قیمت انواع سرویس آینه دستشویی

0
5479
سرویس آینه دستشویی در نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

اهمیت سرویس آینه دستشویی

سرویس آینه دستشویی جزو وسایل مهم و ضروری سرویس‌های بهداشتی است، ما در مقالات راهنمای خرید سرویس دستشویی به انواع آن اشاره کردیم و می‌توان گفت که تمامی سرویس های بهداشتی دارای آینه هستند، این وسیله کاربردی و پر استفاده باعث بزرگنمایی محیط درونی می شود و انواع گوناگونی از آن در بازار وجود دارد، آینه سرویس بهداشتی به صورت چارچوب دار و بدون چارچوب با متریال های گوناگون ساخته می ‌شود، در صورتی که متراژ دستشویی منزل شما کوچک است باید در خرید خود دقت زیادی به کار ببرید تا فضای زیادی اشغال نشود در این صورت به نکات زیر توجه نمایید.

انواع سرویس آینه دستشویی در ژورنال نوبشو

اندازه آینه سرویس بهداشتی

موقع خرید سرویس آینه دستشویی باید به مساحت فضای مربوطه دقت کنید و اندازه روشویی را مد نظر قرار دهید، به طور کلی سایز و حجم آینه باید با اندازه روشویی همخوانی داشته باشد یا از آن کوچکتر باشد، خرید آینه هایی که پهنای بزرگتر از روشویی دارند باعث بهم ریختگی و شلوغی فضا می شود، در صورتی که ارتفاع روشویی زیاد است می‌توانید از آینه های چند تیکه ای استفاده کنید.

طرح و مدل آینه سرویس بهداشتی

در طرح سرویس آینه دستشویی دقت زیادی کنید مدل هایی که به صورت ایستاده هستند باعث می شود که مسافت سقف تا کف بیشتر دیده شود، این مدل در محیط هایی که مساحت کمتری دارند دارای کاربرد بیشتری می باشد.

جنس آینه سرویس بهداشتی

متریال و مواد اولیه ای که در ساخت آینه دستشویی به کار رفته است در قیمت سرویس آینه دستشویی تأثیر زیادی دارد، متریال چوب و تجهیزات چوبی انتخاب مناسبی هستند چرا که قابلیت ضد آب دارند و در رطوبت هیچ گونه آسیبی به آن ها نمی رسد همچنین جنس فلز، استیل و آلومینیوم جزء آن ها می باشد.

رنگ آینه سرویس بهداشتی

یکی دیگر از مواردی که موقع خرید آینه دستشویی باید مورد توجه قرار دهید رنگ آن است، به گونه‌ای که با کفپوش و کاشی ها همخوانی داشته باشد اما پر فروش ترین رنگ آینه سرویس بهداشتی سفید است.

انواع اکسسوری های دستشویی

یکی از اکسسوری های سرویس بهداشتی شلف است، شما می توانید با وسایل ارزان زیبایی زیادی در این قسمت از منزل فراهم کنید، شلف تزیینی جزء آینه های سرویس بهداشتی است که محبوبیت زیادی دارد.

شما می توانید با استفاده از یک باکس قسمت سرویس بهداشتی را زیبا کنید البته اندازه این وسیله بسیار مهم است، در بازار سایز های متنوعی از کمد ها وجود دارد که طبق متراژ محیط مورد نظر می توانید آن را تهیه نمایید، برخی از آینه ها دارای نورپردازی هستند به گونه ای که در دستشویی هایی که مساحت کمتری دارند علاوه بر اینکه باعث بزرگنمایی می‌شود بلکه زیبایی زیادی به وجود می ‌آورد.

انواع سرویس آینه دستشویی در ژورنال نوبشو

انواع سرویس آینه دستشویی

طراحی داخلی نقش بسیار مهمی در زیبایی منزل دارد، یکی از قسمت های مهم خانه مربوط به سرویس بهداشتی است که تزیینات زیادی برای جذابیت و زیبایی آن وجود دارد، سرویس آینه دستشویی دارای انواع گوناگونی می باشد از جمله آن ها به شرح زیر است؛

مطالب پیشنهادی
لوازم و مصالح مورد نیاز برای سرویس بهداشتی یک ساختمان کدامند ؟

۱.سرویس آینه دستشویی مدرن

آینه را باید طبق سایر دکوراسیون منزل انتخاب نمایید، یکی از مشخصات آینه دستشویی مدرن این است که کل محیط مورد نظر را نشان می‌دهد و این باعث زیبایی فضا خواهد شد، معمولاً سایز این نوع آینه طولانی است، در صورتی که می توانید در طراحی داخلی سرویس بهداشتی از وسایل مرتفع استفاده کنید بهتر است این نوع آینه ها را خریداری نمایید علاوه بر این اگر در قسمت سرویس بهداشتی آسیبی در دیوارها به وجود آمده است شما می‌توانید با کمک این آینه قسمت مربوطه را بپوشانید.

۲.سرویس آینه دستشویی قفسه ای

بیشتر افراد در پی آینه‌ هایی هستند که جای بیشتری داشته باشد تا بتوانند وسایل خود را در آن قرار بدهند، آینه های قفسه ای جای بسیار زیادی دارند و شما می توانید وسایل بهداشتی خود را در آن قرار بدهید، درب کمد از آینه ساخته شده است و داخل آن به صورت قفسه‌ای می باشد، این نوع از آینه ها طرفدار بسیار زیادی دارد و طول عمر آن ها بالا است همچنین در برابر رطوبت هیچ گونه آسیبی به آن نمی رسد.

۳.سرویس آینه دستشویی یکپارچه

در منازل مدرن امروزی آینه های تمام ‌قد کاربرد زیادی دارند و مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته اند، اگر می‌خواهید سرویس بهداشتی شما مدرن باشد از آینه های ایستاده و تمام قد که بر روی دیوار نصب می شوند استفاده کنید، در این صورت نیازی به نصب کاشی نیست البته باید این امر در یکی از قسمت های دیوار اجرا شود تا جلب توجه بیشتری کند.

اگر سرویس آینه دستشویی را بدون قاب تهیه کنید ظرافت و جذابیت زیبایی را به وجود می‌آید و با هر نوع سلیقه سازگاری دارد، این شیوه آینه برای کسانی که طرفدار سادگی هستند مناسب می باشد.

عوامل مؤثر بر قیمت آینه دستشویی

در واقع ما نمی‌توانیم قیمت مشخصی را برای آینه دستشویی اعلام کنیم زیرا آینه دستشویی دارای انواع گوناگونی است و هر کدام دارای قیمت متفاوتی می باشند اما به طور کلی فاکتورهای زیادی وجود دارد که در مشخص نمودن قیمت سرویس آینه دستشویی دخالت دارند، برخی از آن ها به صورت زیر می باشد؛

  • در صورتی که آینه کیفیت و مرغوبیت زیادی داشته باشد باعث افزایش قیمت آن خواهد شد.
  • هر چه طرح و مدل آینه پیچیده تر باشد روی قیمت آن تأثیر میگذارد.
  • آینه دستشویی دارای اقلام گوناگونی است، در واقع هرچه وسایل آن بیشتر باشد باعث افزایش قیمت خواهد شد.

شما به راحتی می توانید آینه دستشویی را از طریق سایت های معتبر مانند نوبشو تهیه نمایید.

در پایان از تمامی کسانی که این مقاله را مطالعه نمودند متشکرم و امیدوارم مطالب آن مفید بوده باشد.

Originally posted on ۱۰/۲۳/۱۳۹۹ @ ۱۱:۳۰ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید