انواع لباس رسمی زنانه

0
4175
لباس رسمی زنانه در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

لباس رسمی و غیر رسمی زنانه

برای شناخت بهتر و دانستن تفاوت لباس رسمی و غیر رسمی زنانه باید در ابتدا با اصطلاحات اولیه و مهم در مد و فشن آشنا بشوید، مثلا باید منظور از لباس رسمی شیک را بدانید تا بهترین و مناسب ترین لباس را انتخاب کنید. مطمئنا لباسی که می خواهید برای یک مهمانی دوستانه انتخاب کنید با لباس انتخابی شما برای مراسم عروسی مطمئنا متفاوت است و در واقع خود این مورد، یعنی محیطی که می خواهید در آن شرکت کنید، تعیین کننده پوشیدن لباس رسمی یا غیر رسمی می باشد. ما در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید پوشاک زنانه به توضیحاتی در این خصوص می پردازیم . با ما همراه باشید.

لباس غیر رسمی مانند لباس راحتی شما در منزل و یا لباس های شما برای حضور در یک دورهمی صمیمی با دوستانتان، در واقع لباسی است که شما در آن احساس راحتی کامل می کنید و محدودیت و قید و بند خاصی ندارد. شلوار جین، تیشرت، کفش های کتانی و یا کفش عروسکی، بلوز و دامن نمونه ای از این دسته می باشد. در این مدل از تیپ پوششی شما نیازی به استفاده از کفش های پاشنه بلند و یا اکسسوری های زیادی ندارید و علاوه بر شیک بودن مهم ترین فاکتور برای شما راحتی می باشد. البته بسیار از خانم ها علاقه مند به استفاده از کفش های پاشنه بلند برای لباس های غیر رسمی هستند و این محدودیتی ایجاد نمی کند، در واقع راحتی شما تعیین کننده تیپ شما می باشد.

لباس رسمی زنانه در ژورنال نوبشو

لباس رسمی زنانه در واقع همان لباس هایی می باشد که در ادارات و محل کار مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به نوع کار، شرایط اجتماعی و محل زندگی این موارد هم متفاوت می باشد اما در حالت کلی شما باید لباسی را انتخاب کنید که علاوه بر پوشیدگی مناسب، فاکتور های مهم زیبایی و مرتب بودن را هم داشته باشد. بسیاری بر این باورند که لباس رسمی زنانه برای محیط کار باید از مد افتاد باشد که این یک تصور غلط و اشتباه در میان مردم می باشد.

همچنین لباس رسمی زنانه را می توان در مهمانی ها و جشن های رسمی هم پوشید، برای تهیه این مدل از لباس ها لزوماً نیازی به پرداخت هزینه های سنگین نمی باشد، در ادامه به معرفی نکات مهم برای برای داشتن یک استایل رسمی و شیک زنانه می پردازیم.

تفاوت لباس رسمی زنانه با لباس کژوال بیزینس زنانه

به دلیل مناسب بودن هر دو نوع لباس برای محیط های اداری و محل کار بسیاری بر این باورند که این دو تیپ یکی هستند، اما در واقع این گونه نیست. لباس های بیزینس کژوال نوعی از پوشش اداری می باشند که در آن از لباس های راحت و غیر رسمی استفاده می شود. در واقع مدل، رنگ، طرح و تنوع لباس های مناسب برای استایل زنانه در کژوال بیزینس بسیار بیشتر از لباس رسمی زنانه می باشد.

محیط های مناسب برای استفاده از لباس رسمی زنانه

استایل رسمی زنانه در واقع نوعی از پوشش است که مناسب برای شرکت در مراسم های رسمی، جشن ها، مهمانی ها، ادارات و جلسات کاری می باشد و شخصیت ظاهری انسان را بسیار زیبا، جذاب و کاریزماتیک نشان می دهند. این مدل علاوه بر شیک بودن باید فاکتور راحتی را هم داشته باشد تا در صورت طولانی شدن مدت زمان استفاده شما، آزارتان ندهد.

مطالب پیشنهادی
چگونه لباس زنانه اسپرت و شیک انتخاب کنیم ؟

لباس رسمی زنانه در ژورنال نوبشو

لباس کوکتیل رسمی

این مدل مخصوص استفاده در مراسم ها و جشن های رسمی می باشد و اصلاً شباهتی به لباس های پر زرق و برق مجلسی ندارد. در کوکتیل جنس پارچه استفاده شده برای پیراهن باید بسیار گران قیمت و مرغوب باشد و طول آن هم تا روی زانوی شما می آید. پوشیدن یک جفت کفش زنانه شیک و بکار بردن یک ست از اکسسوری شیک و ارزان می تواند تیپ شما را تکمیل کند.

لباس رسمی زنانه برای فصل زمستان

در پوشش خود برای فصل زمستان باید تغییرات مناسب با فصل را در نوع لباس خودتان ایجاد کنید. بجای پیراهن های یقه دار می توانید از پیراهن های یقه اسکی و استفاده کنید که علاوه بر گرم کردن بدن باعث شیک شدن نوع پوشش شما شود. پوشیدن بوت های پاشنه دار بجای کفش های معمولی و یا پوشیدن ژاکت های کشمیر و طرح دار بجای مانتو می تواند در شیک شدن تیپ شما تاثیر دو چندانی ایجاد کند. نکته مهم در فصل زمستان استفاده از شال گردن می باشد. حتما چندین رنگ از شال گردن های مختلف را برای فصل زمستان داشته باشید.

شلوار مناسب برای لباس رسمی زنانه

شاید بتوان شلوار را بهترین مورد برای ست کردن تیپ های رسمی زنانه دانست. شلوار علاوه بر راحتی بیشتر نسبت به دامن، در بازار برای آن طرح ها و رنگ های مختلفی وجود دارد که می تواند تاثیر زیادی در تیپ شما ایجاد کند. شلوار های پارچه سیگاری، شلوار راسته و شلوار چکمه ای بهترین مدل ها برای لباس زنانه رسمی می باشند. به هنگام خریدن شلوار باید به قد شلوار که دقیقاً اندازه شما باشد و به رنگ آن که متناسب با رنگ پوست شما باشد حتما توجه داشته باشید.

لباس رسمی زنانه در ژورنال نوبشو

اصول مهم برای داشتن یک لباس رسمی زنانه مناسب

  • در ابتدا باید تصمیم بگیرید که به استایل بیزینس کژوال علاقه مند هستید یا استایل رسمی
  • در استایل رسمی بهتر است تا ابتدا فاکتور های پوششی محل کار خود را در نظر داشته باشید، مثلاً شما مجاز به استفاده از دامن و یا شومیز در محل کار خود نیستید یا تنها استفاده از رنگ های تیره برای لباس ها مجاز می باشد.
  • سایز لباس شما بهتر است که متناسب با اندازه های شما باشد و زیادی گشاد، تنگ، کوتاه و یا بلند نباشد.
  • از جواهرات و اکسسوری های مینیمال و سبک استفاده کنید.
  • تا حد امکان از کفش های جلو بسته استفاده کنید.

در سایت نوبشو به آدرس www.nobesho.com انواع مدل های مناسب برای ست کردن لباس رسمی زنانه توسط فروشندگان حاضر در سایت در اختیار شما قرار می گیرد و شما می توانید بهترین مورد را متناسب با نوع نیاز خود انتخاب کنید.

ممنونیم از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید، امیدواریم که از خواندن آن لذت برده باشید و توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را به شما ارائه بدهیم.

 

Originally posted on ۱۰/۲۵/۱۳۹۹ @ ۵:۳۰ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید