معرفی چند نوع از بهترین برندهای آرایشی بهداشتی ایرانی و خارجی

0
5058
معرفی بهترین برندهای آرایشی در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

معرفی بهترین برندهای آرایشی

نکته ای که خانم های خوش سلیقه و زیبا برای آرایش همیشه به آن توجه می کنند استفاده کردن از بهترین برند های آرایشی بهداشتی می باشد. ما در این مقاله از سری مقالات راهنمای آرایشی و بهداشتی قصد داریم به معرفی بهترین برندهای آرایشی بهداشتی بپردازیم.

در ابتدا به معرفی بهترین برندهای آرایشی بهداشتی ایرانی می پردازیم.

  • برند مای (MY)

معرفی بهترین برندهای آرایشی در ژورنال نوبشو

محصولی که به شما معرفی می کنیم یک محصول کاملاً ایرانی است که مطمعناً همه شما نام آن را شنیده اید. یک از پرفروش ترین و موفق ترین برند ها در خاورمیانه برند مای است. برند مای تحت نظر یک شرکت آلمانی به نام CO&Kahl تولید می شوند.

برند مای که تمامی محصولات مختلف برای مراقبت از مو، پوست و زیبایی را دارد تمامی نیازهای شما را پاسخ می دهد. محصولات برند مای در بهترین و مجهزترین آزمایشگاه های خاور میانه آزمایش می شوند و مطمئناً با محصولات برند های خارجی برابری می کند.

  • برند سی گل

تنها فردی که در زمینه آرایشی و دارویی در ایران تخصص بین المللی دارد و همچنین موسس لابراتوار اخوی و برند معروف سی گل نصرالله اخوی می باشد. نصرالله اخوی با شرکت های معروف و بزرگ آرایشی همچون لانکو، ویشی، لورال همکاری به عمل آورده است. همچنین برند سی گل موفق شده در سال ۱۳۸۰ گواهینامه استاندارد ایزو ۹۰۰۲ را از QMI کانادا به دست آورد. همچنین محصولات این برند معتبربه عنوان بهترینن برند آرایشی بهداشتی معرفی می شود و بسیاری از پزشکان محصولات این برند را برای مراجعه کنندگان خود تجویز می کنند.

هدف اصلی برند سی گل سلامتی افراد می باشد و محصولات را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می دهند.

  • برند سینره

در سال ۱۳۷۶ برندی با نام سینره و با هدف قرار دادن تولید محصولاتی که برای مراقبت از پوست و مو هستند تأسیس شد، همچنین این برند محصولات خود را با پایه گیاهی تولید کرده اند، در سال ۱۳۸۸ برند سینره موفق شد که عنوان برند برتر لوازم آرایشی را کسب کند. همچنین با معرفی بهترین برند های آرایشی بهداشتی برند سینره جزو بهترین ها بوده است.

در تولید لوازم آرایشی بهداشتی سینره از مواد اولیه اروپایی بسیار مرغوب و همچنین با استفاده از گیاهانی طبیعی که برای پوست و مو بسیار مفید هستند استفاده شده است. محصولات آرایشی بهداشتی برند سینره طبق نظر پزشکان بسیار مورد تأیید واقع شده است.

  • برند کالیستا

کالیستا در ژورنال نوبشو

در سال ۱۳۹۳ شرکت آریان کیمیا تک برای نخستین بار برند کالیستا را تأسیس کرد. شرکت کالیستا در ابتدا یعنی در سال ۱۳۸۱ به وارد کردن لوازم آرایش بهداشتی مشغول بوده است.

در معرفی بهترین برند های آرایشی بهداشتی می توان گفت که برند کالیستا نیز جزو برند های معروف می باشد که در تولید محصولات خود از مواد اولیه بسیار با کیفیت و مرغوب اروپایی برای مثال گرین تک فرانسه و کرودای سوئیس تأمین کرده است. همچنین این برند رنگ های آرایشی خود را نیز از آمریکا و اروپای شمالی تهیه می کنند.

  • برند لورال

طبق معرفی بهترین برند های لوازم آرایشی بهداشتی میتوان گفت که برند لورال یکی از معتبرترین و معروف ترین برند ها در جهان است. برند لورال در لاین لوازم کودکان با نام L’OREAL و با شعار چون ما هم مهم هستیم نیز فعالیت دارد.

مطالب پیشنهادی
توصیه های لازم برای خرید لوازم آرایشی بهداشتی بصورت اینترنتی کدامند

شما قطعاً با استفاده از لوازم آرایشی بهداشتی فوق حرفه ای لورال با خیال راحت زیباترین آرایش را بدون هیچ گونه آسیبی بر روی پوستتان تجربه خواهید کرد.

معرفی بهترین برند های آرایشی بهداشتی خارجی:

  • برند بورژوا

برند بژوا توسط آلبرت پانسیون که یکی از متخصصان زیبایی در کشور فرانسه است تأسیس شده است. برند بژوا علاوه بر این که جزو معروف ترین برند های فرانسوی می باشد زیر مجموعه کمپانی Coty Inc نیز می باشد و همچنین در بیشتر از کشور جهان عرضه می شود. اصلی ترین هدف آلبرت پانسیون برای تولید محصولات این برند گریم هنر پیشه های مشغول در تئاتر بوده است.

محصولات برند بوژوا در حال حاضر در کشوری مانند ایران و در بین خانم هایی که به آرایش و لوازم آرایشی علاقه من هستند بسیار طرفدار دارد، همچنین قیمت محصولات این برند نسبت به کیفیت بسیاری که دارند خیلی مناسب است.

  • برند دوسه

معرفی بهترین برندهای آرایشی در ژورنال نوبشو

شاید شما با شنیدن نام برند دوسه ریمل های این برند را به یاد بیاورید. برند دو سه یک برند آمریکایی معروف مخصوص بانوان خوش سلیقه است. برای معرفی بهترین برند لوازم آرایش بهداشتی میتوان برند دوسه را به عنوان معروف ترین برند معرفی کرد.

برند معروف دوسه یکی از برند های بسیار خاص و شیک و در تمام جهان می باشد، به همین دلیل قیمت محصولات آرایشی بهداشتی این برند از محصولات دیگر بالاتر است.

برند دوسه متخصص در تولید لوازم آرایشی است.

اهمیت استفاده کردن از بهترین برند های لوازم آرایشی بهداشتی

امروزه زیبایی و آراستگی برای خانم ها و دختر خانم های جوان بسیار مهم می باشد، ولی این احتمال وجود دارد که لوازم آرایش هایی که مورد استفاده قرار می گیرند برای پوست بسیار مضر بوده و به پوست آسیب جدی وارد کنند در این صورت افراد آسیب دیده ترجیح می دهند که از لوازم آرایش استفاده نکنند.

اما امروزه با معرفی بهترین برند های آرایشی بهداشتی می توان به راحتی برند های با کیفیت را شناخت و آن ها را خریداری کرد، برند های با کیفیت هیچ گونه آسیبی به پوست نمیرسانند، البته در کنار استفاده از محصولات آرایشی مرغوب باید از ماسک های صورت با کیفیت نیز برای محافظت و تقویت پوست استفاده کرد.

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید