مهم ترین نکات و ویژگیها در محور یخچال ساید سامسونگ

0
3609
یخچال ساید سامسونگ در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

چند برتری یخچال ساید سامسونگ به نسبت دیگر یخچالها:

در دنیای مدرن امروزی اولین چیزی که برای زوجهای جوان حائز اهمیت میباشد شیک بودن دکوراسیون منزل با در اختیار داشتن بیشترین امکانات و با کیفیت ترین لوازم خانگی می باشد که در سری مقالات راهنمای خرید لوازم آشپزخانه به انواع آنها اشاره شد. به همین علت است که در میان سازندگان لوازم خانگی رقابت سفت و سختی به منظور بالاتر بردن کیفیت و برتری محصولاتشان ایجاد شده است. در بین تمامی برندهای لوازم خانگی و خصوصاً یخچالها این برند سامسونگ می باشد که توانسته است پیشتاز رقیبان خود باشد و زودتر از آن ها به موفقیت دست یابد. این شرکت معتبر با ارائه بهترین نوع یخچالهای ساخته شده یعنی یخچال ساید سامسونگ تمامی نیازهای مشتریان مشکل پسند خود را رفع کرده است.

یخچال ساید سامسونگ در ژورنال نوبشو

در ادامه به برخی از ویژگیهای منحصر به فرد یخچال ساید سامسونگ اشاره میکنیم:

  • کنترل دمای درون یخچال به صورت دیجیتال:

افزایش دمای درون یخچال باعث میشود خوراکی ها در اثر انجماد بسیار بالا ویتامینها و مواد معدنی خود را از دست بدهند و یا برعکس با کاهش دما و گرم شدن فضای درونی یخچال بیش از حد استاندارد مواد غذایی درون یخچال طول عمر خود را از دست داده و خیلی سریع فاسد شوند. بنابراین مشتریان میتوانند با خرید یخچال ساید سامسونگ از تکنولوژی کنترل دمای دیجیتال برخوردار شده و ماندگاری خوراکی های خود را تضمین نمایند.

  • قابلیت کنترل دما در نواحی مختلف:

برای آن که خریداران محترم بتوانند بهترین کارایی را از یخچال ساید سامسونگ دریافت نمایند مدیران و کارکنان خط تولید این شرکت قابلیت کنترل دما را در یخچالهای خود تعبیه کرده اند. مشتریان میتوانند با استفاده از این قابلیت دمای هر بخش از یخچال را مطابق با نیازهایشان تنظیم کنند.

  • قابلیت انجماد سریع محصولات درون فریزر:

در برخی موارد اتفاق افتاده که افراد به نیاز دارند مواد غذایی گرم خود را در سریع ترین زمان یخ زده کنند. چنانچه یخچال ساید سامسونگ را از نمایندگیها تهیه کرده باشید میتوانید با استفاده از سیستم انجماد سریع یخچال به این خواسته خود در کمترین زمان دست یابید.

  • برخورداری از روشنایی LED:

در یخچال ساید سامسونگ برای آن که دید یخچال در شب به طور کامل قطع نشود از سیستم روشنایی LED استفاده شده است این روشنایی علاوه بر کارایی مفیدی که دارد در مصرف انرژی و زیباتر نشان دادن فضای درون یخچال بسیار اثر گذار خواهد بود.

  • فضای جادار و مناسب برای خانوادههای پرجمعیت:

یخچال ساید سامسونگ در سه مدل گوناگون ساخته شده است و افراد میتوانند با توجه به نیاز خود یخچال ساید بای ساید سامسونگ که قسمت فریزر آن و یا یخچال بزرگتر است انتخاب کنند و یا نه یخچالی را انتخاب کنند که هر دو بخش آن به صورت مساوی تقسیم شده باشد. در هر صورت این نوع یخچال میتواند تا مقدار زیادی از حجم مواد غذایی را در درون خود جای دهد و به نیاز خانوارهای پرجمعیت بدون انبار کردن خوراکیها بر روی هم پاسخ دهد.

  • قابل تغییر بودن تنظیمات یخچال:

قابلیت تبدیل محفظه یخچال به فریزر یکی از قابلیت هایی است که در نسل جدید یخچال ساید سامسونگ وجود دارد. خریداران این نوع یخچال سامسونگ می توانند با توجه به نیاز خود تنظیمات یخچال را تغییر داده و محفظه فریزر و یا یخچال خود را گسترده تر سازند

  • قابلیت اتصال به مودم خانگی و وای فای:

قابلیت اتصال به وای فای یکی دیگر از برتری های یخچال ساید سامسونگ می باشد. این قابلیت مدرن در یخچال های نسل جدید سامسونگ به منظور پیشگیری از آسیب دیدگی یخچال و راحتی کار مشتریان در نظر گرفته شده است. زیرا این قابلیت چنانچه درب یخچال نیمه باز باشد به خریدار اطلاعا داده و با این کار از خروج بیهوده گاز یخچال جلوگیری می کند.

  • قابلیت دو درب یخچال:

در نمونه های جدید تر یخچال ساید دو درب برای یخچال تعبیه شده است یکی درب اصلی بیرونی و دیگری درب داخلی که در جهت جلوگیری از حدر رفتن دمای داخل یخچال میباشد. مشتریان می توانند تمامی نوشیدنیهای خود را در میان درب بیرونی و داخلی قرار داده و چنانچه به نوشیدن آب میوه، نوشابه و… نیاز پیدا کردند دیگر نیازی به باز کردن درب اصلی یخچال نداشته باشند و با این کار مصرف انرژی توسط یخچال را تا حدود بسیاری کاهش دهند.

مطالب پیشنهادی
همه آنچه باید در مورد یخچال فریزر بدانید

یخچال ساید سامسونگ در ژورنال نوبشو

قفل کودک که در یخچال ساید سامسونگ تعبیه شده است چه مزایایی به همراه دارد؟

برخی ویژگیهای یخچال ساید مانند آب سردکن و یا یخ ساز برای کودکان جالب میباشد و همین باعث میشود که آنها از وسیله به عنوان سرگرم کنندهای برای خود استفاده نمایند. با این کار کودکان نه تنها دردسر والدین جهت تمیز کردن لباسهای کودکان افزایش میابد بلکه عمر یخچال نیز کوتاه تر میشود. حتی ممکن است با دست خوردن به تنظیمات یخچال نیاز به حضور تعمیرکار در محل ایجاد شود و هزینه اضافی برای خریداران ایجاد شود. قفل کودک تعبیه شده در یخچال ساید سامسونگ میتواند دسترسی کودکان به تنظیمات و دیگر امکانات یخچال محدود کرده و از بروز آسیب های احتمالی به آن جلوگیری نماید.

والدین کودک چنانچه مایلند قفل کودک را از بخش های مختلف دستگاه حذف کنند میتوانند به مدت ۵ ثانیه آن را نگه داشته و غیر فعال کنند و یا برعکس چنانچه قفل غیر فعال است با نگه داشتن آن را فعال نمایند.

تمامی یخچالهای ساخته شده توسط شرکت سامسونگ از سال ۲۰۰۸ به بعد از این قابلیت مهم برخوردارند و خریداران می توانند با خرید یخچال از این برند معتبر تمامی امکانات یخچال را تحت کنترل خود در بیاورند و دیگر نیازی به نگرانی از جانب کودکان خود نداشته باشند.

 

امید است توانسته باشیم در این مقاله اطلاعات کافی و به روزی را در زمینه یخچال ساید سامسونگ در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم و کمکی نه چندان زیاد به شما عزیزان در جهت تصمیم گیری برای خرید بهترین یخچال کرده باشیم.

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید