معرفی انواع لباس زمستانی زنانه

0
7155
لباس زمستانی زنانه در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

لباس زمستانی زنانه

با سردتر شدن هوا و تغییر فصل از تابستان به پاییز و زمستان، لازم است که با پوشیدن لباس گرم خود را از این سرما محافظت کنیم. لباس زمستانی زنانه انواع مختلفی دارد که هر کدام برای زمان خاصی مناسب هستند، بعضی از آن‌ها کمتر گرم هستند و بعضی برای روزهای خیلی سرد سال استفاده می‌شوند. بسیاری از افراد علاوه بر استفاده از لباس‌های زمستانی در بیرون از خانه، در داخل خانه نیز از لباس زمستانی خانگی مانند پلیورها استفاده می‌کنند.

برای آشنایی با انواع لباس‌های زیبای زمستانی زنانه با ما در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید پوشاک زنانه همراه باشید. همچنین در صورت نیاز برای آگاهی بیشتر در مورد انواع لباس زمستانی زنانه، شما را به مشاهده سایت کامل و جامع نوبشو، موتور جستجوی کالا دعوت می کنیم:

https://www.nobesho.com 

لباس زمستانی زنانه در ژورنال نوبشو

انواع لباس زمستانی زنانه

  • پالتو

هرگاه صحبت از لباس زمستانی می‌شود، اولین چیزی به ذهن ما می‌رسد پالتو است. پالتوها جز لباس‌های گرم زمستانی محسوب می‌شوند. البته از نظر جنس و گرما پالتوها جنس‌های مختلف دارند. بعضی از آن‌ها به نسبت نازکتر هستند و می‌توان آن‌ها را در روزهایی از سال که سرما هنوز به اوج خود نرسیده است، استفاده کرد. برای روزهای خیلی سرد سال پالتوهای پشمی و ضخیم لازم هستند. پالتوها همچنین از نظر اندازه به دو دسته بلند و کوتاه تقسیم می‌شوند. در کل این مدل لباس زمستانی زنانه در انواع رنگ بندی‌ها و به صورت طرح‌دار و ساده در بازار موجود است.

پالتو در ژورنال نوبشو

  • ژاکت بافت

این مدل لباس زمستانی زنانه نیز در انواع مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود. مزیت این ژاکت‌ها این است که تقریباً با هر چیزی می‌توان آن‌ها را استفاده کرد و محدودیتی درباره آن وجود ندارد. ژاکت‌ها نیز انواع بلند و کوتاه، طرح دار و ساده، ضخیم و نازک دارند، که شما می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود یکی را انتخاب کنید. جلو بعضی از آن‌ها کاملاً باز است و بعضی دیگر با زیپ یا دکمه بسته می‌شوند. نوع دیگری از آن‌ها نیز وجود دارد که جلو آن کاملاً بسته است.

ژاکت در ژورنال نوبشو

  • شلوار جین

شلوارهای جین به دلیل ایجاد گرما و بافت ضخیم برای استفاده در فصل زمستان بسیار مناسب هستند. برای بانوان استفاده از جین جذب مناسب تر است. مخصوصاً اگر بخواهند از چکمه استفاده کنند.

  • یقه اسکی

لباس‌های یقه اسکی در روزهای خیلی سرد استفاده می‌شوند. البته نوع نازک آن‌ها وجود دارد که برخی به جای پالتو و ژاکت در روزهای به نسبت گرمتر از آن استفاده می‌کنند. در روزهای خیلی سرد می‌توان آن‌ها را زیر پالتوها و ژاکت‌های بافت پوشید و ترکیب گرمتری را ایجاد کرد.

لباس زمستانی زنانه در ژورنال نوبشو

  • کت‌ها و پالتوهای چرم

پالتوها و کت‌های چرم به دلیل جنس چرمی که دارند، ایجاد گرما می‌کنند و به همین دلیل برای فصل سرما مناسب هستند. خوبی این کت‌ها و پالتوها این است که با هر چیزی می‌توان آن‌ها را استفاده کرد و ظاهری شیک و جذاب داشت. به همین دلیل همه ساله یکی از پرطرفدارترین‌های لباس زمستانی زنانه بوده‌اند.

لباس زمستانی زنانه در نوبشو

  • پانچو یا کت‌های بدون آستین

این نوع مدل جدید لباس زمستانی زنانه، چند سال است که در بازار رواج پیدا کرده است. کت‌های بدون آستینی که می توان آن‌ها را روی مانتو پوشید، در استفاده بسیار راحت و آزاد هستند. دو نوع بلند و کوتاه آن‌ها هر کدام جذابیت و زیبایی خاص خود را دارد و در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون تولید می‌شوند.

مطالب پیشنهادی
با مدل لباس مجلسی جدید بیشتر آشنا شوید.

پانچو کوتاه در ژورنال نوبشو

  • سویشرت

سویشرت‌ها یکی دیگر از انواع لباس‌های گرم هستند که بیشتر در فصل پاییز یا اواخر زمستان که هوا رو به گرمی می‌رود، استفاده می‌شوند. البته نوع خزدار و پشمی آن‌ها نیز وجود دارد که در روزهای سرد می‌توان از آن‌ها بهره برد. جلو سویشرت‌ها با دکمه یا زیپ بسته می‌شوند و هم نوع کلاه‌دار و هم نوع بدون کلاه آن‌ها وجود دارد.

لباس زمستانی زنانه در ژورنال نوبشو

  • پلیور زنانه

پلیورها یک نوع دیگر از لباس‌های زمستانی هستند، که نوع زنانه و مردانه آن در بازار موجود است. پلیورها تنها قسمت بالا تنه را می‌پوشانند و بر خلاف ژاکت‌ها و سویشرت‌ها جلو آن‌ها بسته است. جنس پلیورها معمولاً از بافت است. پلیورها غالباً به تنهایی پوشیده نمی‌شوند و لازم است که با مانتو یا پالتو یا هر لباس زمستانی زنانه دیگر تکمیل شوند. پلیورها همچنین برای استفاده خانگی نیز مناسب هستند.

پلیور در ژورنال نوبشو

  • چکمه‌ها

پاها یکی از اعضای مهم هستند که در زمستان‌ها باید آن‌ها را گرم نگه داشت. بهترین راهکار برای این مسئله استفاده از چکمه است. این کفش‌ ها برای فصل زمستان تولید می‌شوند و آب وارد آن‌ها نمی‌شود و از پای شخص در برابر سرمای برف محافظت می‌کنند. همچنین نوع بلند آن‌ها که تا زیر زانو می‌رسد، علاوه بر شیک بودن و زیبایی گرمای بیشتری را نیز به پاها می‌دهد. ترکیب چکمه‌ها با انواع مدل لباس زمستانی زنانه بسیار جذاب می‌شود و یک ترکیب فوق العاده را ایجاد می‌کند.

چکمه در ژورنال نوبشو

  • شال‌های سر

برای گرمای سر و گوش ها در فصل زمستان بانوان به جای روسری از شال‌های بافت و ضخیم استفاده می‌کنند که تنوع بالایی را نیز می‌توانیم در آن‌ها مشاهده کنیم. با به خرج دادن قدری سلیقه می‌توانیم یک تیپ زیبای زمستانی با استفاده از انواع شال‌ها و ترکیب و هماهنگی آن با سایر لباس‌های زمستانی زنانه، داشته باشیم.

  • دستکش و شال گردن

دستکش‌ها و شال گردن‌ها تکمیل کننده لباس زمستانی زنانه هستند. از اجزای بدن که در فصل سرما بسیار در معرض سرما قرار می‌گیرد، دست ها و صورت هستند. این اجزا اگر بدون پوشش رها شوند، به سرعت آسیب می‌بینند. پس نباید استفاده از دستکش و شال گردن را فراموش کنیم. علاوه بر این دستکش‌ها می توانند حالت دست را زیبا تر نشان دهند و شال گردن‌ها با گره‌های زیبا می‌توانند به زیبایی لباس‌های زمستانه ما بیفزایند.

دستکش در ژورنال نوبشو

  • کلاه

کلاه را معمولاً آقایان برای گرمای سر و گوش خود استفاده می‌کنند. اما در بعضی تیپ‌های زمستانی می‌توان از کلاه به جای شال و روسری استفاده کرد. نمونه ست آن‌ها با شال گردن در بازار فراوان است که طرفداران بسیاری در سال‌های گذشته نیز به دست آورده است. از نظر گرما نیز این ترکیب علاوه بر زیبایی گرمای خوبی را برای سر و صورت ایجاد می‌کند.

کلاه در ژورنال نوبشو

Originally posted on ۰۸/۲۰/۱۳۹۹ @ ۸:۱۵ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید