مشخصات لوازم تحریر اداری با کیفیت

0
5169
لوازم التحریر اداری در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید لوازم التحریر اداری

لوازم التحریر اداری به منزله اصلی‌ترین بخش برای شروع یک کار می باشد به بیان ساده تر لوازم التحریر اداری را می توان به پیچ و مهره های یک دستگاه تشبیه کرد که نقش مهمی در راه اندازی آن دارند. البته توجه داشته باشید که کیفیت این مواد می‌تواند تاثیر زیادی در بهره وری و کارایی بیشتر سازمان داشته باشد. به همین دلیل لازم است پیش از خرید لوازم تحریر از کیفیت جنس آن اطمینان حاصل کنید.

لوازم التحریر اداری در ژورنال نوبشو

لوازم التحریر اداری

کاربردی ترین لوازم التحریر

این محصولات بسیار کوچک به نحوی یکی از بخش های اصلی اداره هستند که به صورت های مختلف در بخش های متفاوت سازمان مورد استفاده قرار می گیرند. داشتن اطلاعات کافی در رابطه این محصولات می تواند نقش مهمی در خرید شما داشته باشد. سایت نوبشو با ارائه مشخصات لوازم التحریر اداری بستری رایگان برای داشتن اطلاعات کافی در این زمینه را برای کاربران عزیز فراهم نموده، برای کسب اطلاعات بیشتر با کلیک بر روی لینک زیر وارد دنیای پر از اطلاعات مفید نو بشو شوید:

http://www.nobesho.com

مشخصات لوازم التحریر اداری با کیفیت

داشتن میز مرتب علاوه بر ایجاد نظم در بالا رفتن سرعت کاری نیز موثر است، با توجه به این که بر روی میز کارکنان وجود برخی لوازم، ضروری می باشد می بایست پیش از خرید لوازم التحریر به فکر نظم آن ها بود. استفاده از قفسه یا محفظه های مخصوص مداد و خودکار انتخاب هوشمندانه است که علاوه بر جلوگیری از گم شدن لوازم، امکان دسترسی ساده را برای شما فراهم می کند. در ادامه لیستی از لوازم التحریر و مشخصات مهم هر یک در اختیار شما قرار داده می شود :

  • سالنامه:

با توجه به اهمیت تاریخ و زمان در عملکرد سازمان ها، استفاده از سالنامه در گوشه ای از میز الزامی می باشد که می تواند نقش موثری در تنظیم قرار های اداری ایفا کند. مهمترین مشخصه این محصول شامل موارد زیر می باشد:

  • خوانا بودن نوشته ها
  • تفکیک روزهای عادی و روزهای تعطیل
  • ارائه کلیه مناسبت های ملی و مذهبی

لوازم التحریر اداری در ژورنال نوبشو

لوازم التحریر اداری

  • ماژیک:

علامت گذاری مطالب مهم یکی از عواملی است که در نظم اداری تاثیر زیادی خواهد داشت. با توجه به اینکه خودکار و مداد نمی‌تواند زیاد به چشم آیند، ماژیک های هایلایتر با جلب توجه بیشتر می توانند به خوبی مطالب مهم را یادآوری کنند. در زمان خرید ماژیک هایلایتر توجه به کیفیت و مرغوبیت آن از اهمیت زیادی برخوردار است، سعی کنید ماژیکی را خریداری نمایید که در زمان کشیدن بر روی مداد یا خودکار و یا مطالب دیگر سبب ایجاد تغییر رنگ و جوهر ریزی در آن نشود.

  • ماژیک سی دی:

نمونه دیگر از ماژیک که برای نوشتن بر روی سطوح صاف مورد استفاده قرار میگیرند ماژیکهای سی دی نام دارند و با استفاده از آنها می‌توان بر روی سطوحی مانند شیشه یا پوشه های پلاستیکی مطالب را نوشت.

  • ماژیک وایت برد:

یکی از مهمترین لوازم التحریر که نقش زیادی در جلسات مهم ایفا می‌کند، ماژیک های وایت برد هستندکه برای نوشتن نقاط مهم و راهبردهای سازمانی بر روی تخته از آنها استفاده می شود البته لازم به ذکر است که از ماژیک های وایت برد می‌توان برای نوشتار بر روی شیشه یا تابلو اعلانات نیز استفاده کرد

  • خودکار:

یکی از عامیانه ترین لوازم التحریر در اداره ها خودکار می باشد که نیاز به معرفی زیادی ندارد اما در زمان خرید این لوازم التحریر لازم است به موارد زیادی توجه کرد. از مهمترین مشخصات یک خودکار خوب می‌توان به عدم جوهر ‌ریزی پس از نوشتار یا قطع و وصل شدن در زمان نوشتن اشاره کرد.

مطالب پیشنهادی
انواع لوازم اداری رومیزی لازم برای دفتر کار

لوازم التحریر اداری در ژورنال نوبشو

لوازم التحریر اداری

ملزومات اداری

  • خودنویس:

محصولی بسیار شیک و لاکچری که معمولاً بر روی میز مدیران سازمان ها و ادارات خودنمایی می کند. خودنویس این امکان را برای شما فراهم می کند که در زمان نوشتن به هیچ عنوان دچار قطع و وصل جوهر نشوید به همین دلیل معمولا برای امضای چک و قراردادها مهم از خودنویس استفاده می‌کنند

  • مداد:

مداد یا اتود یکی از مهمترین لوازم التحریر بر روی میز کارکنان است که می تواند نقش موثری در نوشتن نامه های اداری داشته باشد اهمیت این موضوع در آن است که می توان پیش از نوشتن با خودکار از ابتدا مطالب را با استفاده از مداد نوشت و در صورت بروز هر گونه اشکال نوشتاری به راحتی آن را پاک کرد. مهمترین مشخصات اتود و مداد پررنگ بودن رنگ مداد است به علاوه کیفیت این محصول باید به گونه‌ای باشد که به سادگی نوک آن خرد نشود.

  • پاکن و تراش:

از مشتقات مداد و یا اتود می‌توان به پاک کن و تراش اشاره کرد توجه داشته باشید که در زمان خرید پاکن محصولی را انتخاب نمایید که با پاک کردن اثری از رد نوشتار بر روی کاغذ باقی نماند به علاوه تراش مورد استفاده شما باید به گونه‌ای باشد که از شکستن مجدد نوک مداد و بد تراشیدن جلوگیری کند

  • لاک غلط گیر:

لاک غلط گیر یکی از پر کاربرد ترین لوازم التحریر در ادارات محسوب می شود چرا که ممکن است کارکنان به هر دلایلی دچار اشتباهات نوشتاری شود و با توجه به اهمیت مکاتبات اداری نمی‌تواند اشتباه خود را خط بزنند یا مطالب مورد نظر را در کاغذ دیگری بنویسند. لاک غلط گیر شرایط را فراهم می کند که اشتباه موردنظر را پاک و مجدداً بر روی آن کلمات درست را بنویسند. کیفیت این محصول باید به گونه ای باشد که در زمان خیلی کم خشک شود و در صورت نوشتار مجدد، مشکلی در خواندن مطالب ایجاد نشود.

 

Originally posted on ۰۶/۲۵/۱۳۹۹ @ ۴:۵۳ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید