خرید بهترین نوع کرم مرطوب کننده

0
4416
خرید کرم مرطوب کننده در ژورنال نوبشو
5/5 - (5 امتیاز)

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

خرید کرم مرطوب کننده

قبل از خرید کرم مرطوب کننده به نکات زیر توجه کنید. در کل کرم یک امولسیون جامد یا نیمه جامد است که مواد تشکیل دهنده آن شامل آب، مواد روغنی، ماده امولسیون کننده و مواد موثر تشکیل شده است. اگر یک امولسیون ویسکوزیته پائینی داشته باشد، به گونه ای که یک حالت جاری در آن پدید آید. در این حالت به آن لوسیون گویند. برای خرید کرم مرطوب کننده باید به نکته ای که گفته شد توجه کنید تا آن را با لوسیون اشتباه نگیرید. ما در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید انواع کرم پوست به توضیحاتی در این خصوص خواهیم پرداخت . با ما همراه باشید.

انواع کرم مرطوب کننده

در بازار کرم های مرطوب کننده در شکل های مختلفی موجود هستند، که چربی و میزان آبی که در آن ها وجود دارد متفاوت است و در انواع مختلف مایع، پماد، سرم، امولسیون و کرم در بازار موجود می باشد برای خرید کرم مرطوب کننده ابتدا باید نوع آن را مشخص کنید سپس اقدام به خرید کنید.

یکی از نکاتی که حائز اهمیت است توجه به نوع بافتی که پوست دارد است، که آیا چرب است یا خشک و یا هر دو حالت را دارد، اگر شما برای خرید کرم مرطوب کننده اطلاعات کافی از نوع پوست خود ندارید، در ابتدا می توانید یک نرم کننده عادی را خریداری کنید و پس از مصرف بررسی کنید که آیا پوستتان خشک تر می شود یا چرب تر

بهترین نوع کرم مرطوب کننده در بازار

قبل از خرید کرم مرطوب کننده به این نکته توجه کنید که روغن های اشباع سبب بالا بردن کیفیت کرم می شوند. به این صورت که بهترین نوع کرم های مرطوب کننده در بازار امروزه روغن های اشباع هستند که می توانند رادیکال آزاد مقاومت کنند و از آسیب رساندن آن ها به پوست جلو گیری کنند، شامل روغن نارگیل، شی باتر، کره کاکائو، روغن جوجوبا، روغن ماکادامیا و اسکوالین می باشد.

همچنین برای ساخت این نوع کرم ها از روغن های غیر اشباع نیز استفاده می شود، اما کیفیت آن ها به نسب روغن های اشباع پایین تر است. این روغن ها شامل روغن گل رز، دانه انگور، کنجد، آفتابگردان و سویا است.

تفاوت موجود بین کرم مرطوب کننده و کرم آبرسان

در تفاوت بین کرم آبرسان و مرطوب کننده به این نتیجه رسیده ایم که هر دو کرم وظیفه حفظ لایه اپیدرم پوست را به عهده دارند، اما نحوه تأثیری که این کرم ها دارند تفاوت دارد. در کرم مرطوب کننده یک لایه حفاظتی روی سطح پوست به وجود می آید، که به آن چربی های مفید گفته می شود، که باعث می شود آب از اپیدرم های پوست غیر قابل تبخیر شود.

خرید کرم مرطوب کننده در ژورنال نوبشو

برای خرید کرم مرطوب کننده می توانید به سایت https://Nobesho.com مراجعه کنید. اما در مقابل کرم های آبرسان دارای ترکیبات آبدوستی هستند، به این معنا است که آب بیشتری را از لایه میانی اپیدرم پوست جذب می کنند، که سبب آبرسانی به پوست می شود.

تفاوت بین کرم مرطوب کننده و لوسیون

خوب است بدانید که مرطوب کننده ها بسیار سبک تر از لوسیون هستند و باعث می شوند آب در پوست باقی بماند. برای خرید کرم مرطوب کننده حتماً تاثیرات آن ها را در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که مرطوب کننده ها برای همه پوست ها قابل استفاده هستند اما از لوسیون ها نمی توان در پوست های خشک استفاده کرد.

اما از لوسیون ها برای جلوگیری از آکنه و جوش، حفاظت از پوست در برابر نور خورشید و دریافت ویتامین E از بعضی دارو های موضعی که استفاده می کنید

کرم های مرطوب کننده مخصوص پوست های خشک

برای خرید کرم مرطوب کننده برای پوست خشک خود باید اطلاعات کافی از کرم را داشته باشید، توصیه می کنیم از کرم های مرطوب کننده های سنگین که از ترکیبات هیالورونیک اسید و دیمتیکون استفاده کنید تا بتوانید پوست خود را مرطوب تر نگه دارید.

مطالب پیشنهادی
معرفی بهترین رژ لب های بازار برای خرید

خرید کرم مرطوب کننده در ژورنال نوبشو

اگر پوست شما خارش دارد و تکه تکه می شود یا به شدت ترک خوردگی دارد باید با پزشک متخصص مشورت کنید و بعد از گرفتن یک نسخه درمان مناسب به طور مداوم از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. توصیه می کنیم برای خرید کرم مرطوب کننده که بتواند به بهبود ترک پای شما کمک کند به سایت www.Nobesho.com مراجعه کنید

تفاوت کرم مرطوب کننده روز و شب

این که کار این دو کرم چیست در نهایت به مرطوب نگه داشتن پوست می رسیم، اما یک تفاوت اصلی در این کرم ها وجود دارد و آن هم وجود مواد ضد آفتاب در کرم های مرطوب کننده روز است. برای خرید کرم مرطوب کننده اصلا نگران نباشید زیرا سایت نوبشو اطلاعات کافی را درباره این کرم در اختیار شما می گذارد.

همچنین کرم هایی که در شب مورد استفاده قرار می دهید غلیظ تر و سنگین تر از کرم های روز است و از مواد مغذی و ویتامین های مفید در آن بکار برده اند، بعضی از کرم هایی که در شب استفاده می کنید توانایی لایه برداری ازپوست را دارند که در روز این امکان بر اثر تابش نور خورشید وجود ندارد یا اینکه میزان تأثیر گذاری را پایین می آورد.

نکته های جالب و مهم در هنگام مصرف کرم مرطوب کننده صورت

حتماً توجه داشته باشید قبل از مصرف پماد یا کرم صورت خود را کاملاً با آب و صابون بشویید و هنگامی که صورتتان مقداری نم دارد از مرطوب کننده استفاده کنید و سپس به آرامی مالش دهید تا جذب پوست شما شود.

اگر در نواحی که مورد مالش قرار می دهید متوجه حساسیت بیش از حد و یا ترک های پوستی شدید باید فوراً استفاده از کرم را متوقف کنید، و حتما به تارخ انقضای محصول توجه کنید.

 کرم مرطوب کننده

خرید کرم مرطوب کننده در ژورنال نوبشو

کرم مرطوب کننده پوست نیوا حاوی روغن جوجوبا، مرطوب کنندگی قوی، نمونه ای از بهترین برند ها در زمینه تولید کرم مرطوب کننده است، که توانایی آبرسانی به مدت ۲۴ ساعت به پوست را دارد. از دیگر ویژگی های این محصول بافت سبک و جذب سریع آن است به گونه ای که پس از مصرف هیچ گونه احساس چسبندگی و یا حالت براقی را در پوست خود حس نمی کنید.

 

بهترین برندهای کرم مرطوب کننده پوست در نوبشو

کرم مرطوب کننده و نرم کننده کامان

کرم مرطوب کننده و نرم کننده کامان

خرید کرم مرطوب کننده و نرم کننده کامان از نوبشو

کرم مرطوب کننده و نرم کننده آمبرلا

کرم مرطوب کننده و نرم کننده آمبرلا

خرید کرم مرطوب کننده و نرم کننده آمبرلا با بهترین قیمت

کرم مرطوب کننده و نرم کننده الی ژن

کرم مرطوب کننده و نرم کننده الی ژن

خرید کرم مرطوب کننده و نرم کننده الی ژن از نوبشو

کرم مرطوب کننده و نرم کننده ام کیو

کرم مرطوب کننده و نرم کننده ام کیو

کرم مرطوب کننده و نرم کننده ام کیو در نوبشو مشاهده کنید

کرم مرطوب کننده و نرم کننده درمالیفت

کرم مرطوب کننده و نرم کننده درمالیفت

قیمت کرم مرطوب کننده و نرم کننده درمالیفت در سایت نوبشو

کرم مرطوب کننده و نرم کننده کلینیک

کرم مرطوب کننده و نرم کننده کلینیک

بهترین برند کرم مرطوب کننده و نرم کننده کلینیک در نوبشو

کرم-مرطوب-کننده-لایسل

کرم مرطوب کننده و نرم کننده لایسل

کرم مرطوب کننده و نرم کننده لایسل

کرم-مرطوب-کننده-نیوآ

کرم مرطوب کننده و نرم کننده نیوآ

قیمت کرم مرطوب کننده و نرم کننده نیوآ
در نوبشو

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید