لیست لوازم سرویس بهداشتی

0
10078
لوازم سرویس بهداشتی در نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

اهمیت خرید لوازم سرویس بهداشتی

همانطور که در مقالات راهنمای خرید دکوراسیون گفتیم سرویس بهداشتی جزیی از هر خانه و ساختمان بوده و توجه به دکوراسیون این مکان اهمیت زیادی در ایجاد فضای شیک و متفاوت برای منزل دارد، افرادی که ترجیح می دهند یک سرویس بهداشتی شیک داشته باشند و دکوراسیون خاصی را در فضای مورد نظر ایجاد کنند معمولا تلاش دارند از لوازم بهداشتی که به صورت ست است به کار برند.

ست کامل سرویس بهداشتی وجود دارد که با توجه به نیاز افراد، خرید این نوع وسایل و جنس آنها متفاوت است.

سلیقه افراد در خرید لوازم سرویس بهداشتی اهمیت دارد.

لوازم سرویس بهداشتی در ژورنال نوبشو

لیست لوازم بهداشتی شامل چه وسایلی می شود؟

لوازم بهداشتی شامل وسایل مختلفی می شود که با تهیه این نوع وسایل می توان فضایی تمیز را در سرویس بهداشتی ایجاد کرد.

ست حمام و تمام وسایل مورد نیاز در حمام از جمله لوازم بهداشتی است، جا صابونی و جای مناسبی برای قرار دادن مسواک نیز از مهم ترین لوازم بهداشتی شناخته می شود که در هنگام خرید باید به تهیه این نوع وسایل دقت کرد.

  • آینه

آینه ای زیبا و متناسب با فضای سرویس بهداشتی از دیگر لوازم بهداشتی می باشد.

  • روشویی و وان

روشویی و وان لوازم اصلی در فضای سرویس بهداشتی است که در هنگام خرید این نوع وسایل باید از طریق مراکز معتبر اقدام کرد.

  • توالت و ست سرویس بهداشتی

توالت و ست سرویس بهداشتی در لیست لوازم اصلی برای سرویس بهداشتی قرار می گیرد.

  • شیرآلات

شیرآلات اصلی و از اجناس اصلی نیز باید مد نظر افراد باشد و از بهترین اجناس که دوام بالایی دارد و ظرافت بیشتری را در محیط ایجاد می کند استفاده کرد.

  • پرده

پرده مناسب برای حمام و جای مناسبی برای قرار دادن حوله یا به عبارت دیگر حوله خشک کن، از لوازم سرویس بهداشتی ضروری شناخته می شود.

  • اکسسوری حمام

اکسسوری حمام از مهم ترین لوازمی است که در حال حاضر برای تزئین فضای سرویس بهداشتی به کار می رود که با توجه به سرویس و اندازه آن می توان از ست های مناسب استفاده کرد.

لوازم سرویس بهداشتی در نوبشو

  • ست سرویس بهداشتی

ست کامل سرویس بهداشتی امروزه تنوع رنگ بالایی دارد و مدل های جذاب و زیبایی در این نوع ست ها به کار می رود تا دکور زیباتری را ایجاد کند.

لوازم سرویس بهداشتی در ژورنال نوبشو

جنس های مختلف لوازم بهداشتی کدامند؟

  • جنس پلی رزین

امروزه در بازار تنوع بالایی برای سرویس بهداشتی وجود دارد و ست کامل این وسایل را با جنس های مختلفی می سازند،سرویس بهداشتی خاصی را از جنس پلی رزین در نظر می گیرند که جنس محکم و با کیفیتی است و به سختی این نوع لوازم می شکند، افرادی که در نظر دارند لوازم با کیفیت و مناسبی را برای ساختمان و محیط زندگی خود به کار برند با استفاه از این جنس می توانند به نتیجه مناسب دست یابند.

  • جنس سرامیک

لوازم بهداشتی خاصی را از سرامیک می سازند که زیبایی خاصی دارد و در خیلی مواقع افراد ترغیب به خرید این جنس می شوند اما احتمال شکستن این ست کامل سرویس بهداشتی وجود دارد.

برخی افراد ترجیح می دهند از لوازم مناسبی برای سرویس استفاده کنند و در این مواقع جنس های پلاستیکی و ست های کامل این نوع سرویس را در نظر دارند، این نوع اجناس با تنوع رنگ و جذاب طراحی می شود.

مطالب پیشنهادی
قیمت انواع سرویس آینه دستشویی

ژورنال نوبشو

نکات مهم در خرید اجزا سرویس بهداشتی

بهتر این است که لوازم بهداشتی از موادی ساخته شود که بهداشتی باشد و این نوع اجناس آنتی باکتریال بوده و میکروب ها را به خود جذب نکند.

تنوع رنگ این لوازم مد نظر بیشتر افراد است و لازم است مدل های مختلفی برای لوازم سرویس وجود داشته باشد که افراد با انتخاب های بیشتری مواجه شوند و بتوانند انتخاب درستی را در نظر بگیرند.

ظاهر لوازم بهداشتی لازم است که شیک باشد و این شیک بودن در فضای خاص نمایان شود.

ظاهر سرویس بهداشتی و انتخاب بهترین مدل از مدل های مختلف اجزا سرویس بهداشتی اهمیت بیشتری دارد.

سرویس بهداشتی نیاز به شستن دارد و در خیلی مواقع لازم است که این وسایل با مواد شوینده مناسبی شسته شود به همین دلیل سرویس بهداشتی باید در مقابل این نوع مواد شوینده مقاوم باشند و بعد از شستن، رنگ این وسایل مشکلی نداشته باشد یا دچار آسیب نشود.

افرادی که سرویس بهداشتی آنها فضای محدودتری دارد بهتر است از لوازم بهداشتی مناسبی به کار برند که کوچکتر است و از ست های مناسب که فضای محدودی را در سرویس بهداشتی در بر می گیرد استفاده کنند.

رفاه بیشتر اعضای خانواده و بهداشت این افراد با در نظر گرفتن لوازم مناسب برای سرویس بهداشتی امکانپذیر اشت.

ست های مناسبی وجود دارد که افراد با رنگ کف پوش می توانند سرویس بهداشتی را ست کنند و بر اساس سلیقه خود سرویس بهداشتی زیبایی را با طراحی های مختلف و رنگ بندی جذاب ایجاد کنند.

ست کامل سرویس بهداشتی و توجه به رنگ این ست ها اهمیت زیادی دارد.

سرویس بهداشتی باید کامل باشد و مهم ترین وسایل در این فضا قرار بگیرد، متأسفانه مشاهده می شود که فروشگاه های سرویس بهداشتی در برخی موارد وسایل و تجهیزات مناسب را در لوازم بهداشتی نمی گذارند بلکه در این مواقع افراد بعد خرید متوجه می شوند که برخی از لوازم ضروری در این ست وجود ندارد، بهتر این است که از فروشگاه های معتبر به صورت حضوری خرید انجام شود و در هنگام خرید اینترنتی از وبسایت هایی که در این زمینه تجربه بالایی دارند استفاده گردد تا خرید به درستی انجام شود.

سایت نوبشو ( موتور جستجوی کالا ) در این زمینه اطلاعات کاملی را در اختیار افراد قرار می دهد تا از لیست اجزا سرویس بهداشتی آگاه شوند.

ژورنال نوبشو

انتخاب اکسسوری در سرویس بهداشتی

از جمله وسایل اکسسوری در سرویس بهداشتی مربوط به جا فرچه و برس مناسب برای توالت است، خیلی از افراد ترجیح می دهند که طاقچه مناسب برای زیر آینه را در هنگام خرید لوازم سرویس بهداشتی مد نظر قرار دهند تا راحت تر از این فضا استفاده کنند.

جای مناسب برای دستمال کاغذی از اکسسوری های دیگر در لوازم بهداشتی است.

قلاب رخت آویز برای قرار دادن لباس در پشت درب سرویس از دیگر لواز مناسب برای این محیط است.

در خیلی موارد از دست خشک های دیواری، برای اکسسوری در سرویس بهداشتی به کار می برند.

 

Originally posted on ۱۰/۱۳/۱۳۹۹ @ ۸:۲۳ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید