چگونه می توان بهترین تصفیه آب خانگی را خریداری کرد

0
5776
بهترین تصفیه آب خانگی در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

بهترین تصفیه آب خانگی

ما در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید دستگاه تصفیه هوا به موضوعات، بهترین تصفیه آب خانگی را چگونه می توان شناخت؟ این دستگاه چه کاربردی دارد و استفاده از آن چه مزایایی را به دنبال خواهد داشت؟ چرا باید از تصفیه آب استفاده کنیم؟ می پردازیم. دریافت اطلاعات درست برای هر سوال بی تردید نقش مهمی در انتخاب تصفیه آب خانگی خواهد داشت.

پیشرفت تکنولوژی و ساخت لوازمی با آخرین فناوری های دنیا بی شک امر مهمی در قرن اخیر است. برای رفع نیاز بشریت نیاز به ساخت کارخانه ها و کمپانی های بزرگ است که بتوانند نیاز افراد را تولید کنند. اما این آخر ماجرا نیست، نیاز انسان به سایر وسایل و ماشین هایی که مسبب آلودگی هستند، ریخته شدن پس مانده کارخانه ها، بارش باران های اسیدی، ورود فاضلاب و گندآب ها به رودخانه ها و سرانجام به آب های زیر زمینی همگی دست به دست هم می دهند و تمامی آب قابل شرب را از بین می برند.

بهترین تصفیه آب خانگی در ژورنال نوبشو

اما برای جلوگیری از بروز چنین رخدادی باید چه کار کرد؟ چطور می توان از ورود این آلودگی ها به آب های شرب جلوگیری کرد؟ چه تضمینی برای پاکیزه بودن آب لوله کشی وجود دارد؟ چطور می توان از سلامت آب آشامیدنی لوله کشی ها اطمینان حاصل کرد؟ برای رسیدن به پاسخ تمام سوالات مذکور باید به یک منبع آگاه مراجعه کرد. لینک زیر را دنبال کنید تا به دنیای از پاسخ های متفاوت در نوبشو شوید.

      http://www.nobesho.com

سلامت آب آشامیدنی نقش مهم و اساسی در سلامت جسمانی انسان دارد، همین امر سبب شد تا تقاضای افراد برای داشتن وسیله ای که بتوانند از پاک و خالص بودن آب آشامیدنی اطمینان حاصل کنند که در نهایت منجر به ساخت دستگاه تصفیه آب خانگی شد. استقبال بی نظیر مشتریان از این محصولات سبب شد که تولید کنندگان به طور جدی تر به آن نگاه کنند به علاوه باعث ایجاد حس رقابت در بازار و تلاش برای ساخت بهترین تصفیه آب خانگی شد.

در زمان خرید تصفیه آب خانگی توجه به ویژگی های برتر آن نقش مهمی در خرید شما خواهد داشت. وجود محصولات بی کیفیت که از جنس نامرغوب ساخته شده اند به علاوه به خوبی عمل تصفیه را انجام نمی دهند سبب شده که کمپانی های معتبر در زمان ساخت تصفیه آب خانگی ویژگی های خاصی را در نظر داشته باشند و با معرفی این ویژگی ها راهنمای خوبی را برای مشتریان در زمان خرید فراهم نمایند.

در زمان خرید دستگاه تصفیه آب خانگی به چه نکاتی باید توجه داشت؟

  • حجم و اندازه تصفیه آب:

اولین نکته که مهمترین بحث در زمان خرید تصفیه آب خانگی باید مورد توجه قرار بگیرد حجم و گنجایش این محصول است. اگر بخواهیم به طور کلی در رابطه با این مسئله مطالبی عنوان کنیم باید گفت که استفاده از تصفیه آب با حجم متفاوت به مکان مورد استفاده بستگی دارد. استفاده از دستگاه های مذکور در مکان های بزرگ نیازمند حجم بیشتری برای آب تصفیه شده است. برای خانه های کوچک و کم جمعیت از مخازن بزرگ برای نگهداری آب تصفیه شده استفاده نمی کنند به این ترتیب محصولات مذکور حجم زیادی را اشغال نمی کنند و به راحتی قابل استفاده هستند.

بهترین تصفیه آب خانگی در ژورنال نوبشو

  • منطقه زندگی:

ممکن است تصور کنید که محل زندگی شما نقشی در خرید دستگاه تصفیه آب نداشته باشد. البته که این یک باور اشتباه است. مناطق زندگی با توجه به تعداد و نوع کارخانه هایی آن نقش مهمی در میزان آلاینده های محلول در آب دارد. در برخی مناطق غربی با توجه به شرایط آب و هوایی و صنعتی، نیاز خاصی به استفاده از تصفیه آب وجود ندارد اما در مناطق جنوبی حجم آلاینده بیشتری وارد آب می شود به همین دلیل استفاده از تصفیه آب خانگی که فیلتر آن در قسمت پایینی تعبیه شده است می تواند بهترین پیشنهاد برای مشتریان باشد.

  • فیلتر مناسب:

بهترین تصفیه آب خانگی بر اساس نوع فیلتر و مکان قرار گیری آن مشخص می شود. وجود یک لایه محافظتی که ممنوعیت خاصی برای ورود آلودگی ها و میکروب ها مشخص کرده است بی شک نقش مهمی در پاکیزگی آب خواهد داشت. فیلتر های استفاده شده در دستگاه تصفیه آب بر اساس عملکرد متفاوتی که دارند در دسته های متفاوتی قرار گرفته اند:

مطالب پیشنهادی
چرا استفاده از دستگاه تصفیه هوا یک امر ضروری است؟

Polypropylene Filter:

وجود این فیلتر در تمامی دستگاه تصفیه آب ضروری و به نوعی حیاطی است. این فیلتر قادر است از ورود انواع آلودگی های فیزیکی و ملموس جلوگیری کند به علاوه مانع از ورود ذرات و سنگریزه ها به مخزن آب تصفیه شده می شود.

Powdered carbon Filter:

رنگ سفید این فیلتر به خوبی نمایش دهنده محلول آلوده در آب است و از پوست نارگیل ساخته شده است. وظایف تعین شده برای این بخش ممانعت از ورود و از بین بردن کلر و ترکیبات آلی است به علاوه با توجه به نحوه ساخت آن از تغیر بو، مزه و رنگ آب نیز جلوگیری می کند

Carbon block Filter:

شباهت زیادی بین این فیلتر و فیلتر کربن پودری است، به عبارت دیگر می توان این دو را کاملاً هم جنس و مکمل هم هستند و کربن بلاک علاوه بر تکمیل چرخه رفع آلودگی از ورود انواع آلودگی های شیمیایی نیز جلوگیری خواهد کرد.

بهترین تصفیه آب خانگی در ژورنال نوبشو

Membrane membrane:

فیلتر سفت و سخت که از عبور تمامی ذرات همچون نیترات، فلز های سنگین، انواع ناخالصی ها و تمامی آلودگی های میکروبی جلوگیری می کند.

Linear carbon Filter:

تلاش این فیلتر مثبت است و به گونه ای سعی در افزایش کیفیت آب خواهد داشت.

Mineral Filter:

از این فیلتر برای حفظ فواید و املاح مفید موجود در آب استفاده می شود.

Alkaline Filter:

نقش قلیایی کردن آب را بر عهده دارد و از این آب را برای استفاده گوارا تر می کند.

UV Filter:

مرحله آخر و فیلتر نهایی که از عبور هر چه غیر از آب خالص جلوگیری میکند. این فیلتر تمامی آلودگی، میکروب، باکتری ها و ذرات مضر را از بین خواهد برد.

همانطور که ملاحظه می کنید وجود هر یک از فیلتر ها در دستگاه تصفیه آب خانگی می تواند وظیفه خاصی را انجام دهد به علاوه توجه به این بخش از تصفیه آب در زمان خرید نقش مهمی در خرید بهترین تصفیه آب خانگی خواهد داشت.

بهترین تصفیه آب خانگی براساس نیاز مشتریان و با توجه به نوع عملکردی که دارند در چند نوع مختلف تولید شده اند. عملکرد چند مرحله ای محصولات مذکور یکی از دلایل تفکیک آن ها شده است. تصفیه آب سه مرحله ای برای محیط هایی مورد استفاده قرار می گیرند که میزان آلودگی موجود در آب بسیار حاد نیست و در مقابل تصفیه آب هشت مرجله ای مناسب مکان هایی است که میزان آلاینده و آلودگی از خط مرز خطر عبور کرده است.

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید