قابلیت هایی که بهتر است درباره سینما خانگی پایونیر بدانید

0
4598
سینما خانگی پایونیر در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید سینما خانگی پایونیر

سینما خانگی از جمله وسایلی می باشد که امروزه توانسته در میان مردم مختلف سراسر دنیا محبوبیت های بسیاری کسب نماید. برندهای مختلفی در زمینه ی تولید و عرضه ی این دسته از لوازم صوتی فعالیت دارند که هر کدام ویژگی های بارز خود را دارند. سینما خانگی پایونیر نیز می توان یکی از همین محصولات دانست که می تواند سرگرمی ها و قابلیت های متنوعی را برایتان به همراه داشته باشد. کیفیت بالای صدا و وضوح آن سبب شده تا افراد بسیاری در جهت تهیه ی این سری از وسایل گام بردارند و آن ها را خریداری نمایند. مدل های مختلفی از سینما خانگی پایونیر به بازار روانه شده است که شما می توانید بالا بردن میزان اطلاعات خود در زمینه ی آن ها بهترین خرید را تجربه نمایید.

بلندگوهایی که برای سینماخانگی پایونیر در نظر گرفته شده است بسیار زیبا بوده و براساس آخرین تکنولوژی های روز دنیا تولید شده اند. این دسته از سینما خانگی ها عمدتاً دارای قدرتی معادل ۷۵۰ وات می باشند که می توانند حس واقعی حضور در سینما و یا کنسرت را به شما انتقال دهند. شما می توانید سینما خانگی پایونیر را با استفاده از بلوتوث به گوشی های همراه خود متصل نموده و از راه دور آن ها را کنترل نمایید. در ادامه ی به بررسی چند مدل از سینما خانگی پایونیر پرداخته و ویژگی های آن ها را برای شما بیان می نماییم.

  • سینما خانگی پایونیر و لذت استفاده از مدل ۸۳۸-MCS

این مدل از سینما خانگی پایونیر دارای قدرت صدایی معادل با ۱۰۰۰ وات می باشد که می تواند یک صدای قدرتمند و حرفه ای را برای شما به همراه داشته باشد. شما می توانید با این مدل از سینما خانگی های پایونیر از شنیدن موسیقی های مورد علاقه ی خود لذت برده و نهایت استفاده را ببرید. این برند برای این مدل از سینما خانگی خود قدرت صدای ۱۰۰۰ وات را برای تمام اسپیکرها در نظر گرفته است تا بتوانید مجموعه صداهای حرفه ای را تجربه نمایید. این قدرت صدا برای سالن های بزرگ فوق العاده می باشد و می تواند صدای قدرتمندی را به جای جای منزل شما انتقال دهد.

– قابلیت های مدل ۸۳۸-MCS

برای این مدل از سینما خانگی پایونیر ۶ کانال در نظر گرفته شده است که این ۶ کانال از ۶ یونیت اسپیکر و یک یونیت ساب ووفر تشکیل شده اند. این سیستم توانایی پشتیبانی از دیسک های بلوری را دارد و افرادی که این دسته از دیسک ها را دارا می باشند می توانند با خیال آسوده از آن ها استفاده نموده و ازشنیدن و یا دیدن محتوی آن ها نهایت لذت را ببرند. همچنین این سیستم ها می توانند از دیسک های مختلفDVD / CD پشتیبانی نموده و آن ها را برای شما پخش نمایند. درگاه های مختلفی برای این مدل از سینما خانگی پایونیر در نظر گرفته شده است که از جمله ی آن ها می توان به درگاه HDMI و درگاه اپتیکال اشاره نمود که هر کدام از این درگاه کاربرد خاص خود را دارند.

سینما خانگی پایونیر در ژورنال نوبشو

شما می توانید با استفاده از درگاه اپتیکال اسپیکرها را به تلویزیون خود متصل نموده و از توان خروجی بالاتر و با کیفیت تری بهره مند شوید. در واقع می توان گفت اتصال اسپیکرهای این مدل از سینما خانگی پایونیر به تلویزیون تأثیرات بسیاری بر روی خروجی صدای تلویزیون دارد و می توان قدرت و کیفیت این خروجی ها را ارتقا بخشد. یکی از قابلیت های جذاب و مهیج این سینما خانگی ها کاراکوئه می باشد که می تواند لذت و سرگرمی های بسیاری را برای شما به دنبال داشته باشد. شما می توانید با قرار دادن اسپیکرهای این مدل از سینما خانگی پایونیر در نقاط مختلف منزل یک صدای سه بعدی را به محیط اطراف خود انتقال داده و از کیفیت آن لذت ببرید.

  • سینما خانگی پایونیر و قابلیت های مدل ۷۳۷-MCS

این مدل نیز یکی از سینما خانگی های تولید شده توسط این برند می باشد که توانسته محبوبیت بسیاری کسب نماید. برای افرادی که به دنبال دست یابی به یک صدای حرفه ای و قدرتمند می باشد این مدل از سینما خانگی پایونیر گزینه ی مناسبی می باشد. زیرا با استفاده از آن می توان کیفیت و قدرت صدایی بالایی را به محیط خود انتقال داد. در این مدل نیز شما می توانید با استفاده از قابلیت پشتیبانی از دیسک های بلوری محتوی های آن ها پخش نموده و مورد استفاده قرار دهید.

مطالب پیشنهادی
تجربه تماشای دنیایی از زیبایی و رنگ با ال ای دی سامسونگ

همچنین می توان از درگاه های مختلفی که بر روی این مدل از سینما خانگی ها تعبیه شده است استفاده های مختلفی نمود. به عنوان مثال شما می توانید با درگاه اپتیکال این نوع از سینما خانگی پایونیر کیفیت صدای بالایی را برای فایل هایی در تلویزیون خود پخش می نمایید به ارمغان آورید. این مدل می تواند از صدای سه بعدی و کیفیت بالای آن پشتیبانی نموده و به طور فراگیر آن را در اختیار شما قرار دهد. برای اتصال قطعات این مدل از سینما خانگی پایونیر باید از کابل های مخصوصی استفاده نموده و اسپیکرها را در کنار هم قرار دهید. تمام اسپیکرها در کنار هم می توانند توان خروجی معادل ۱۰۰۰ وات را برای شما فراهم نموده و کارایی های بسیاری را برای شما به دنبال داشته باشند.

سینما خانگی پایونیر در ژورنال نوبشو

– قابلیت های مدل ۷۳۷-MCS

این مدل از سینما خانگی ها را به صورت ۵ کاناله می باشند که کاملاً حرفه ای بوده و در انتقال صدا بسیار قدرتمند می باشند. برای ساخت اسپیکرهای آن ها از آخرین تکنولوژی های روز دنیا بهره برده شده است. در ساخت این مدل از سینما خانگی پایونیر از قابلیت فایر اکتیو استفاده شده است که این قابلیت می تواند کیفیت صدای بالایی را به شما هدیه نماید. شما می توانید با استفاده از ساب ووفرهای این سینما خانگی به صداهای پخش شده در محیط عمق داده و حس واقعی سینما را به اطرافیان خود منتقل نمایید.

برای تمامی اتصالات مربوطه استانداردهای لازم و پرکاربردی در نظر گرفته شده است و می توانید با استفاده میکروفون هایی که در بخش جلویی این سینما خانگی قرار گرفته از قابلیت کارائوکه نیز بهره مند شوید. این دسته از سینماخانگی پایونیر نسبت به قابلیت ها و امکانات فوق العاده ای که برای شما به همراه دارد قیمت مناسبی داشته و می توانید از خرید آن ها و خدمات پس از فروش مربوطه نهایت لذت را ببرید. در مجموع این نوع از سینما خانگی پایونیر ۷ تکه می باشد که این ۷ تکه از ۵ عدد اسپیکر جلو، عقب و مرکز، ۱ عدد سابووفر و ۱ عدد پلیر تشکیل شده اند. فروشگاه های مختلفی در سراسر ایران به امر فروش این دسته از محصولات مشغول می باشند که از میان آن ها می توان به نوبشو ( بزرگترین موتور جستجوی کالا )اشاره نمود که لینک آن در پخش پایین در اختیار شما قرار گرفته است. شما می توانید با تهیه ی محصولات مورد نیاز از این سایت لذت و آرامش را به خود هدیه داده و بالاترین کیفیت و طراحی را برای خود و اطرافیانتان به ارمغان آورید.

https://www.nobesho.com

سینما خانگی پایونیر در ژورنال نوبشو

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید