راهنمای خرید یک سرویس حمام کامل و زیبا و متناسب با بودجه و محل شما

0
6146
سرویس حمام در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید سرویس حمام

در هر جایی که محل زندگی افراد باشد باید سرویس های بهداشتی شامل حمام و دستشویی وجود داشته باشد. هر یک از این دو سرویس دارای لوازم و تجهیزات خاص خود هستند. اگر بخواهیم لوازم عمده موجود در حمام را نام ببریم می توانیم به وان حمام و یا کابین های دوش اشاره کنیم. که البته در اغلب موارد دوش های باز و بسته شو به صورت نصب روی دیوار استفاده می شوند. انتخاب شیرهای آب مناسب می تواند باعث صرفه جویی در هزینه تعمیر و یا تعویض شیر آب شود. از دیگر لوازم موجود در حمام می توان به لوازم آرایشی و بهداشتی شخصی هر فرد مانند شامپو و صابون و… اشاره کرد. مسلماً به قفسه هایی برای نظم دهی به این وسایل نیز نیاز داریم که باید در انتخاب نوع و جنس و محل نصب آنها دقت لازم صورت گیرد.

سرویس حمام در ژورنال نوبشو

سرویس حمام

خصوصیات یک سرویس بهداشتی شیک

برای داشتن یک سرویس بهداشتی شیک لازم است نکاتی را به شرح زیر مد نظر قرار دهیم.

  1. برای محیط آن از اندازه ها و استاندارد های مناسب استفاده کنیم.
  2. برای کف پوش و دیوارها از کاشی ها و سرامیک های زیبا و مناسب استفاده کنیم.
  3. بخاطر راحتی و قابل استفاده بودن برای افراد با شرایط جسمی مختلف از سرویس فرنگی در کنار سرویس سنتی استفاده کنیم.
  4. در انتخاب ابعاد روشویی دقت کنیم که مناسب باشد.
  5. بخاطر نظم بخشیدن و داشتن یک سرویس بهداشتی شیک بهتر است از کابینت برای قرار دادن وسایل استفاده کنیم.
  6. در خصوص طراحی سرویس بهداشتی دو انتخاب وجود دارد: طراحی یکپارچه و طراحی جدا. که در طراحی یکپارچه روشویی و سرویس در یک جا قرار دارند و در طراحی جدا بصورت جدا از هم نصب می شوند.
  7. یکی از مهمترین وسایل مورد نیاز در سرویس بهداشتی تهویه هوا است. که برای این امر، بهتر است یک پنجره و یا یک سیستم تهویه قوی در سرویس بهداشتی وجود داشته باشد.

سرویس حمام در ژورنال نوبشو

سرویس حمام

انتخاب مناسب روشویی سرویس بهداشتی

امروزه برای زیبایی بیشتر محیط سرویس بهداشتی از روشویی های دارای کابینت استفاده می کنند. اینکار هم باعث مرتب شدن وسایل می شود و هم موجب زیباتر به نظر رسیدن محیط می گردد. انواع مدل روشویی سرویس بهداشتی شامل مدل کابینت دار کوچک، مدل دیواری، مدل مدرن، مدل کلاسیک یا سلطنتی، می باشد. در انتخاب جنس روشویی سرویس بهداشتی باید دقت زیادی به خرج داد، انواع مختلف این جنس ها عبارتند از: PVC، چوبی، سنگی. که هر کدام از اینها دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. مثلاً روشویی از جنس PVC دارای مقاومت بیشتر در برای مواد شوینده و رطوبت است. اما برای انتخاب روشویی از جنس چوب باید دقت زیادی داشته باشیم و چوبی را انتخاب کنیم که در مقابل رطوبت مقاوم باشد. در خصوص روشویی های سنگی هم می توان گفت که سنگ در مقابل رطوبت مقاوم است اما در برابر ضربه بسیار حساس و شکننده است و البته برخی از سنگ های طبیعی با مواد شوینده خراب می شوند.

چگونه یک ست آینه و باکس سرویس بهداشتی زیبا و کامل داشته باشیم؟

ست آینه و باکس سرویس بهداشتی عبارت است از: تعدادی طبقات و قفسه که در کنار آن محل نصب آینه هم وجود دارد. بهتر است که یک ست آینه و باکس سرویس بهداشتی دارای محل نصب جای مایع دستشویی، جای حوله یا دستمال توالت و جای ابزار کمک های اولیه باشد. جنس آن معمولاً از چوب است. بهتر است در محیط های نسبتاً بزرگ سرویس بهداشتی از این ست استفاده کنید. در تولید برخی ست آینه و باکس سرویس بهداشتی از تزئیناتی مانند نور پردازی به صورت مخفی برای زیباتر شدن آنها استفاده می شود. این نورپردازی ها معمولاً در پشت آینه نصب شده قرار دارد و باعث می شود شما دیگر دغدغه محل قرارگیری آن را از نظر نور و روشنایی نداشته باشید چرا که با وجود چراغ های ال ای دی پشت آینه کل فضای سرویس بهداشتی روشن می شود.

آینه و باکس در ژورنال نوبشو

سرویس حمام

آیا ست سرویس بهداشتی پلی استر مناسب است؟

برای شروع معرفی کوتاهی از پلی استر داشته باشیم، گونه ای از پلیمرها هستند که به شکل ذوب ریسی ایجاد می شوند. از جمله خصوصیاتی که پلی استر دارد می توان به عدم چروک و نمدی شدن و نیز شستشوی راحت و خشک شدن سریع اشاره کرد. از دیگر خصوصیات پلی استر می توان مقاومت بالا در برابر سایش و ثبات خوب نوری آن را نام برد. این جنس بخاطر خصوصیاتی که دارد برای بکار بردن در سرویس بهداشتی مناسب است. چرا که محیط سرویس بهداشتی همواره مرطوب است و به همین خاطر با استفاده از پلی استرها می توان تضمین ماندگاری آنها را داشت. امروزه ست سرویس بهداشتی پلی استر به صورت خام و رنگ نشده و یا رنگ شده یافت می شود.

مطالب پیشنهادی
آیا با ایده های جدید در طراحی و دکوراسیون حمام آشنایی دارید

معرفی چند برند تولید کننده سرویس حمام

کارخانجات مختلفی برای تولیدات مربوط به سرویس حمام مانند انواع ابزار چینی، چوبی و پلاستیکی وجود دارند. که هر کدام از آنها مسئول تولید برخی از ابزار مورد استفاده می باشند. که در ادامه تعدادی از این برندها را با قید تولیدات آنها معرفی می کنیم.

کنتراست که در ادامه در مورد این برند توضیح داده شده است. (تولید کننده اکسسوری های موجود در سرویس بهداشتی)، آرامش دکور (تولید کننده انواع لوازم چوبی مانند ست آینه و باکس سرویس بهداشتیتمیز گستر اندیشان (تولید کننده لوازم مورد استفاده در سرویس حمام مانند رخت آویز و..)، چینی کرد و چینی گلسار (تولید کنندگان انواع وسایل چینی مانند وان و جکوزی، روشویی و…)، رفیع سازان تجسم (طراح و مجری یونولیت و ست آینه و باکس سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی آپادانا (تولید کننده انواع وسایل بهداشتی و پلاستیکی مانند سطل، برس، پشت دری و… در سرویس حمام و توالت)، اطلس در ادامه به تشریح این برند می پردازیم (تولید کننده انواع وسایل و تجهیزات سرویس بهداشتی از جنس استیل).

  • اکسسوری سرویس بهداشتی کنتراست

اکسسوری به معنی لوازم جانبی است. در این بخش به معرفی اکسسوری سرویس بهداشتی کنتراست می پردازیم. این مجموعه دارای تمامی لوازم سرویس بهداشتی اعم از سطل زباله، جای دستمال توالت، جای مایع دستشویی، لیوان جای مسواک، فرچه دستشویی، و… می باشد. کنتراست با ارائه انواع اکسسوری در جنس و قیمت مناسب به مشتریان خود، رضایت آنها را جلب کرده است. اکسسوری سرویس بهداشتی کنتراست یک ست کامل از لوازم مورد نیاز هر شخص در سرویس بهداشتی منزل خود است.

  • ست سرویس بهداشتی اطلس

این برند تولید کننده انواع وسایل مورد نیاز در سرویس های بهداشتی می باشد. پک های ارائه شده این برند ۷ تکه است، که شامل جا صابونی، جای لیوان مسواک، میله آویز حوله، آویز قلابی، جای رول دستمال توالت، و… می باشد.

سرویس حمام در ژورنال نوبشو

سرویس حمام

 

معرفی بهترین سرویس حمام در نوبشو

ابزار حمام

برای مشاهده تمامی ابزار حمام در سایت نوبشو وارد لینک زیر شوید

حوله

برای مشاهده انواع حوله در سایت نوبشو وارد لینک زیر شوید

وان و جکوزی

برای مشاهده انواع وان و جکوزی در سایت نوبشو وارد لینک زیر شوید

دمپایی

برای مشاهده انواع دمپایی در سایت نوبشو وارد لینک زیر شوید

پرده حمام

برای مشاهده انواع پرده حمام در سایت نوبشو وارد لینک زیر شوید

ست سرویس بهداشتی ۷ تکه بانیو مدل Vesta186

برند:بانیو
جنس:پلاستیک
جا حوله‌ای:دارد
جادستمالی:دارد
ظرف مایع دستشویی:دارد
جاصابونی:دارد
جامسواکی:دارد
استند لوازم آرایشی:دارد

دمپایی ماساژور و شوینده مدل S01

برند:بدون برند
ابعاد:۲۷x۱۴x۹ سانتی‌متر
وزن:۲۶۶ گرم
جنس:پلاستیک
قابلیت اتصال به دیوار:دارد
قابلیت شستشو:دارد
مناسب برای:مواد شوینده

حوله پالتویی شایسته مدل HP سایز ۱۲۵ بزرگ

برند:شایسته
ابعاد:۱۲۵x۶۵ سانتی‌متر
سایز:بزرگ
وزن:۱۲۵۰ گرم
جنس:پنبه
تعداد تکه:یک تکه
نحوه بسته شدن:کمربند
جیب:دارد

وان حمام فارس وان مدل Arshida-BL

برند:فارس وان
ابعاد:۶۰ × ۸۰ × ۱۷۰ سانتی‌متر
ورن:۳۰ کیلوگرم
جنس بدنه:UV Fiberglass
جنس شاسی:گالوانیزه (کاملا ضد زنگ)
ظرفیت:یک نفر
زیر سری:دارد
تعداد زیر سری:۱ عدد

قفسه حمام کد krl03

برند:بدون برند
ابعاد:۳۰ * ۲۹ * ۶۰ سانتی‌متر
وزن:۹۰۰ گرم
جنس:آلومینیوم
قابلیت اتصال به دیوار:دارد
قابلیت شستشو:دارد
مناسب برای:مواد شوینده

پرده حمام کد Phpek14 سایز ۱۸۰×۱۸۰ سانتی متر

ابعاد:۱۸۰x۱۸۰x۰٫۱ سانتی‌متر
وزن:۳۰۰ گرم
شکل:مستطیل
جنس:پلی استر
تعداد گیره:۱۲ عدد
طرح:طرح دار

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید