با لپ تاپ اپل دنیایی جدید را تجربه نمایید

0
6701
لپ تاپ اپل در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید لپ تاپ اپل

لپ تاپ ها چندین سال است که به دلیل قابلیت های خاص خود توانسته اند در میان مردم سراسر دنیا محبوبیت های ویژه ای کسب نمایند. برندهای مختلفی در زمینه ی تولید و عرضه لپ تاپ ها در سراسر دنیا فعالیت دارند که تاکنون توانسته اند مدل های مختلفی از این محصولات کاربردی را تولید نموده و به بازار روانه کنند. برند اپل یکی از برندهایی می باشد که دارای محصولاتی فوق العاده با کیفیت بوده که شما می توانید با تهیه ی لپ تاپ اپل این کیفیت و عملکرد بالا را برای خود به ارمغان آورده و از استفاده آن ها نهایت لذت را ببرید. مدل های مختلفی از لپ تاپ اپل تاکنون تولید شده که هر کدام دارای قابلیت های منحصربه فرد خود می باشند. قدرت پردازنده، میزان حافظه و… در هر کدام از این مدل ها متفاوت بوده و شما می توانید براساس نیاز خود اقدام به انتخاب و تهیه ی این دسته از محصولات پرکاربرد نمایید.

نکات بسیاری در زمینه ی لپ تاپ اپل وجود دارد که باید تمامی آن ها را در زمان خرید لپ تاپ اپل مورد بررسی قرار داده و رعایت نمایید تا بتوانید بهترین خرید خود را تجربه نمایید. این لپ تاپ ها قدرت بالایی دارند و در ازای تمامی قابلیت هایی که برای شما به همراه دارند باید بودجه ی بیشتری را نیز به تهیه ی آن ها اختصاص دهید. در ادامه ی این بحث به بررسی چند مدل از لپ تاپ های اپل پرداخته تا بتوانید با مقایسه قابلیت های آن با دیگر مدل ها انتخاب درستی داشته باشید.

تفاوت بارز لپ تاپ های اپل و آگاهی هایی که بهتراست دراین زمینه کسب نمایید

مدل های مختلف لپ تاپ اپل نیز تفاوت هایی با یکدیگر دارند که تمامی این تفاوت ها سبب جداسازی آن ها از یک دیگر شده اند اما به طور کلی این محصولات شما را به یک هدف که همان دست یابی به کیفیت بالا و سرعت مناسب می باشد می رسانند. برای بیان تفاوت لپ تاپ های اپل باید گفت که برند اپل محصولات خود را در این زمینه با سه عنوان مک بوک، مک بوک ایر و مک بوک پرو تولید نموده و در اختیار کاربران قرار می دهد. این دسته از محصولات اپل تفاوت هایی در زمینه ی سرعت، قدرت و ظرفیت دارند که برای تهیه لپ تاپ کاربردی از برند اپل باید تمامی آن ها را در نظر گرفته و با دقت در سری مقالات راهنمای خرید لپ تاپ و کامپیوتر بررسی کنید.

تفاوت هایی که در زمینه ی لپ تاپ های اپل وجود دارد بیشتر در حیطه ی کانفیگ های سخت افزاری بوده و برخی قابلیت های بیشتری دارند. کانفیگ حافظه ای که برای لپ تاپ مک پرو در نظر گرفته شده است دو کانفیگ بوده که یکی ۱۲۸ گیگابایت و دیگری ۵۱۲ گیگابایت می باشد. در زمان تهیه ی این لپ تاپ باید نسبت به این موارد آشنایی کامل داشته باشید تا بتوانید محصول مورد نیاز خود را انتخاب نموده و خریداری کنید.

 

لپ تاپ اپل در ژورنال نوبشو

مک بوک را شما می توانید خیلی راحت حمل نموده و در هر جایی مورد استفاده قرار دهید. عمر باتری آن با مدل مک بوک ایر بیشتر بوده و شما مدت زمان طولانی تری می توانید از این محصولات استفاده نمایید. هر کدام از این محصولات اپل قابلیت های خاص خود را دارند و در صورتی که به دنبال دست یابی به یک قابلیت خاص می باشید باید ببنید کدام دسته از لپ تاپ های اپل می تواند نیازهای شما را رفع نموده و در انجام فعالیت های روزمره به شما کمک بیشتری نماید.

از قابلیت های مک بوک پرو می توان به نمایشگرهایی قدرتمند و عملکردی قوی اشاره نمود که می توانید با تهیه ی این محصولات این قابلیت ها را به خود هدیه نمایید. برای مک بوک قابلیت حمل آسان در نظر گرفته شده است این مدل نیز خود انواع مختلفی دارد. اگر به دنبال یک لپ تاپ با وزن پایین و اندازه ی مناسب می باشید ما به شما لپ تاپ اپل مک بوک ۱۲ اینچی را پیشنهاد می دهیم که با استفاده از آن می توانید این دسته از نیازمندی های خود را برطرف نمایید.

مطالب پیشنهادی
راهنمای خرید باتری لپ تاپ

وزنی که برای این مدل در نظر گرفته شده است معادل ۹۲۰ گرم بوده و میزان ضخامت آن ۱.۳۲ سانتی متر می باشد. این مدل سبک ترین لپ تاپ اپل بوده که می توانید از آن استفاده های بسیاری نمایید

عمرباتری و تاثیرگذاری آن در مدل های مختلف لپ تاپ اپل

عمر باتری نیز یکی از ویژگی هایی می باشد که در لپ تاپ های اپل متفاوت بوده و برخی دارای عمر بیشتری نسبت به مدل های دیگر می باشند. از جمله لپ تاپ هایی که در این دسته دارای عمر بالایی می باشند می توان به مک بوک ایرهایی اشاره نمود که ۱۳ اینچی بوده و دارای بهترین آلترابوک در زمینه ی عمر باتری می باشند. این لپ تاپ ها در حالتی که بیشترین استفاده را داشته باشند می توانند به مدت ۱۴ ساعت کار کرده و قابلیت های بسیاری در این زمینه برای شما به ارمغان آورند. مدل های مختلفی از مک بوک ایر ارائه شده است که هر کدام عمر باتری مختلفی دارند به عنوان مثال لپ تاپ های مک بوک ایر ۱۳ اینچی می توانند تا ۱۴ ساعت برای شما کارنموده و پس از آن نیاز  به شارژ مجدد دارند.

برای آن که یک باتری عمر بیشتری داشته باشد مسائل مختلفی را باید مورد بررسی قرار دارد. هر کدام از این مواردی که در ادامه بیان می شوند می توانند تأثیرات خاص خود را بر روی عمر باتری داشته باشند. از جمله ی این عوامل تأثیر گذار می توان به تراکم پیکسلی، میزان شدت نور صفحه، قدرت وای فای، تعاد صفحاتی که در بستر اینترنت باز بوده و انرژی مصرف می نمایند و… اشاره نمود.

لپ تاپ اپل در ژورنال نوبشو

بررسی مدل های مختلف لپ تاپ اپل از نظر نمایشگر

در صورتی که به دنبال تهیه ی یک لپ تاپ اپل با قدرت بالای نمایشگر و عملکرد عالی می باشید می توانید از لپ تاپ های مک پرو ۱۵ اینچی استفاده کنید. این دسته از محصولات اپل رزولوشن بالایی در زمینه ی نمایشگر دارند و میزان رزولوشنی که برای آن ها در نظر گرفته شده است معادل ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ پیکسل بوده که کیفیت بسیار بالایی دارد. بعد مک بوک پرو ۱۵ اینچی می توان به مدل ۱۳ اینچی این دسته محصولات لپ تاپ اشاره نمود که دارای رزولوشنی معادل ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل می باشد.

فروشگاه ها و سایتهای بسیاری در حال حاضر محصولات اپل را به فروش می رسانند. این فروشگاه ها تنوع محصولات بالایی در این زمینه داشته و شما می توانید پس از انتخاب لپ تاپ مورد نظر خود اقدام به خرید نمایید. از جمله فروشگاه های فعال در این باره می توان به سایت نوبشو اشاره نمود که با عرضه ی محصولات با کیفیت در زمینه ی لپ تاپ اپل تاکنون توانسته است در میان کاربران جایگاه ویژه ای کسب نماید. شما می توانید با استفاده از لینکی که در بخش پایین در اختیار شما قرار گرفته اقدام به خرید محصولات خود از این سایت اینترنتی معتبر نمایید.   https://www.nobesho.com

لپ تاپ اپل در ژورنال نوبشو

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید