مقایسه انواع کرم مرطوب کننده و آبرسان صورت

0
4665
مرطوب کننده و آبرسان صورت در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

پوست خود را جوان کنید!

تفاوت بین آبرسانی و تغذیه پوست شما چیست؟ اگر به پوست خود علاقه مندید و به زیبایی و سلامت آن توجه میکنید لازم است برای مراقبت از پوست خود در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید انواع کرم پوست، تفاوت بین کرم مرطوب کننده و آبرسان صورت را بدانید:

همه نوع پوست برای مراقبت روزانه، کاهش علائم پیری، درمان لکه های پوستی به کرم نیاز دارند … بنابراین پوست خود را مرطوب و تغذیه کنید و با تفاوتهای کرم ها آشنا شوید .

مرطوب کننده و آبرسان صورت در ژورنال نوبشو

مرطوب کننده و آبرسان صورت

اول از همه، کمی یادآوری در مورد انواع مختلف پوست

انواع پوست به ۴ دسته تقسیم می شوند :

  • پوست روغن
  • پوست ترکیبی
  • پوست طبیعی
  • پوست خشک در تشخیص نوع پوست وضعیت پوست نیز در نظر گرفته می شود که با توجه به فصل، سن، غذا، آلودگی متفاوت است. بنابراین، ممکن است پوست دچار کم آبی، حساسیت و واکنش پذیر و بیماری باشد.

    پوست خود را مرطوب کنید = به آن آب دهید

    همه انواع پوست هر روز به آب احتیاج دارند. این آب توسط نوشیدنی ها، میوه ها، سبزیجات و مرطوب کننده هایی که هر روز برای جلوگیری از خشک شدن اپیدرم استفاده می کنیم تأمین می شود.

مرطوب کننده خوب. یک مرطوب کننده ارگانیک از مواد طبیعی عالی و با کیفیت عالی ساخته شده است که عناصر مورد نیاز در تمام طول روز را به راحتی در اختیار پوست قرار می دهد. مقاله ما را برای آشنایی بیشتر بخوانید:

عناصر تشکیل دهنده کرم مرطوب کننده

روغن های گیاهی موجود در مرطوب کننده ها مانع خشکی پوست میشوند و پوست شما را لطیف میکنند. مرطوب کننده ها موادی با پایه روغن هستند که مواد پوشاننده و دارای وازلین و روغن های معدنی و همچنین امولینت‌ هایی چون استرها و روغن های گیاهی در برمی‌گیرند. این مواد روی پوست را پوشش میدهند و پوست را نرم و بدون خشکی میکنند.

مرطوب کننده و آبرسان صورت در ژورنال نوبشو

مرطوب کننده و آبرسان صورت

چه وقت کرم آبرسان استفاده نماییم؟

داشتن پوست خشن و خشک نشان دهنده ی کمبود آب در پوست و آسیب دیدن پوست و نیاز به هیدراته شدن است و این مشکل با استفاده از کرم آبرسان پوست برطرف می شود. خشکی پوست در انواع مختلف پوست ممکن است ایجاد شود و ظاهری خشن و خشکی را برای پوست ایجاد کند حتی اگه در حالت کلی پوستتان چرب باشد!

آبرسان ها همانند گلیسیرین و اسید هیالورونیک هستند که آب را از هوا یا پوست شما جذب می‌کنند و بر روی پوست نگاه می‌دارند.

درست است که هدف نهایی هیدراته کردن (آبرسانی) پوست است، اما خواندن و دانستن مواد تشکیل دهنده محصولات و تشخیص این مواد بسیار اهمیت دارد، چراکه مکانیسم عمل متفاوتی دارند. بنابراین، نمونه‌ای را که شما انتخاب می‌کنید می‌تواند پوست شما را سالم‌تر کند یا اینکه سلامت پوست شما را به خطر بیاندازد.

تفاوت بین یک کرم مرطوب کننده و آبرسان صورت  در این است که مرطوب کننده ماده خاصی است که برای بازیابی رطوبت در پوست یا سطح استفاده می شود در حالی که کرم از روغن ساخته شده و به عنوان روان کننده برای جلوگیری از اصطکاک استفاده می شود.

ژورنال نوبشو

مرطوب کننده و آبرسان صورت

بسیاری از مرطوب کننده های موجود در بازار معمولاً برای اهداف آرایشی و درمانی استفاده می شوند. آنها در صورت ریزش آب اثرات مطلوبی بر روی پوست ایجاد می کنند و برای پوست های پوسته پوسته یا خشک مناسب هستند. مرطوب کننده ها همچنین در رده محصولات آرایشی و بهداشتی قرار می گیرند که برای بهداشت پوست، کم آبی و مراقبت از پوست طراحی و به بازار عرضه می شوند. با توجه به تأثیرات درمانی آنها، مرطوب کننده ها طی سالهای گذشته در صنعت زیبایی جای خود را به سرعت کرده اند. متخصصین پوست، محصولات مرطوب کننده را با توجه به مواد مورد نیاز توسط انواع خاصی از پوست که برای پوست مفید هستند، تجویز می کنند.

انواع مختلفی از کرم ها مانند کرم مواد غذایی، کرم پوست یا آماده سازی موضعی که برای تسکین انواع بیماری های پوستی، دردها و بیماری ها تهیه شده است وجود دارد. این مواد حاوی چربی کره هستند و هرچه چربی آن بالاتر باشد، کرم خوشبوتر خواهد بود. آنها از بافت غنی برخوردار بوده و مدت زمان زیادی برای انعقاد در طی فرایند پخت و پز طول می کشد. کرم ها همچنین به عنوان روان کننده یا امولسیفایر برای انواع خاصی از دارو استفاده می شوند.

مرطوب کننده ترکیبی است که برای استفاده در قسمت های مختلف بدن مانند صورت، دست ها یا پا مورد استفاده قرار می گیرد. روغن طبیعی، عصاره های گیاهی و سایر عناصر غنی از مواد مغذی، پوست را سالم، مرطوب و درخشان نگه می دارند. برخلاف کرم ها، مرطوب کننده ها کاملاً در پوست جذب می شوند. انواع مختلفی از پوست فرمول های مختلفی برای کاربردهای موضعی مانند مرطوب کننده بدون روغن برای پوستهای روغنی و فرمول های روغنی جهت درمان پوستهای خشک دارد.

مرطوب کننده و آبرسان صورت در ژورنال نوبشو

مرطوب کننده و آبرسان صورت

چرا کرم مرطوب کننده؟

کرم مرطوب کننده برای جلوگیری از از بین رفتن رطوبت به دلیل فعالیت های روزمره و قرار گرفتن در معرض آفتاب استفاده می شود. هر دو محصول در بهسازی مجدد پوست، قفل شدن در رطوبت و تأمین مواد مغذی لازم برای سالم ماندن و جوانی پوست کمک می کنند.

خلاصه:

از مرطوب کننده برای بازگرداندن رطوبت در پوست بدن استفاده می شود در حالی که کرم باعث جلوگیری از رطوبت می شود.
کرم یک ماده امولسیون کننده است که برای کاربردهای موضعی مورد استفاده قرار می گیرد. مرطوب کننده جذب پوست می شود زیرا از عصاره های گیاهی، روغن ها و سایر مواد مغذی حاصل می شود.
کرم ها می توانند از انواع مختلفی مانند کرم های غذایی، کرم های محو کننده یا مرطوب کننده، کرم های دارویی و غیره باشند.
بسیاری از تولید کنندگان لوازم آرایشی انواع کرم ها و محصولات مرطوب کننده را برای استفاده در صنعت زیبایی و خانه های سراسر دنیا تولید می کنند.

مطالب پیشنهادی
خرید لنز های رنگی

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید