خرید مانتو اداری فرم

0
6498
مانتو اداری فرم در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

مانتو

همان طور که می دانید، خرید مانتو یکی از مهمترین خریدهای هر خانوم ایرانی بوده و هیچگاه نمی توان از اهمیت آن غافل شد؛ به عبارتی دیگر برای خرید مانتو اداری فرم باید به نکات بی شماری دقت کرد چرا که تاثیر فراوانی در ظاهر افراد دارد. در ادامه این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید پوشاک زنانه قصد داریم در رابطه با همین موضوع بحث کرده و نکات مهم در رابطه با انتخاب مانتو اداری را مورد بحث قرار دهیم، اگر شما هم مانند هر فردی برای این موضوع اهمیت خاصی قاعل هستید، حتما تا به انتها با ما همراه باشید.

نکات مهم در انتخاب مانتو

اگر بخواهیم در رابطه با نکات مهم در زمان انتخاب مانتو بحث کنیم، قبل از بیان هر نکته ای لازم است بدانید توجه به قد و اندام شما مهمترین نکته خواهد بود. به عبارتی دیگر در صورتی انتخاب شما برای مانتو درست خواهد بود، که با توجه به قد و وزن خودتان انتخاب شود‌. به همین دلیل مهمترین‌ نکته در زمان خرید مانتو این است که متناسب با قد و وزن شما باشد و به اصطلاح برای سایز شما دوخته شده باشد.

مانتو اداری فرم در ژورنال نوبشو

با رعایت این نکته قطعاً خرید خوبی خواهید داشت. یکی دیگر از مهمترین مواردی که در زمان خرید مانتو باید به آن توجه داشت، این است که آن لباس در چه محیطی پوشیده خواهد شد؟ به عبارتی دیگر باید نوع مانتوی انتخابی خود را مطابق با محیط مورد نظر انتخاب کرده و در نظر داشته باشید که برای هر فضایی، بایستی لباس مناسب آن را پوشید.

به طور مثال در مجالس عروسی و …. بایستی مانتو مجلسی پوشیده و نمی توان با مانتو دیگری در این چنین مجالسی حضور پیدا کرد؛ علاوه بر این باید توجه داشته باشید که در محیط های اداری هم بایستی مانتو فرم مناسب را بر تن داشت و با هر مانتوی دیگری نمی توان در این چنین مکان هایی حاضر شد.

از دیگر ویژگی هایی که در زمان خرید یک مانتو باید در نظر گرفته شود، می توان به نوع پارچه ی مانتو اشاره کرد. همان طور که می دانید پارچه مانتو یا لباس دیگری باید با بدن شما و نوع آب و هوای آن زمان تناسب داشته باشد و نمی توان بی تفاوت از کنار این موضوع رد شد‌. با وجود تمامی موارد ذکر شده در سطرهای بالا لازم است تا به طور مفصل در رابطه با ویژگی های یک مانتو اداری بحث کنیم و نکات مهمی را به شما عزیزان ارائه دهیم‌.

مانتو اداری فرم در ژورنال نوبشو

ویژگی های یک مانتو اداری فرم

  • تم سازمانی رعایت شود

همان‌ طور که می‌ دانید در کل سازمان‌ ها و اداره‌ های مختلف کشور عزیزمان ایران نوع پوشش مانتوها باید به صورت مشابه بوده باشد و به اصطلاح تمامی کارکنان از یک تم ثابت برخوردار هستند، به همین دلیل یکی از مهمترین ویژگی‌ های مانتوی اداری فرم این است که مشابه همکارهای شما بوده و تم کلی آن اداره را رعایت کرده باشد. همین یک مورد اهمیت بسیار بالایی داشته و نمی‌ توان از آن غافل شد چرا که اگر هم شما بهترین مانتوی اداری را انتخاب کنید، اما با تم سازمان شما ما مشابهت نداشته باشد، قطعاً مانتوی اداری مناسب شما نخواهد بود و باید هر چه سریعتر عوض شود.

  • جنس خوبی داشته باشد

از دیگر ویژگی‌ های یک مانتوی اداری فرم می‌ توان به این نکته اشاره کرد که باید جنس بسیار خوبی داشته باشد و بتواند در مقابل اصطکاک مقاومت لازم را از خود نشان دهد. چرا که شما هر روز برای مدت مشخصی باید آن را بر تن داشته باشید و اگر که آن مانتو جنس خوبی نداشته باشد، قطعاً به سرعت خراب شده و باید آن را تعویض کنید.

  • شیک و طرح اداری داشته باشد

از دیگر ویژگی های یک مانتو اداری فرم می توان به شیک بودن آن اشاره کرد. همان طور که می دانید، هر نوع لباسی باید متناسب با محیط کاری شیک و طرح اداری داشته باشد به عبارتی دیگر یکی از مهمترین ویژگی‌ های انتخاب مانتوی اداری فرم، این است که آن مانتو طرح و تزئین‌ های لازم را داشته و متناسب با محیط کاری شما شیک باشد.

  • رنگ مانتو اداری فرم

از دیگر ویژگی‌ های بسیار مهم یک مانتوی اداری فرم می‌ توان به رنگ آن اشاره کرد. همان‌ طور که می‌ دانید و در رابطه با آن اطلاع دارید لباس‌ های افراد باید طبق رنگ خاصی تعیین شود. به طور مثال لباس‌ های مورد استفاده در مجالس عروسی و جشن باید حتماً به رنگ‌ های شاد بوده و نمی‌ توان در این طور مراسم‌ هایی از رنگ‌ های تیره استفاده کرد؛ این در حالی‌ ست که در مراسم‌ های عزا و ناراحتی هم صرفاً رنگ‌ های تیره کاربرد داشته و نمی‌ توان با رنگ دیگری در این‌ چنین مراسم‌ هایی حضور پیدا کرد.

مطالب پیشنهادی
معرفی مد لباس دخترانه سال 2020

محیط کاری و اداری هم از همین قاعده و قانون پیروی می‌ کند و شما نمی‌ توانید با هر نوع لباسی در آن محیط‌ ها حاضر شوید. به‌ عبارتی دیگر بایستی در محیط کاری یا اداریتان هم تم مورد نظر را از رنگ‌ های تیره انتخاب کرده و این رنگ را متناسب با محیط کار خود در نظر بگیرید. همان‌ طور که متوجه شدید رنگ مناسب کار و اداره جات رنگ‌ های تیره بوده ولی می‌ توان برای تزئین طرح مانتو از رنگ‌ ها قرمز یا سفید استفاده کرد.

از این که این مقاله را مطالعه کردید، ممنونم.

Originally posted on ۱۰/۲۹/۱۳۹۹ @ ۷:۲۷ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید