جامع ترین راهنمای خرید شلوار پارچه ای مردانه

0
7874
شلوار پارچه ای مردانه در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

شلوار پارچه ای مردانه

قطعاً همه ی مرد ها دوست دارند کت های شیک و ژاکت هایی که مخصوص مهمانی هستند را بپوشند، اما فراموش نکنید اگر تمامی لباس هایی که برای خود انتخاب می کنید با خرید شلوار پارچه ای مردانه که نامناسب است استفاده شود تمامی جذابیت خود را از دست می دهند، پس این را بدانید لازم است شلواری را که می خواهید بپوشید دوخت خوبی داشته باشد و برای اینکه بدانید چه شلواری دوخت خوبی دارد باید از یکسری نکات آگاهی کافی داشته باشید در ادامه این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید پوشاک مردانه شما را با این نکات آشنا می کنیم.

انتخاب پارچه ی شلوار

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید به ظاهر و چیزی که می پوشید اهمیت زیادی می دهید بهتر است بدانید بسیاری از پارچه ها پس از مدتی طولانی که مورد استفاده قرار می گیرند ظاهر و کیفیت خود را از دست می دهند، شایان ذکر است پارچه ی اکثر شلوارهایی که دوخته می شوند از جنس لینن است و برای روز های گرم تابستان بسیار مناسب می باشند.

  • ویژگی های پارچه کتان

پارچه شلوارهای مردانه ای که از جنس کتان می باشند با توجه به کلاسیک بودنش برای فصل بهار مناسب است بد نیست بدانید این پارچه با توجه به وزن سبکی که دارد در دسته محبوب ترین پارچه ها برای ساخت کت و شلوار تابستانی قرار دارد. البته با تمام این چیز هایی که گفتیم علاوه بر در نظر گرفتن راحتی خود می بایست بودجه را نیز در نظر بگیرید.

به نکات زیر در هنگام خرید شلوار پارچه ای مردانه دقت کنید

  • شلوار های پشمی :

بد نیست بدانید که از دیگر شلوارها شیک تر و طرفدارهای بیشتری دارد اما با توجه به ظرافتی که در این پارچه بکار رفته و وجود دارد به مراقبت بیشتری نیازمند هستند و بهتر است آنها را درداخل کاورهای مخصوص نگهداری کنید.

  • شلوار های ریون:

قبل از خرید شلوار پارچه ای مردانه از این جنس باید بدانید که این شلوار نیز مانند نوع پشمی به مراقبت بالایی نیاز دارد و بای با مواد خاصی تمیز و نگهداری شود.

  • شلوارهای پلی استر:

نوع دیگری از شلوارها هستند که قبل از خرید شلوار پارچه ای مردانه از نوع پلی استر باید با خصوصیات آن آشنا باشید این شلوار را می توان به راحتی به صورت دستی یا به وسیله ماشین لباس شویی تمیز کرد.

  • شلوار فلانن :

همانطور که قبلاً هم گفتیم پیش از اقدام به خرید شلوار پارچه ای مردانه باید بدانید که فلانن نیز از خانواده شلوارهای پشمی محسوب می شود با این تفاوت که جنس آن به گونه ای می باشد که مختص استفاده در فصل بخصوصی نیست و شما می توانید از آن در تمامی فصل های سال استفاده کنید.

شلوار باید اندازه تن باشد

در حال حاضر بهترین شلوار مردانه موجود در بازار شلوار راسته و کمر معمولی مردانه است که همیشه مرد ها به آن توجه ویژه ای دارد و هیچوقت جایگاه خود را از دست نداده اند، لازم به ذکر است شلوار مردانه باید با فرم بدن یکسان باشد به این صورت که اگر شلواری گران قیمت و با کیفیت را خریداری کنید اما برای شما کوچک یا بزرگ باشد جذابیتی برای شما ندارد.

مطالب پیشنهادی
خرید کت و شلوار مردانه

قبل از خرید شلوار پارچه ای مردانه باید به دقت آن را بررسی کنید و ببینید درزهای آن قابلیت شکافت و تغییر اندازه را داشته باشد در غیر این صورت می بایست یک سایز بزرگ تر را خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت www.Nobesho.com  مراجعه کنید.

قد شلوار

اگر شما یک فرد کوتاه قد هستید و یا اندام شما چاق می باشد، موقعی که می خواهید اقدام به خرید شلوار پارچه ای مردانه بکنید باید آن را با یک کفش پرو کنید و یا یک لباس که اکثر مواقع آن را به تن می کنید را پوشیده باشید تا بفهمید اندازه آن با لباس های دیگرتان مناسب است یا خیر.

لوازم جانبی شلوار

لازم به ذکر است که زیپ و دکمه های روی شلوار جزء یراق آن محسوب می شود از این رو شما می توانید آن ها را طبق سلیقه خود انتخاب کنید، و همانطور که همه می دانند انتخاب نوع شلوار کاملاً به سلیقه شخصی یک فرد بستگی دارد، شلوارهایی که دارای دکمه هستند از شلوارهایی که زیپ دارند مطمئن تر می باشند.

شلوار های فاق متوسط و کوتاه

این نوع از شلوارها برای اشخاصی که قد متوسطی دارد کاملاً مناسب می باشند البته در کل جزء رایج ترین نوع فاق در بین تمامی مردان می باشد هنگام پرو شلوار فاق کوتاه، کمر آن از زیر خط کمر تعیین می گردد لازم به ذکر است که این نوع شلوارها برای مجالس غیر رسمی مناسب می باشد.

هنگامی که به یک مغازه برای خرید شلوار پارچه ای مردانه می روید باید بدانید که شلوارهایی با فاق متوسط برای اکثر مردان کار برد دارد و مناسب است.

روش های مختلف برش شلوار مردانه

انواع شلوار پارچه ای مردانه از نظر دوخت می توان به سه دسته تقسیم کرد که بهتر است از انواع آن قبل از خرید شلوار پارچه ای مردانه آشنا شوید این شلوار ها عبارت اند از شلوارهای راسته، شلوارهای اندامی و شلوارهای پاچه گشاد. شلوار های پاچه گشاد یا همان شلوار دمپا گشاد در قسمت بالای بدن چسبیده به بدن می باشند.

از میانه ساق رو به پایین گشاد می شود و در قسمت مچ پا گشاد به حداکثر می رسد این نوع از دوخت برای افرادی که وزن بالایی و یا افرادی که ران بزرگی دارند مناسب است.

Originally posted on ۰۷/۱۶/۱۳۹۹ @ ۶:۴۴ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید