بهترین مدل کرم نرم کننده دست و صورت

0
4312
کرم دست و صورت در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

مهمترین فواید استفاده از کرم نرم کننده دست و صورت کدام اند؟

با توجه به اهمیت و نقش پوست زیبا در داشتن چهره ای جذاب و جوان، استفاده از کرم نرم کننده می تواند یکی از بهترین روش ها برای مراقبت از پوست در برابر آسیب های احتمالی باشد. هر فردی می تواند با استفاده از کرم نرم کننده دست و صورت جوانی و لطافت پوست خود را حفظ کند. به دلیل اهمیت بسیار زیادی که استفاده از کرم نرم کننده دست و صورت در طول روز دارد ما در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید انواع کرم پوست شما را با مهمترین مسائل مربوط به کرم نرم کننده دست و صورت همانند فواید، روش صحیح استفاده از آن و … آشنا خواهیم کرد،با ما همراه باشید.

کرم دست و صورت در ژورنال نوبشو

کرم دست و صورت

مهم ترین فواید کرم نرم کننده دست و صورت عبارت است از:

۱.جلوگیری از خشک شدن پوست:

خشک شدن سطح پوست افراد در مدت زمان طولانی سبب ایجاد چین و چروک زیاد در سطح پوست شده و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی زیبایی پوست خود را از دست می دهد. استفاده روزانه از کرم نرم کننده دست و صورت می توانید یکی از بهترین روش های مراقبت از پوست برای افرادی باشد که به زیبایی پوست خود اهمیت بسیاری می دهند و در جهت حفظ زیبایی و سلامت آن تلاش می کنند. کرم نرم کننده با ایجاد یک لایه بر روی سطج پوست توانایی جلوگیری از تبخیر آب موجود در لایه ی بالایی پوست را دارد.

۲.بهبود رنگ پوست:

در صورت استفاده مداوم برای دست و صورت خود بهبود رنگ پوست خود را مشاهده خواهید کرد. در صورتی که از کرم نرم کننده دست و صورت مرتباً استفاده کنید بر روی بافت های سطح پوست تأثیر گذاشته و به مرور زمان عیوب آن را خواهد پوشاند.

۳.افزایش لطافت پوست:

با توجه به این که کرم نرم کننده پوست دست و صورت می تواند یک هاله ای از مواد نرم کننده پوست را تا یک مدت زمان کوتاه بر روی سطح پوست نگه دارد در داشتن پوستی لطیف و زیبا بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

۴.محافظت در برابر عوامل محیطی:

در صورتی که بهترین کرم نرم کننده را تهیه و استفاده کنید می توانید از پوست خود در برابر عوامل محیطی که برای پوست مضر می باشد محافظت نمایید.

کرم دست و صورت در ژورنال نوبشو

کرم دست و صورت

چه زمانی بهترین موقع برای استفاده از کرم نرم کننده دست و صورت می باشد؟

بهترین زمان استفاده از کرم نرم کننده چه زمانی است؟ این سوالی رایج بین استفاده کننده های کرم و افرادی است که به سلامت پوست خود اهمیت بسیاری می دهند. بهترین مواقع استفاده از کرم نرم کننده عبارت اند از:

  • بعد از استحمام:

با توجه به استفاده از شامپو و … هنگام استحمام در صورت مرغوب نبودن شامپو و … امکان دارد پوست خشک و آسیب پذیر شود که بهترین کار در چنین مواقعی استفاده از کرم نرم کننده برای ایجاد یک لایه ی محافظتی بر روی پوست می باشد.

  • بعد از شستشوی دست:

با توجه به این که دست ها در طول روز بیشتر از صورت شستشو داده می شوند بهتر است بعد از هر بار شستشوی از کرم نرم کننده استفاده کنید تا پوستی جوان و شاداب داشته باشید.

  • استفاده به عنوان زیر ساز آرایش صورت:

بسیاری از افراد که دارای پوستی خشک دارند در مواقع آرایش کردن آرایش بر روی پوست آن ها به خوبی خود را نشان نمی دهد و علت آن ها داشتن پوستی خشک می باشد. برای داشتن آرایشی زیبا بهتر است از کرم نرم کننده با کیفیت قبل از آرایش استفاده کنید.

مطالب پیشنهادی
چرا باید خانم ها از کرم مرطوب کننده پوست صورت استفاده کنند

بهترین روش استفاده از کرم نرم کننده چیست؟

شاید شما هم از حساسیت مقدار کرم نرم کننده در گرفتن نتیجه ی بهتر هنگام استفاده اطلاعی نداشته باشید اما هر چقدر میزان مشخص و اندازه ای از کرم نرم کننده با کیفیت استفاده کنید نتیجه ای بهتر خواهید گرفت. بهترین روش استفاده از کرم نرم کننده به صورت زیر می باشد:

  • مقدار مشخص و اندازه ای از کرم را به صورت مرتب و به تکرار بین ۲ تا ۴ بار در طول روز استفاده کنید و در صورتی که خشکی پوست شما و یا سایر مشکلاتی که برای رفع آن ها از نرم کننده استفاده میکنید بیشتر باشد بهتر است دفعات استفاده را افزایش دهید.
  • در صورتی که از نرم کننده برای برطرف کردن اگزما و یا چنین مواردی استفاده می کنید بهتر است قبل از خشک شدن ناحیه ی مورد نظر از کرم استفاده کنید. به عنوان مثال در در صورتی که از حمام و یا استخر خارج می شوید نگذارید به طور کامل پوست شما خشک شود و قبل از تبخیر کامل آب از کرم استفاده کنید.
  • مقدار مشخص شده را از کرم برداشته و به آرامی بر روی سطح پوست خود بمالید. حرکت مالش بهتر است حالتی دورانی باشد.

کرم دست و صورت در ژورنال نوبشو

کرم دست و صورت

آیا کرم های نرم کننده می توانند به جوان و باطراوت ماندن پوست کمک کنند؟

با توجه به این که پوست بدن به خصوص دست و صورت به تغییرات محیطی و آب و هوا بسیار حساس می باشند و حساسیت پوست بدن مخصوصاً در این ناحیه سبب شده تا تبدیل به ناحیه ای مستعد از بدن برای ایجاد سرطان پوست شود مراقبت از آن امری ضروری برای سلامت کل بدن است و علت اصلی به وجود آمدن چنین بیماری هایی از دادن سریع سلول های پوستی در این ناحیه ها می باشد.

برای افزایش میزان ترمیم سلول های موجود بر روی سطح پوست به مقداری رطوبت و کرم نرم کننده احتیاج است که این فعالیت سبب انتقال پیدا کردن سلول های تازه و جوان تر به سطح بالایی پوست دست و صوت می شود.

از سوی دیگر استفاده از کرم نرم کننده می تواند به مقدار زیادی پوست را از خشکی شدید محافظت نماید.

Originally posted on ۰۵/۱۶/۱۳۹۹ @ ۶:۰۹ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید