چگونه خرید آنلاین لوازم آرایشی مطمئنی داشته باشیم؟

0
5907
خرید آنلاین لوازم آرایشی در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید لوازم آرایشی به صورت آنلاین

خرید آنلاین لوازم آرایشی در صورتی که آگاهانه صورت نگیرد، ممکن است موجب پشیمانی ما گردد. به همین دلیل بهتر است قبل از خرید لوازم آرایشی تمامی نکاتی را که نشان دهنده اصل بودن کالای آرایشی و بهداشتی می باشند را بدانیم و با توجه به آن خرید خود را انجام دهیم. ما در این مقاله از سایت نوبشو، علاوه بر معرفی معیارهای مهم برای خرید آنلاین لوازم آرایشی، در مورد خصوصیات نمایندگی های فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی، معرفی لوازم آرایشی مارک، و نیز آشنایی با لوازم آرایشی دخترانه مطالبی را به شما ارائه می دهیم.

خرید آنلاین لوازم آرایشی در ژورنال نوبشو

خرید آنلاین لوازم آرایشی

معرفی معیارهایی که در زمان خرید آنلاین لوازم آرایشی باید به آنها توجه کنید.

  • از فروشگاه معتبر بخرید.

مهمترین نکته حائز اهمیت در زمان خرید لوازم آرایشی، این است که از هر جایی خرید نکنید و در زمان خرید تستر های ارائه شده توسط فروشنده را معیار خرید خود قرار ندهید و برای خرید آنلاین لوازم آرایشی هم سعی کنید از فروشگاه های اینترنتی معتبر خرید خود را انجام دهید.

  • به بارکد محصول دقت کنید.

اگر دقت کرده باشید، هر محصولی که خریداری می کنید، دارای یک برچسب بارکد است، که برخی خصوصیات در زمینه محصولی که قصد خرید آن را دارید، بیان می کند. از جمله این خصوصیات می توان به مواردی مانند: کشور سازنده، شرکت سازنده، کد انحصاری محصول و کد کنترل اشاره کرد. این خصوصیات به ترتیب از چپ به راست بر روی بارکد نوشته شده اند.

  • گاهی کد QR بر روی محصول وجود دارد.

شما می توانید توسط اسکن کردن این کد با نرم افزارهای مخصوص قابل نصب بر روی گوشی های خود، از اصالت کالا مطمئن شوید و نیز می توانید کد محصول را برای شماره ارتباطی روی محصول ارسال کرده و از طریق سامانه اصالت از اصل بودن آن محصول اطمینان کسب کنید.

  • قیمت محصول می تواند بیانگر اصل بودن آن باشد.

در زمان خرید محصولاتی مانند رژلب و یا خط چشم، و… می توانید به قیمت آن توجه کنید. محصولات اصل معمولاً دارای قیمت بالایی هستند و در زمان ورود این محصولات از گمرک به ایران، مبالغ گمرک نیز به قیمت محصول اضافه شده و در نتیجه قیمت آن بالاتر می رود. تنها کشوری که محصولات آرایشی ارزانی دارد ترکیه است. علت ارزانی این است که در خود کشور تولید کننده هم این محصولات با کیفیت مناسب و قیمت پایینی عرضه می شوند. در نتیجه در زمان وارد کردن این محصول نیز قیمت آن خیلی اضافه نمی شود.

  • همیشه تخفیف بالا خوب نیست.

معمولاً فروشندگانی که راضی به تخفیف بالا می شوند، یا انقضای محصولات آنها رو به اتمام است و یا محصولات ارائه شده آنها اصل نیستند. پس بهتر است در زمان تخفیف گرفتن به این نکته نیز توجه کنید.

  • محصول مورد نیاز خود را از قبل بشناسید.

قبل از مراجعه برای خرید، بهتر است از سایت های معتبر خصوصیات محصولات اصل را مطالعه کرده و در صورت امکان عکسی از محصول مورد نظر خود ذخیره کنید تا بتوانید در زمان خرید، محصول را با تصویر تطبیق داده و برخی از خصوصیات آن را بررسی کنید.

مطالب پیشنهادی
خرید اسپری مش

آیا خرید لوازم آرایشی ارزان به پوست ما آسیب می زند؟

شاید تا به حال بارها به فروشگاه هایی رفته باشید که قیمت لوازم آرایشی و بهداشتی آنها بسیار پایین تر از دیگر فروشگاه ها بوده است و ممکن است وسوسه شوید که خریدی کلی داشته باشید. اما ما به شما توصیه می کنیم که لوازم آرایشی ارزان نخرید. در ادامه برخی از دلایل این امر را بیان می کنیم.

  • لوازم آرایشی ارزان با پوست شما مطابقت ندارند.
  • ماندگاری لوازم آرایشی ارزان کمتر است.
  • لوازم آرایشی ارزان از مواد اولیه با کیفیتی برخوردار نیستند.
  • در بسته بندی لوازم آرایشی گران جذابیت بیشتری به کار رفته است.

نمایندگی های فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی معتبر چه خصوصیاتی دارند؟

معمولاً در فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی و بهداشتی، محصولات برند ارائه شده و قیمت ها نسبتا بالا هستند. اما از آنجایی که ممکن است خرید شما عمده باشد، این امکان وجود دارد که قیمت ها نسبت به فروشگاه های جزئی فروش، کمتر شده و شما بتوانید خرید بیشتری داشته باشد.

از دیگر خصوصیات فروشگاه های معتبر می توان به داشتن پروانه کسب و نشانه بهداشتی بر روی محصولات اشاره کرد. وجود بارکد و یا کد QR بر روی محصولات می تواند شما را در شناختن اصالت کالا یاری دهد.

معرفی چند قلم از لوازم آرایشی مارک

در این بخش چند تا از تولید کنندگان لوازم آرایشی مارک را به شما معرفی کرده و از محصولات هرکدام یک تصویر ارائه می دهیم.

  • برند کلینیک (Clinique)

خرید آنلاین لوازم آرایشی در ژورنال نوبشو

خرید آنلاین لوازم آرایشی

  • برند مک (MAC)

ژورنال نوبشو

خرید آنلاین لوازم آرایشی

ژورنال نوبشو

خرید آنلاین لوازم آرایشی

  • برند اوریفلیم (Oriflame)

ژورنال نوبشو

  • برند کاور گرل (Cover Girl)

ژورنال نوبشو

خرید آنلاین لوازم آرایشی

  • برند آون (Avon)

ژورنال نوبشو

  • برند رولون (Revlon)

ژورنال نوبشو

خرید آنلاین لوازم آرایشی

  • برند اتود (Etude)

خرید آنلاین لوازم آرایشی در ژورنال نوبشو

خرید آنلاین لوازم آرایشی

  • برند لوریل گروپ (L’Oreal Group)

ژورنال نوبشو

لوازم آرایشی دخترانه شامل چه اقلامی است؟

یکی از اقلام مهم و کاربردی برای آرایش دخترانه کانسیلر است. کانسیلر در واقع نوعی کرم پودر فشرده شده می باشد که برای پوشش معایب صورت مانند: جوش ها، تیرگی های پوست، و… کاربرد دارد. پیشنهاد می شود که کانسیلر را حتی قبل از کرم پودر استفاده کنید. کانسیلر ها با توجه به کاربرد دارای رنگ بندی های متعددی هستند.

از دیگر لوازم آرایشی دخترانه می توان به کرم پودر، لوازم آرایش چشم مانند خط چشم و ریمل، لوازم آرایش لب مانند رژ لب و خط لب و… اشاره کرد.

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید