برای خرید پلی استیشن ۴ ارزان به چه نکاتی دقت کنیم

0
5589
خرید پلی استیشن 4 در ژورنال نوبشو
3.6/5 - (18 امتیاز)

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید پلی استیشن ۴ ارزان

در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید کنسول بازی، قصد داریم از مزایای خرید پلی استیشن ۴ یا همان ps4 و انواع آن صحبت کنیم پس با ما همراه باشید تا هر آنچه که درباره ی خرید پلی استیشن ۴ باید بدانید را برای شما بیان کنیم.

پلی استیشن ۴ مختصر به ps4 یک نوع از کنسول های بازی ویدیویی خانگی از نسل هشتم کنسول های بازی می باشد که از طرف شرکت سونی ساخته و عرضه شده است.

این کنسول بازی اولین بار در ۲۰ فوریه سال ۲۰۱۳ در یک کنفرانس خصوصی و اختصاصی در شهر نیویورک از طرف شرکت سونی معرفی شد و لازم به ذکر است که در این کنفرانس تنها دسته ای از کنسول بازی رونمایی شد و شرکت سونی خود کنسول بازی را ارائه نداد.

خرید پلی استیشن 4 در ژورنال نوبشو

برای برخی از ویژگی های آنلاین بازی می توان به امکان بازی در حین دانلود و نصب بازی، قابلیت اشتراک گذاری بسیاری از ویژگی ها مثل نگاه کردن و مشاهده ی بازی های دیگران و کنترل کردن برخی از بازی های دیگران و همجنین امکان رایگان و مجانی بازی کردن برخی بازی های پولی را به صورت آزمایشی قرار داده.

حتی بسیاری از برنامه ها و سرویس های ساخته شده با پلی استیشن ۴ سازگاری دارند مانند برنامه های توییتر، فیسبوک، یوتیوب و…. و برخی از کنسول ها دارای یک دکمه اختصاصی برای برقراری مستقیم با این سرویس ها می باشند.

اگر بخواهیم برای خرید پلی استیشن ۴ آن را هم از نظر سخت افزاری بررسی کنیم باید بدانیم که در پلی استیشن ۴ برای اولین بار از پردازنده ی x86 و ام ای دی استفاده شده است. این کنسول به یک نوع واحد پردازش پر شتاب یا همان ای پی یو مجهز شده که دارای ۸ هسته ی پرقدرت و پردازشگری گرافیکی با گرافیک بالا طراحی شده از دیگر ویژگی های سخت افزاری کنسول می توان به ۸ گیگابایت حافظه ی اصلی با پهنای ۱۷۶ گیگابایت بر ثانیه اشاره کرد.

دارای اینترنت، بلوتوث، وای فای، دو درگاه یو اس بی می باشد و از نمایش ۴ کی برخوردار است.

خرید پلی استیشن 4 در ژورنال نوبشو

بعد از معرفی خود پلی استیشن ۴ به معرفی دو نمونه ی جدیدتر و جایگزین آن یعنی پلی استیشن ۴ اسلیم و پلی استیشن ۴ پرو می رویم.

  • پلی استیشن ۴ اسلیم :

Ps4 اسلیم که به شکل باریک و لاغر می باشد در سال ۲۰۱۶ با عنوان جایگزین پلی استیشن ۴ قدیمی رونمایی شد. این نسخه از پردازشگرهای قدرتمندتری برخوردار است از جمله تغییراتی که می توان برای این پی اس ۴ ذکر کرد می توان به قیافه جدید این دستگاه ۴۰ درصد نسبت به دستگاه قدیمی کوچکتر شده و در قسمت جلویی لبه ها گرد و رنگ خود کنسول مات تر شده است.

سیستم جدید دارای دو پورت یو اس بی در جلوی دستگاه با فاصله از هم می باشد همچنین درگاه ها و پورت های اپتیکال صدا حذف شده اند و این دستگاه با یک به روز رسانی کاملاً ساده می تواند با دسته ی دول شاک مچ و بهینه سازی شود که این عمل در صفحه ی بالا و از طریق پد لمسی سیستم قابل دیدن می باشد.

  • پلی استیشن ۴ پرو :

پلی استیشن ۴ پرو با نام نئو هم در ۱۰ نوامبر ۲۰۱۶ به بازار رسمی ارائه شد که از ویژگی های این دستگاه هم می توان به داشتن نرم افزار بسیار پیشرفته برای واضح تر شدن اجرای بازی ها به صورت ۴کی اشاره کرد. همچنین از بهتر شدن عملکرد پلی استیشن وی آر هم می توان نام برد.

مطالب پیشنهادی
برای خرید و فروش کنسول بازی چه باید بدانیم

از دیگر تغییرات این کنسول می توان به تغییر واحد پردازش گرافیکی، سرعت کلارک پردازنده و پشتیبانی از HDR اشاره کرد.

در حقیقت تولید دو نوع پی اس ۴ به دلیل کاهش هزینه ها و مقرون به صرفه شدن دستگاه بازی برای شما عزیزان می باشد و در یک کنسول برخی آپشن ها ارتقا پیدا کرده اند.

اما برای خرید ps4 به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ با ما همراه باشید تا تمامی نکات را برای شما بیان کنیم.

محتویات داخل جعبه پلی استیشن شامل : یک عدد کابل برق و HDMI، یک عدد کنترلر یا همان دسته دول شاک، یک کابل میکرو USB برای شارژ کردن دسته، یک عدد هندزفری یا هدست به صورت مونو برای چت بازیکنان و گیمر ها با هم و در آخر خود کنسول.

خرید پلی استیشن 4 در ژورنال نوبشو

  • اگر از آن دسته بازیکن و گیمر هایی هستید که زمان زیادی را صرف بازی با پی اس ۴ خود می کنید پیشنهاد ما به شما این است که حجم کم کنسول پل استیشن راضی نشوید تا بعدها دچار مشکل برای تعویض هارد نشوید.
  • یادتان باشد کنسول بازی شما همیشه باید به آخرین نسخه ی ارائه شده آپدیت باشد تا بازی راحت تر و روان تری داشته باشید.
  • سعی کنید بعد از خرید در شبکه ی ps4 برای خود یک اکانت بسازید تا از بازی های رایگان سونی هم به بهترین نحو بهره مند شوید.
  • کنسول های ps4 با ریجن های متفاوتی در بازار موجود هستند لازم نیست برای ریجن هزینه اضافی پرداخت کنید چرا که ریجن ها DLC بازی ها اهمیت دارند و غیر از آن به جز قیمت بالا هیچ ارزشی ندارند .
  • قبل از خرید کنسول بازی باید این نکته را هم بدانید که پلی استیشن ۴ کپی خور نیست و همیشه برای هر بازی باید نسخه اورجینال آن بازی را تهیه و خریداری کنید.

از مزایای خرید پلی استیشن ۴ به صورت آنلاین هم می توان فایده های زیر را ذکر کرد:

سایت های معتبری هستند که در حین و برای خرید شما تسهیلاتی مانند: امکان ارسال رایگان، تخفیف های دوره ای، امکان تست چند روزه و بازگرداندن کالا، امکان مقایسه قیمت کالا با قیمت موجود در سایت های دیگر و خرید دستگاه کنسول با ارزان ترین قیمت، ارسال کالا درب منزل و جایی که شما در حین سفارش ثبت کرده اید که این کار خود از هزینه های حمل و نقل و اتلاف وقت شما می کاهد.

امیدواریم مطالب عنوان شده در این مقاله به شما در انتخاب صحیح خرید پلی استیشن ۴ و آشنایی با آن کمک کرده باشد.

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید