خرید کت و شلوار مردانه

0
3737
کت و شلوار مردانه در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

کت و شلوار مردانه

هنگام خرید کت و شلوار مردانه مانند هر خرید دیگری ممکن است سوالاتی ذهن ما را به خود مشغول کند. کت و شلوار مردانه یک لباس‌ رسمی مردانه است. در واقع هرگاه اسم لباس رسمی مردانه را می‌شنویم، اولین چیزی که به ذهن ما می‌رسد، کت و شلوار است. اما پوشیدن کت و شلوار اصولی دارد که باید در هنگام خرید آن‌ها را رعایت کنیم تا شیک و رسمی به نظر برسیم.

در ادامه این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید پوشاک مردانه شما را با نکاتی که باید هنگام خریدن کت و شلوار به آن توجه کرد، راهنمایی می‌کنیم. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع کت و شلوارهای مردانه شما را به بازدید از سایت کامل نوبشو دعوت می کنیم:

https://www.nobesho.com

کت و شلوار مردانه در ژورنال نوبشو

چه کت و شلوار مردانه ای مناسب است؟

پاسخ این سوال بستگی به نیاز و سلیقه شما دارد. اینکه کت و شلوار را می‌خواهید در چه مکانی استفاده کنید، چه تیپی را دوست دارید، چه رنگی برای شما مناسب است، استایل بدنی شما چگونه است و سایر مسائل دیگر در انتخاب کت شلوار مناسب برای شما تأثیر گذار هستند. در ادامه برای تصمیم گیری در این موارد به شما کمک خواهیم کرد.

  • کت و شلوار چه رنگی بخریم؟

اولین سوالی که هنگام خرید کت و شلوار مردانه به ذهن می‌رسد، رنگ آن است. اما اینکه بهترین رنگ کت و شلوار مردانه کدام است، کاملاً به سلیقه افراد بستگی دارد. هر چند کت و شلوار رسمی مشکی بیشترین طرفدار و فروش را دارد، اما از نظر خیلی‌ها ممکن است بهترین رنگ نباشد. در این مورد علاوه بر در نظر گرفتن سلیقه خود، باید به نکاتی توجه کنید. اولین نکته مکان و موقعیتی است که می‌خواهید در آن از کت و شلوار استفاده کنید.

برای مجالس شاد و مهمانی‌ها می‌توانید انواع رنگ‌های شاد و حتی تیره را انتخاب کنید. اما استفاده از رنگ‌های شاد ممکن است در مجالس رسمی و جدی زننده به نظر بیاید. اگر می‌خواهید برای یک مصاحبه شغلی کت و شلوار بپوشید بهتر است از رنگ‌های تیره استفاده کنید که رسمی‎ تر هستند. برای این کار رنگ سرمه‌ای را به شما پیشنهاد می‌دهیم، که البته مورد علاقه بسیاری است و از نظر روانشناسی در مخاطب شما حس احترام را ایجاد می‌کند. اگر مایل به استفاده از رنگ سرمه‌ای نیستید، می‌توانید از رنگ‌های قهوه‌ای و خاکستری نیز استفاده کنید. فراموش نکنید که کت و شلوار مشکی را در هر مکان و موقعیتی می‌توانید استفاده کنید.

  • به جنس پارچه کت وشلوار توجه کنید.

مسئله بعدی که در خرید کت و شلوار مردانه مهم است، جنس پارچه آن است که در هنگام خرید باید حتماً آن را بررسی کنید. اگر زیاد در تشخیص جنس پارچه مهارت ندارید یک راه برای اطمینان از خرید، خرید برندهای معتبر کت و شلوار مردانه است. این برندها معمولاً از پارچه‌های مرغوب استفاده می‌کنند تا بازاری را که به دست آورده‌اند، از دست ندهند.

جنس پارچه کت وشلوار معمولاً نشان دهنده وضع اقتصادی و سطح اجتماعی شخص است. اما فراموش نکنید که می توانید یک کت و شلوار مرغوب را خریداری کنید و چند بار از آن استفاده کنید در عوض اینکه چند کت و شلوار مردانه ارزان با جنس نامرغوب خریداری کنید. کت و شلوارهایی که جنس پارچه آن‌ها کیفیت ندارد، زود کثیف می‌شوند و بوی عرق می‌دهند. همچنین زود حالت براق به خود گرفته و پوسیده می‌شوند.

  • متناسب با اندام خود کت و شلوار بخرید!

کت و شلوارهای مردانه باعث زیباتر به نظر رسیدن اندام می‌شوند اما لازم است که کت و شلواری که می‌خواهیم بپوشیم اندازه ما باشد و گرنه ظاهر نامتعارفی به ما می‌دهد. هر چقدر هم که جنس پارچه کت و شلوار عالی باشد و به زیبایی دوخته باشد و رنگ آن نیز عالی باشد، اما اندازه نباشد، خرید آن اشتباه است.

مطالب پیشنهادی
راهنمای خرید سویشرت دخترانه

علاوه بر اندازه کلی باید به اندازه آستین‌ها و یقه و فاق شلوار توجه کرد. همچنین بعضی رنگ‌ها و طرح‌ها برای افراد خاصی مناسب هستند. مثلاً کت و شلوارهای راه راه عمودی برای افرادی که قد کوتاهی دارند مناسب است و باعث می‌شود قد آن‌ها بلندتر به نظر برسد.

کت و شلوار مردانه اسپرت

در هنگام خرید کت و شلوار مردانه، اگر می‌خواهید تیپ شما کمی اسپرت باشد، می‌توانید از کت و شلوارهای اسپرت استفاده کنید. حتی می‌توانید از یک کت اسپرت تک استفاده کنید و آن را با شلوارهای کتان یا مانند آن بپوشید. حقیقت این است که در خرید کت و شلوار باید ببیشتر به کت آن توجه کرد و در مورد شلوار زیاد حساسیت به خرج نداد. زیرا شلوارها معمولاً به یک شکل هستند و می‌توان آن‌ها را عوض کرد.

کت و شلوار مردانه در ژورنال نوبشو

تزئینات جانبی کت و شلوار مردانه را فراموش نکنید

وسایلی که همراه با کت و شلوار می‌پوشیم در زیبای و تناسب آن بسیار اهمیت دارد. یکی از این وسایل سگک و رنگ کمربندی است که روی آن استفاده می‌کنیم. هر رنگ کت و شلوار مردانه‌ای که می‌پوشید دقت کنید که رنگ کمربندتان با آن تناسب داشته باشد. کمربندها غالباً در رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای استفاده می‌شوند که برای بیشتر کت و شلوارهای مردانه مناسب است. سگک کمربند را زیبا و مرغوب انتخاب کنید تا ظاهر کت و شلوار شما را خراب نکند.

رنگ کفش نیز در زیبایی کت و شلوار تأثیر دارد. توصیه می‌شود کفش خود را همرنگ با کت و شلوار انتخاب کنید و ترجیحاً چند درجه تیره‌تر از کت و شلوار شما باشد. رنگ جوراب مسئله بعدی است که باید به آن توجه داشته باشید. رنگ جوراب باید یا با رنگ شلوار یا با رنگ کفش تناسب داشته باشد. توصیه می‌شود جوراب را همرنگ کفش انتخاب کنید و برخلاف استفاده رایج از جوراب سفید زیر کفش مشکی استفاده نکنید.

رنگ و طرح کروات یا پاپیون مسئله مهم دیگر است که در خرید کت و شلوار مردانه همراه با رنگ پیراهن باید به آن توجه کرد. مخصوصاً اگر از بین کت و شلوارهای رنگی انتخاب کرده‌اید، مهم است که رنگ پیراهن و سپس رنگ و طرح کروات یا پاپیونی که با آن استفاده می‌کنید، با رنگ کت و شلوار شما تناسب داشته باشد.

 

Originally posted on ۰۸/۲۲/۱۳۹۹ @ ۱۱:۵۴ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید