خرید کرم نرم کننده صورت به صورت آنلاین

0
3924
کرم نرم کننده صورت در ژورنال نوبشو
2/5 - (1 امتیاز)

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

مهمترین نکاتی که هنگام خرید کرم نرم کننده صورت باید مورد توجه قرار گرفته شوند، کدام اند؟

قبل از خرید نرم کننده صورت باید به یک سری نکات مهم و حائز اهمیت توجه کرد که ما در این مقاله از سری مقاله های راهنمای خرید انواع کرم پوست، سعی داریم این نکات را برای شما مورد بررسی قرار دهیم، با ما همراه باشید.با توجه به این که در برخی کرم های مرطوب کننده ویژگی هایی وجود دارد که می تواند در نرم و لطیف کردن پوست صورت تاثیر گذار باشد و همچنین مقداری از چین و چروک ها را نیز از بین ببرد بهتر است ویژگی های یک کرم نرم کننده صورت را بشناسید تا هنگام خرید کرم نرم کننده صورت این ویژگی ها را در کرم مورد جستجو قرار دهید. مهمترین ویژگی هایی که هنگام خرید انواع نرم کننده صورت باید مورد توجه قرار گرفته شوند عبارت اند از:

کرم نرم کننده صورت در ژورنال نوبشو

۱) فاقد رایحه ی مصنوعی باشد:

در صورتی که یک نرم کننده دارای رایحه ی مصنوعی باشد امکان به وجود آمدن حساسیت بالا خواهد رفت. در صورتی که قصد خرید کرم نرم کننده صورت را دارید حتماً به عدم استفاده از رایحه و عطر مصنوعی در ترکیبات آن توجه داشته باشید. به طور کلی انواع نرم کننده صورت دارای رایحه می باشند اما این که این رایحه مصنوعی باشد و یا طبیعی بسیار اهمیت دارد. بهترین کرم صورت باید فاقد هیچ گونه رایحه و یا عطر مصنوعی باشد تا میزان سازگاری کرم تولید شده با پوست افزایش پیدا کند.

۲)دارا بودن روغن های اشباع شده:

از دیگر ویژگی هایی که هنگام خرید مرطوب کننده باید مورد توجه قرار گرفته شود ترکیبات آن می باشد. در ترکیبات بهترین نرم کننده صورت از روغن های پایدار و اشباع شده با کیفیت بسیار بالا استفاده می شود. از جمله روغن هایی که برای پوست بسیار مفید می باشند و از پوست در برابر آسیب ها محافظت می کنند می توان به روغن جوجوبا، روغن دانه ی انگور، سویا، کنجد، آفتابگردان و گل رز اشاره کرد.

۳)فاقد سیلیکون باشد:

از بهترین نرم کننده صورت می توان به آن هایی اشاره نمود که در ساختار و ترکیبات آن ها از سلیکون استفاده نشده است. وجود سیلیکون در ترکیبات یک نرم کننده سبب می شود یک هاله ای از نرمی و حالت مخملی کرم بر روی پوست باقی بماند و در اثر این باقیماندن کرم فرد احساس می کند که کرم نرم کننده بهترین کیفیت را دارد در حالی که چنین نیست و به هیچ عنوان آب رسانی و نرم کنندگی را برای پوست صورت شما تامین نخواهد کرد به همین دلیل به فاقد سیلیکون بودن بهترین نرم کننده هنگام خرید توجه داشته باشید.

۴)فاقد هر گونه از مشتقات نفتی باشد:

هنگام خرید نرم کننده صورت باید توجه داشته باشید از مشتقات نفتی در ترکیبات آن استفاده نشده باشد. استفاده از مشتقات نفتی در بسیاری از کرمهای نرم کننده رایج شده است و تعدادی از برند های تولیدکننده از این ماده برای تولید آن استفاده می کنند در حالی که نه تنها برای پوست صورت مفید نیست بلکه با باقی ماندن بر روی پوست سبب مسدود شدن منافذ پوستی می شود و در نتیجه پس از گذشت مدت زمانی از استفاده کرم بر روی سطح پوست مقدار زیادی چربی و آلودگی جمع می شود و پوست را کدر و تیره می کند.

مطالب پیشنهادی
بهترین مدل کرم نرم کننده دست و صورت

از خصوصیت های مشتقات نفتی می توان به بزرگ بودن مولکول های تشکلیل دهنده ی آن اشاه کرد که به راحتی جذب پوست نمی شوند و بر روی سطح پوست باقی می مانند.

کرم نرم کننده صورت در ژورنال نوبشو

۵)عدم استفاده از مواد نگهدارنده:

در صورتی که از مواد نگهدارنده در تولید نرم کننده استفاده شود هنگام استفاده از کرم بر روی پوست باکتری تجمع پیدا خواهد کرد و این برای سلامت پوست بسیار خطرناک می باشد. در صورتی که مواد نگهدارنده در نرم کننده به همراه آب استفاده شده باشد و یا به عبارتی در ترکیبات کرم آب نیز وجود داشته باشد میزان خطر به مقدار بسیار زیادی پایین خواهد آمد.

۶)فاقد مواد پاک کننده باشد:

از مواد پاک کننده ای که در ترکیبات شوینده ها نیز استفاده می شود در ترکیبات بسیاری از کرم های نرم کننده نیز استفاده می شود. در بعضی از موارد در صورت استفاده از چنین کرم های نرم کننده ی پوست دچار حساسیت شدید شده و امکان به وجود آمدن آکنه وجود دارد به همین دلیل به این نکته باید هنگام خرید نرم کننده توجه ویژه ای شود. در صورتی که مواد شونده در ۵ دسته ی ترکیبات مهم و اولیه ی نرم کننده نبود استفاده از آن مانعی ندارد و می تواند بدون ضرر باشد.

۷)دارا بودن قابلیت جذب بالا:

جذب بالا از مهمترین ویژگی هایی است که باید در انواع نرم کننده صورت قرار گرفته شود. بعد از استفاده نرم کننده صورت به هیچ عنوان نباید بر روی سطح پوست احساس سنگینی کنید و باید با سرعت بالا جذب پوست شود.

چگونه وجود و عدم وجود مشتقات نفتی در ترکیبات کرم هنگام خرید نرم کننده صورت تشخیص دهیم؟

کرم نرم کننده صورت در ژورنال نوبشو

در قسمت قبل نیز به ضرر هایی که وجود مشتقات نفتی در کرم نرم کننده پوست وارد می کند اشاره کردیم. در این قسمت سعی داریم شما را با چگونگی وجود و یا عدم وجود این مشتقات در ترکیبات محصول هنگام خرید نرم کننده صورت آشنا کنیم.

در صورتی که بر روی جعبه و یا ظرف کرم نرم کننده در قسمت ترکیبات مورد استفاده یکی از نام های گفته شده در قسمت زیر را مشاهده نمودید از خرید آن کرم جدا خود داری نمایید.

  1. روغن معدنی ( mineral oil )
  2. روغن پارافین ( paraffin oil ) 
  3. پارافین مایع ( liquidparaffin )
  4. نفت مایع  ( liquid petroleum )

ژورنال نوبشو

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید