معرفی بهترین مدل کرم آبرسان صورت

0
4268
بهترین مدل کرم آبرسان در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

بهترین مدل کرم آبرسان صورت

کرم های آبرسان دارای ویژگی منحصر به فردی هستند که می توانند از خشک شدن پوست صورت شما جلو گیری کنند، دلیل خشکی پوست صورت فقط کمبود آب در زیر منافذ پوست می باشد این خشکی می تواند در انواع مختلف پوست ها متفاوت باشد بعضی ها حتی با وجود چرب بودن صورتشان شاهد خشکی در پوست خود هستند، در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر از بهترین مدل کرم آبرسان صورت در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید انواع کرم پوست با ما همراه باشید.

کرم آبرسان چگونه کار خود را انجام می دهد

با توجه به اینکه کرم آبرسان دارای روان کننده می باشد این امکان را پس از مالیدن آن به صورت شما می دهد تا رطوبت و آب موجود در پوست را حفظ کند، همچنین قدرت جذب و ذخیره سازی رطوبت را از محیط اطراف صورت به پوست می دهد.

با استفاده از بهترین مدل کرم آبرسان صورت سلول های پوست خود را متورم می کنید که نتیجه این کار شاداب شدن پوست صورت شما را به همراه خواهد داشت.

سن مناسب برای استفاده از کرم آبرسان صورت

توجه داشته باشید که معمولاً در جوانی و نوجوانی پوست صورت شما زیاد در گیر خشکی نخواهد شد، رفته رفته با افزایش سن معمولا از ۳۰ سالگی به بعد شاهد تغییراتی در پوست صورت خود خواهید بود.

توصیه می کنیم مصرف بهترین مدل کرم آبرسان صورت را در سن ۳۰ سالگی شروع کنید تا در آینده و با بالا رفتن سن شاهد نمایان شدن مشکلاتی همچون کمبود رطوبت در پوست خود نباشید، بدیهی است با انجام ورزش هم می توانید در سنین بالا دارای پوستی شاداب و مرطوب باشید اما ورزش به تنهایی کافی نیست.

مواد تشکیل دهنده کرم آبرسان صورت

موادی که کرم های آبرسان برای ساختن از آن ها بهره می گیرند عبارت اند از مواد چرب، مواد مرطوب کننده، مواد تسکین دهنده، منظور از مواد چرب، چربی هایی است که در عصاره گیاهان یا ترکیبی از گلیسیرین، سرامید و… قرار دارند، که می توانند لایه ی سطحی پوست را تقویت کنند و انسجام اپیدرم آن را بالا ببرند.

اما مواد مرطوب کننده استفاده شده در ساخت بهترین مدل کرم آبرسان صورت شامل اوره، اسید لاکتیک، اسید های آمینه و املاح معدنی می باشند که وظیفه تنظیم آب در پوست را به عهده دارند. همچنین از تبخیر آب موجود در پوست جلوگیری می کنند که باعث حفظ رطوبت موجود در پوست تا حد مطلوبی می شود.

مواد تسکین دهنده ای که در ساخت بهترین مدل کرم آبرسان صورت استفاده شده به منظور کاهش درد های ناشی از ترک پوستی است که در صورت بعضی از افراد پدید می آید.

چه تفاوتی بین کرم آبرسان و مرطوب کننده وجود دارد.

همانطور که در توضیحات قبلی برای شما گفتیم کرم های آبرسان طوری ساخته شده اند که باعث ایجاد رطوبت بیشتر در پوست می شوند و پوست توانایی جذب رطوبت بیشتر از هوا را به دست می آورد. اما در مقابل کرم مرطوب کننده را داریم که وظیفه ایجاد یک لایه مراقبتی بر روی پوست برای جلوگیری از تبخیر آب را دارد.

درست است تفاوت کرم آبرسان و مرطوب کننده خیلی فاحش نیست و وظیفه هر دو کرم از بین بردن خشکی پوست می باشد، اما به هیچ وجه کرم مرطوب کننده نمی تواند به خوبی کرم آبرسان باشد. در ادامه یک لیست از بهترین مدل کرم آبرسان صورت را به شما معرفی می کنیم

  • آبرسان St.Ives  سنت ایوز

بهترین مدل کرم آبرسان در ژورنال نوبشو

سنت ایوز از بهترین مدل کرم آبرسان صورت است و با توجه به کلاژن سازی که انجام میدهد مناسب برای خطوط ایجاد شده و چروک های ریز صورت هست و به هیچ وجه پوست صورت شما را چرب نمی کند از ویژگی های اصلی این آبرسان می توان به موارد زیر اشاره کرد.

مطالب پیشنهادی
آیا می دانید مهمترین فواید کرم آبرسان صورت کدام اند؟

ترمیم کنندگی بالا، کاهش دهنده خشکی و زبری پوست، کاهش چروک صورت با استفاده از الاستین موجود در آبرسان، موثر در سفت شدن بافت پوست، ضد حساسیت و بالا بردن حالت ارتجاعی پوست صورت.

  • آبرسان کلینیک   Clinique

این نوع آبرسان مناسب برای پوست های چرب و مستعد جوش می باشد، دارای دو نوع ژل و لوسیون است که از ژل برای پوست های چرب و از لوسیون برای پوست های خشک استفاده می شود، ویژگی های این آبرسان عبارت اند از:

  • تغذیه و آبرسانی عمیق پوست
  • جلوگیری از کم شدن رطوبت، خارش و خشکی پوست صورت
  • ایجاد یک پوست لطیف و شاداب

این آبرسان جزء بهترین مدل کرم آبرسان صورت می باشد برای رسیدن به یک نتیجه مناسب باید به روشی صحیح از آن استفاده کنید به این صورت که در روز دو مرتبه از کرم را بر روی صورت خود بمالید .

بهترین مدل کرم آبرسان در ژورنال نوبشو

  • آبرسان اوریاژ

وظیفه این آبرسان اوریاژ تقویت و شاداب کردن پوست صورت شما است و پس از استفاده از آن خنکی خاصی را بر روی پوست خود حس خواهید کرد. از خواص آن می توان به موارد زیر اشاره کرد، اوریاژ نیز جز بهترین مدل کرم آبرسان است.

آبرسانی پوست به مدت ۲۴ ساعت

  • کاهش کشیدگی پوست
  • حفظ شادابی و درخشش صورت
  • محافظت از بافت های پوست در برابر عوامل محیطی که باعث آسیب رساندن به پوست می شوند.
  • آبرسان لاروش پوزای  larocheposay

بهترین مدل کرم آبرسان در ژورنال نوبشو

این برند محصول کشور فرانسه می باشد، با توجه به بافت آبکی که این محصول دارد سبب جذب سریع پس از استفاده بر روی پوست می شود. با داشتن هیالورونیک اسید به بهترین مدل کرم آبرسانی صورت تبدیل شده، همچنین مناسب برای پوست های چرب می باشد.

  • کرم آبرسان سوپکس

این کرم با داشتن ترکیب های گلیسیرین، عصاره هلو و آووکادو که منبعی از ویتامین های A,C,E,B خاصیت کششی پوست که بعد از افزایش سن با آن مواجه می شوید را کاهش می دهد.

ژورنال نوبشو

این کرم علاوه بر کار آبرسانی پوست نقش کرم ویتامین C را نیز برای شما به عهده دارد که سبب لطیف شدن و شادابی پوست شما می شود، یکی دیگر از ویژگی های این کرم آبرسان از بین بردن خشکی پوست صورت شما است.

  • کرم آبرسان الارو

این برند نیز جزئ بهترین مدل کرم آبرسان است که در میان مصرف کنندگان ایرانی از محبوبیت بالایی برخوردار است. با از بین بردن خاصیت کششی که پوست شما دارد توانایی از بین بردن چروک های حاصل از افزایش سن شما را دارد.

 ژورنال نوبشو

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید