشتی باید به سبک سرویس بهداشتی خود توجه داشته باشید.

ست سرویس بهداشتی به روش مدرن بیشتر اوقات برای تولید آن ها از جنس های همچون پلاستیک، شیشه، سرامیک، زرین یا استیل ضد رنگ استفاده میشود.

در طراحی سرویس بهداشتی و همچنین در طراحی سرویس بهداشتی طلایی معمولاً دارای خط های ساده، بی نقش و نگاری خاص، مدرن و مناسب با سلیقه های امروزی است.

برای تهیه ی ست سرویس بهداشتی به صورت کلاسیک معمولاً از جنس سرامیک، چوب یا سنگ استفاده می کنند که هریک از این جنس های میتواند دارای اشکال هندسی ساده و یا گرد و منحنی باشد.

سرویس بهداشتی طلایی به سبک قدیمی هم وجود دارد که از جنس های شیشه، چینی، آهنی و استیل لعابی با شکل ها و قالب بندی های منظم تولید میشود. ست سرویس بهداشتی طلایی با هر جنسی که انتخاب و خریداری می کنید برای اینکه مدت زمان بیشتری بتوانید از آن استفاده کنید، شیوه های حفظ و نگهداری بسیار مهم است.

جای مایع صابون در ژورنال نوبشو

تاثیر نور پردازی در ست سرویس بهداشتی طلایی :

برای استفاده از این سرویس بهداشتی طلایی حتماً باید دقت داشته باشید که نور پردازی داخلی سرویس بهداشتی به بهترین شکل ممکن انجام شود تا زیبایی به وجود آمده توسط رنگ طلایی به خوبی نمایش داده شود.

یکی از نکات بسیار مهم در نوع جنس ست سرویس بهداشتی طلایی انتخاب جنس آن از نوع سرامیک و کاشی است که با این انتخاب می توانید زیبایی بیشتری به این ست سرویس بهداشتی اضافه کنید.

آینه در ژورنال نوبشو

از شما عزیزان بسیار سپاسگذاریم که تا پایان با همراه بودید. در این مقاله هر آنچه که لازم است در مورد سرویس بهداشتی طلایی آگاهی و اطلاع داشته باشید برای شما بیان کردیم امیدواریم که برای شما مفید واقع شده باشد، همچنین شما عزیزان حتماً لازم است به نیازهای شخصی و شیوه زندگی خود دقت و توجه کافی داشته باشید.

 

Originally posted on ۰۸/۲۵/۱۳۹۹ @ ۹:۳۹ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید