موبایل C7 از چه لوازم جانبی برخوردار است

0
5170
موبایل C7 در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید موبایل C7

در هنگام خرید موبایل C7 در جعبه آن لوازم جانبی وجود دارد که در صورت نبود برخی از آن ها مانند شارژر و کابل آن استفاده موبایل غیر ممکن می شود.

معرفی برخی از لوازم جانبی همراه موبایل C7

موبایل C7 در ژورنال نوبشو

موبایل C7

این لوازم جانبی عبارتند از: شارژر- هندزفری- محافظ صفحه و دفترچه راهنما

  • شارژر:

شارژر موبایل C7 از دو قسمت دو شاخه و کابل تشکیل شده که هرگز دو شاخه آن در هنگام اتصال به برق داغ نمی شود و شرایط شارژ سریع را برای گوشی موبایل فراهم می کند. کابل شارژر نه تنها برای شارژ کردن موبایل استفاده می شود بلکه می توان با کمک آن اطلاعات موجود بر روی گوشی را به دستگاهی دیگر مانند لپ تاپ انتقال داد. کابل شارژر به علت فشاری که تحمل می کند و کارایی بسیاری که برای خریدار به ارمغان می آورد بیش از سایر قطعات در معرض آسیب دیدگی قرار دارد. چنانچه با خرابی کابل مواجه شدید برای خرید مجدد آن به نمایندگی های معتبر مراجعه نمایید. زیرا کابل های تقلبی باعث می شوند ارتباط برق مستقیم برقرار نشود و باطری خیلی سریع دچار خرابی شود.

هندزفری از جمله وسایلی است که برای همه سنین کاربرد دارد. کودکان با استفاده از هندزفری ها آهنگ ها و کارتون ها را نگاه می کنند، جوانان و ورزشکاران در هنگام ورزش با کمک این وسیله کاربردی آهنگ گوش می دهند و افراد میانسال آیات و جزء های قرآنی را می شنوند. در کارتن های موبایل C7 بهترین هندزفری ها قرار دارد که کیفیت پخش صدای عالی را برای کاربران فراهم می کنند. چنانچه به دلایلی نتوانید از هندزفری استفاده کنید می توانید به صورت مجزا برای خرید هدست ها اقدام نمایید و آن را با کمک کابل های مخصوص به گوشی متصل کنید و یا از طریق ارتباط از راه دور بلوتوث اتصال بین دو دستگاه را فراهم سازید.

  • محافظ صفحه:

در هنگام خرید موبایل C7 فروشنده در آن واحد محافظ صفحه ای را بر روی گوشی نصب می کند که حضور آن برای موبایل حائز اهمیت است زیرا در صورتی که گوشی موبایل فاقد محافظ صفحه نمایش باشد خیلی زود صفحه آن در اثر ضربه دچار خط خوردگی می شود. وجود خط و خش بر روی صفحه نمایش باعث تاری دید برای کاربر می شود و همچنین در هنگام فروش موبایل از قیمت نهایی آن کم می کند. وجود خش های عمیق بر روی صفحه نمایش قابل جبران نخواهد بود و تنها راه پیشگیری از ایجاد خش می باشد.

  • دفترچه راهنما:

دفتر چه راهنما در داخل تمامی کارتن های موبایل می باشد و استفاده از موبایل را برای کاربر آسان می کند. عمده استفاده از دفترچه راهنما برای کسانی است که به تازگی موبایل های برند سامسونگ تهیه کرده اند و پیش از این برند های دیگر را در اختیار داشته اند. و یا کسانی که به دلایل مختلفی موبایل در اختیار نداشته اند می توانند با کمک این دفترچه کوچک و جامع با تمامی ویژگی های موبایل خود آشنا شوند و کارایی صحیح با آن را یاد بگیرند. اما این روزها معمولاً دفترچه های راهنما کاربردی ندارند و آن تنها به علت یکسان شدن عملکرد گوشی های سیستم اندروید می باشد.

موبایل C7 در ژورنال نوبشو

موبایل C7

لوازم جانبی مجزا و مورد نیاز برای موبایل C7

  • گارد:

گارد، کاور و یا قاب محافظ گوشی از جمله مواردی است که در هنگام خرید موبایل به صورت فابریک بر روی گوشی عرضه نمی شود و خریدار مجبور است با صرف مقداری هزینه آن را به صورت جداگانه برای گوشی خود تهیه نماید. عدم دسترسی به کاور گوشی موجب می شود در اثر کوچکترین ضربه تاچ گوشی آسیب دیده و از کار بیفتد در صورتی که با داشتن کاور در هر جنسی که باشد تا حدود بسیاری جلوی ضربه گرفته می شود و دیگر آسیب آنچنانی به سخت افزار موبایل وارد نمی شود.

  • اسپیکر:

اسپیکر مجزا و یا هدست های با قابلیت اسپیکرشو یکی از موارد کاربردی برای گوشی محسوب می شود. بسیاری از ماها ترجیح می دهیم در مراسمات و جشن های خود به جای استفاده از لپ تاپ و یا دستگاه های پخش کننده دیگر آهنگ های موجود بر روی گوشی همراه را پخش کنیم. اما اسپیکر گوشی به تنهایی صدای قوی که بتواند جوابگوی تعداد زیادی مهمان باشد را ندارد در چنین مواقعی استفاده از دستگاه های اسپیکر همراه یک پیشنهاد عالی محسوب می شود. در هنگام تهیه اسپیکر توجه کنید که دستگاه انتخابی دارای ابعاد کوچک باشد و از وزن سبکی برخوردار باشد تا حمل آن برایتان راحت باشد.

  • پاوربانک در موبایل C7:

پاوربانک یک دستگاه نگهدارنده برق است که دارای ابعاد کوچکی می باشد. این وسیله بسیار کوچک و کاربردی در حین مسافرت ها به سادگی با اتصال کابل شارژر گوشی موبایل کاربران را شارژ کند. جای خالی این وسیله در زمان هایی که مسافرت طولانی در پیش دارید حس می شود. همه ما شرایط اضطراری را تجربه کرده ایم که لازم است با گوشی خود تماس تلفنی برقرار کنیم اما به دلیل عدم در اختیار داشتن شارژ موبایل موفق نمی شویم. با خرید یک پاوربانک قوی و شارژ کردن آن در پیش از هر زمان مسافرت می توانیم به راحتی یک الی دو مرتبه با کمک آن تلفن همراه خود را شارژ نماییم. این روزها استفاده از پاور بانک به قدری در میان افراد دارای گوشی موبایل هوشمند رواج یافته که در هر خانه ای حداقل یک پاور بانک مشاهده می شود.

  • اسپری تمیز کننده صفحه نمایش:

در برخی موارد مشاهده می شود که صفحه نمایشگر موبایل کثیف و لکه می شود به گونه ای که نمی توان آن را به راحتی پاک کنید. چنانچه بخواهید با استفاده از دستمالی خشک این لکه ها را حذف کنید لازم است فشار بسیاری بر روی صفحه نمایش وارد کنید که این فشار خود باعث آسیب جدی به موبایل می شود. بنابراین می توانید با تهیه اسپری تمیز کننده این لکه ها را در سریعترین زمان و بدون کوچک ترین فشاری تمیز کنید.

درست است که خشاب سیم کارت بر روی موبایل C7 به صورت فابریک کارخانه وجود دارد اما این وسیله به علت ظرافتی که دارد ممکن است آسیب دیده و بشکند در چنین مواقعی می توانید با مراجعه به موبایل فروشی ها و فروشگاه های آنلاین خشاب سیم کارت مناسب با مدل گوشی خود را تهیه کرده و جایگزین خشاب سیم کارت اصلی بنمایید.

مطالب پیشنهادی
بررسی تخصصی آیفون / iPhone Xr (قسمت اول )

موبایل C7 در ژورنال نوبشو

موبایل C7

 

Originally posted on ۰۵/۰۵/۱۳۹۹ @ ۱۲:۴۰ ب.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید