خرید بلیط چارتری هواپیما از چه طریقی انجام می شود؟

0
5197
بلیط چارتری و سیستمی در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

منظور از بلیط چارتری چیست؟

همه افرادی که سفر با هواپیما را تجربه می کنند با واژه بلیط چارتری آشنایی دارند و در بیشتر مواقع ترجیح می دهند این نوع بلیط را برای سفر خود به کار برند. ما در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید بلیط هواپیما به توضیحاتی در خصوص بلیط های سیستمی و چارتری می پردازیم. با ما همراه باشید.

  • بلیط سیستمی:

بلیط سیستمی را مراجع مربوطه در نظر می گیرند و نرخ ثابتی در همه فصول دارد، این هزینه ها را شرکت هواپیمایی از چند ماه قبل از پرواز مشخص می کند و به هیچ عنوان این هزینه کاهش نمی یابد.

  • بلیط چارتری:

قیمت بلیط چارتری ثابت نیست و نوسانات زیادی در ارتباط با قیمت این بلیط وجود دارد، چارتر کننده های مختلفی هستند که از شرکت هواپیمایی میزان خاصی بلیط هواپیما را خریداری می کنند و با هزینه خاصی بلیط ها را به مسافران ارائه می دهند.

با در نظر گرفتن قیمت مناسب افراد بیشتری ترغیب به خرید چارتری بلیط هواپیما می شوند و با پرداخت هزینه کمتری می توانند بلیط مورد نظر را تهیه کنند. شرکت های هوایپمایی بلیط چارتری را با هزینه کمتری به آژانس ها ارائه می دهند و چارتر کننده، بلیط های مورد نظر را با قیمت پایین تری برای مسافران در نظر می گیرد.

قیمت بلیط چارتری با توجه به موارد زیادی مشخص می شود. چارتر کننده برای کاهش دادن قیمت ها و جلوگیری از ضرر آژانس هواپیمایی، بلیط ها را با نرخ کمتری به فروش می رساند. با نزدیک شدن به زمان پرواز ممکن است آژانس ارائه دهنده قیمت بلیط را کاهش دهد تا بلیط ها به طور کامل در اختیار مسافران قرار بگیرد.

بلیط های چارتر به طور کلی هزینه ثابت و ارزانی ندارد و خرید چارتری بلیط هواپیما برای مسیرهای خاصی صورت می گیرد، به عبارت دیگر در مواقعی که بلیط های هواپیما برای مسیر به خصوصی ارائه گردد اما فروش بلیط به راحتی انجام شود امکان اینکه بلیط به صورت چارتر و با هزینه کمتری به مسافران ارائه گردد کاهش می یابد، اما در صورتی که آژانس های هواپیمایی بلیط چارتری را تهیه کنند و فروش این بلیط ها تا روزهای نزدیک به تاریخ پرواز به تعویق افتد این مراکز بلیط را با قیمت کمتری به مسافران ارائه می دهند تا این بلیط ها به فروش رسد.

بلیط چارتری در ژورنال نوبشو

بلیط چارتری و سیستمی

تفاوت های اصلی بلیط چارتری و سیستمی کدامند؟

ممکن است افراد زیادی این تصور را داشته باشند که بلیط چارتری از بلیط های بی کیفیت شناخته می شود و افراد نمی توانند سفر خاطره انگیزی را با این نوع بلیط تجربه کنند در صورتی که این تصوری اشتباه می باشد و بلیط های چارتری تفاوتی با بلیط سیستمی ندارد و همان امکانات و خدمات مورد نظر، با هزینه کمتری به مسافران ارائه می گردد.

تفاوتی ندارد و صندلی ها راحت با همان کیفیت بلیط سیستمی در هواپیما ارائه می گردد.

نوع کابین موجود در هواپیمایی که آژانس های مسافرتی بلیط آن را چارتری ارائه می دهند شرایط کاملاً یکسانی با بلیط های سیستمی دارد و خرید چارتری بلیط هواپیما از این طریق به راحتی صورت می گیرد.

بلیط چارتری در ژورنال نوبشو

بلیط چارتری و سیستمی

قوانین مهم بلیط چارتری

بلیط چارتری قوانین خاصی دارد و اطلاع از این قوانین به افراد کمک می کند که سفر خاطره انگیزی را تجربه کرده و مشکلی برای این افراد به وجود نیاید.

مطالب پیشنهادی
بهترین سایت خرید بلیط هواپیما چه سایتی است؟

خرید چارتری بلیط هواپیما می تواند از طریق مراکز معتبر و آژانس های هواپیمایی مطمئن صورت گیرد، سایت نوبشو اطلاعات جامعی در زمینه بلیط چارتری در اختیار شما می گذارد و با مراجعه به این وبسایت می توانید اطلاعات خود را افزایش دهید.

قیمت بلیط چارتری در تمامی سنین یکسان است و تخفیف هایی برای کودکان و… ندارد. در بلیط سیستمی تخفیف هایی برای کودکان و نوزادان در نظر گرفته می شود و بلیط با هزینه کمتری برای کودکان ارائه می گردد اما در بلیط چارتری هزینه برای تمامی افراد ثابت می باشد.

خرید چارتری بلیط هواپیما باید در شرایطی انجام شود که افراد از مسافرت خود اطمینان دارند، در بلیط چارتری امکان اینکه افراد بخواهند تاریخ مسافرت خود را تفییر دهند به هیچ عنوان وجود ندارد و این نوع بلیط تنها برای مسافری که در هنگام ثبت، اطلاعات خود را وارد می کند صادر می شود.

در خرید چارتری بلیط هواپیما اگر اطلاعات مسافر اشتباه وارد شود تغییر دادن این اطلاعات امکانپذیر نیست و در این مواقع لازم است که بلیط مورد نظر استرداد شده و اطلاعات دقیق مسافر، در بلیط جدیدی و با پرداخت هزینه دیگری ثبت گردد.

در برخی از فصول که مسافرت بیشتری صورت می گیرد ممکن است بلیط چارتری کمتری یافت شود یا هزینه بیشتری به نسبت دیگر فصول داشته باشد زیرا افراد زیادی ترغیب به استفاده از این بلیط ها می شوند و قیمت بلیط چارتری و سیستمی تفاوت چندانی ندارد.

لازم به ذکر است که بلیط چارتری برای تمامی مسیرها وجود دارد و این نوع بلیط را تنها برای مسافت های خاص در نظر نمی گیرند، بلکه در همه مسیرها می توان از این نوع بلیط استفاده کرد.

در داخل کشور مسیرهای پرطرفداری وجود دارند که برای این مسیرها خرید چارتری بلیط هواپیما در زمان کمتری صورت می گیرد و افرادی که خرید این نوع بلیط را مد نظر قرار می دهند لازم می باشند در فرصت مناسب این بلیط را خریداری کنند تا با قیمت بلیط چارتری مسافرت دل انگیزی را تجربه کنند.

ژورنال نوبشو

بلیط چارتری و سیستمی

مراحل خرید چارتری بلیط هواپیما به صورت اینترنتی

خرید چارتری بلیط هواپیما می تواند از طریق وبسایت های معتبر و به صورت اینترنتی صورت گیرد.

سفر با هواپیما و تهیه بلیط چارتری می تواند با وارد شدن به وبسایت و در نظر گرفتن اطلاعات موجود در سایت معتبر امکانپذیر شود، در مواقعی که خرید بلیط به صورت اینترنتی انجام می شود لازم است اطلاعات دقیقی از مسافر و همراهان ثبت گردد.

مبدأ و مقصد مسافرت از مهمترین مواردی است که در وبسایت تعیین می شود، زمان و ساعت پرواز در هنگام خرید اینترنتی از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه شود و بعد از مشخص شدن تعداد نفرات می توان خرید چارتری بلیط هواپیما را انجام داد.

بلیط چارتری و سیستمی در ژورنال نوبشو

بلیط چارتری و سیستمی

 

Originally posted on ۱۲/۰۶/۱۳۹۹ @ ۷:۴۳ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید