اطلاعات مهمی در مورد خرید بلیط هواپیما چارتر ارزان

0
3558
خرید بلیط هواپیما چارتر در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

خرید بلیط هواپیما چارتر

یکی از عواملی که باعث می شود پرواز مطمئن و بی دغدغه ای داشته باشید کسب اطلاعات کافی در رابطه با این عرصه است، به همین دلیل می خواهیم در مورد خرید بلیط هواپیما چارتر ارزان اطلاعاتی را در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید بلیط هواپیما / قطار در اختیارتان قرار دهیم.

خرید بلیط چارتر یا لحظه آخری

در جهان کنونی یکی از مهمترین و بهترین شیوه‌ها برای مسافرت به نقاط گوناگون جهان استفاده از هواپیما است و در حال حاضر با توسعه تکنولوژی نیازی به خرید بلیط هواپیما به صورت حضوری نمی باشد و شما تنها از طریق سایت‌های مربوطه قادرید بلیط مورد نظر را رزرو کنید، برای این کار لازم است به سایت رزرواسیون آنلاین مراجعه نمایید و مبدأ و مقصد خود را مشخص کنید. یکی از دغدغه های افراد برای انجام این امر اعتبار سایت جهت خرید بلیط هواپیما چارتر ارزان است، از این رو سایت نوبشو به شما کمک می کند تا سایت معتمدی را بیابید.

مزیت خرید بلیط هواپیما به صورت غیر حضوری

  • خرید بلیط هواپیما چارتر ارزان
  • خرید اینترنتی بلیط هواپیما برای هر نقطه ای از دنیا
  • بر اساس مقررات استرداد کمپانی، امکان کنسل شدن بلیط وجود دارد.
  • امکان بررسی مدت زمان تمامی پرواز ها وجود دارد.

بهترین موقع برای خرید بلیط هواپیما چارتر ارزان

در صورتی که قصد خرید بلیط هواپیما چارتر ارزان را دارید بهتر است در روزهای تعطیلات و فصل هایی که افراد زیادی به مسافرت می روند این نوع بلیط را تهیه نکنید ولی در اواسط هفته یا فصل زمستان با هزینه بسیار کمی قادر خواهید بود بلیط چارتر خود را خریداری کنید.

خرید بلیط هواپیما چارتر در ژورنال نوبشو

فرق بلیط چارتری با سیستمی

همانطور که می‌دانید بلیط هواپیما به دو نوع چارتری و سیستمی دسته بندی می‌شود، بلیط چارتری بلیطی است که آژانس هواپیمایی کل صندلی هواپیما را برای مسافتی ویژه اجاره می‌ کند، در صورتی که تمامی صندلی ها رزرو نشوند آژانس هواپیمایی با هزینه کمی آن ها را به فروش می رساند، تا ظرفیت مورد نظر تکمیل شود.

بلیط سیستمی مربوط به بلیط هایی است که به طور مستقیم از نمایندگان فروش تهیه می‌شود و کمپانی مربوطه طبق وضعیت و برنامه‌ریزی خود کل بلیط ها را با نرخی معین به خریداران می دهد.

خرید بلیط هواپیما چارتر در ژورنال نوبشو

قیمت بلیط چارتری

اکنون تعدادی چارتر کننده وجود دارد که کل یا قسمتی از بلیط های هواپیما را اجاره می کنند تا بلیط‌ ها را در طی زمان در اختیار مشتریان قرار بدهند، چارتر کننده بلیط های هواپیما را با قیمتی مناسب به فروش می رساند تا تمامی صندلی ها رزرو شود، هر چه به زمان پرواز نزدیک تر شویم و در صورتی که تعدادی از صندلی ها خالی باشند چارتر کننده قیمت بلیط را نسبت به نرخ اولیه کمتر می‌کند، به همین علت است که قیمت پرواز چاتر در مقایسه با بلیط سیستمی کمتر می باشد، ولی باید توجه داشته باشید که بلیط لحظه آخری یا چارتری همیشه ارزان نیست و تنها در بعضی وضعیت های ویژه اتفاق می افتد.

مطالب پیشنهادی
با ما همه چیز را درباره خرید بلیط هواپیمایی ماهان بدانید

کیفیت پرواز چارتری

برخی از افراد فکر می کنند که با خرید بلیط هواپیما چارتر ارزان پروازی بی‌کیفیتی دارند، در حالی که اینگونه طرز تفکر غلط است زیرا مسافرانی که بلیط لحظه آخری را تهیه کرده اند با مسافرانی که بلیط سیستم را خریداری نموده اند از لحاظ نوع صندلی، پذیرایی، کابین و غیره هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند، علاوه بر این می توانند بلیط لحظه آخری بیزینس کلاس را خریداری کنند.

تفاوت بلیط چارتر با بلیط سیستمی

یکی از تفاوت های رایج بلیط چارتر با سیستمی این است که نرخ بلیط لحظه آخری برای تمامی سنین برابر است ولی در بلیط سیستمی بزرگسالان هزینه بیشتری را پرداخت می ‌کنند، لذا در صورتی که می خواهید کودک تان را با خود به سفر ببرید بهتر است بلیط سیستمی را برای وی تهیه نمایید تا از لحاظ اقتصادی هزینه به صرفه ای را پرداخت نموده باشید.

بلیط لحظه آخری را فقط در مواقعی خریداری کنید که از سفر خود اطمینان دارید چرا که تعداد ناچیزی از بلیط های لحظه آخری امکان استرداد دارند و میزان غرامت کنسلی بلیط چارتری در مقایسه با بلیط سیستمی بیشتر است، ولی با خریداری بلیط سیستمی در صورتی که از سفر خود پشیمان شوید به راحتی می توانید پرواز را کنسل کنید و پول پرداختی خود را دریافت کنید، البته بر اساس مقررات کنسلی باید مبلغی را به عنوان جریمه پرداخت نمایید و هر چه به زمان پرواز نزدیک تر شوید و این اقدام را انجام بدهید درصد جریمه افزایش پیدا می کند.

قبل از اینکه در پی خرید بلیط هواپیما چارتر ارزان باشید شرایط خود را بررسی کنید، زیرا بلیط لحظه آخری به این علت در اغلب شرایط ارزان تر است که چارتر کننده تمایل به فروش تمامی بلیط های خود دارد، لذا بلیط ها در زمان کوتاهی خریداری می ‌شوند.

توجه کنید که بلیط چارتر در ایام تعطیلات معمولاً تفاوت چندانی با بلیط سیستمی ندارد.

خرید بلیط چارتر خارجی

در صورتی که قصد خرید بلیط هواپیما چارتر ارزان خارجی را دارید به قسمت پرواز خارجی وبسایت مورد نظر مراجعه نمایید، طبق نوع پرواز بلیط یک طرفه یا دو طرفه را مشخص، سپس مبدأ و مقصد را تعیین و روی گزینه جستجو کلیک کنید، در مجاور فهرست مشاهده شده انتخاب چارتر وجود دارد تا تمامی بلیط های چارتری را نشان بدهد.

خرید بلیط هواپیما لحظه آخری ارزان خارجی را می توانید طبق مراحل فوق انجام بدهید.

در صورتی که قصد خرید بلیط هواپیما چارتر با قیمت کم را دارید و می خواهید اطلاعات بیشتری را در این زمینه به دست آورید بهتر است به سایت نوبشو http://www.nobesho.com مراجعه کنید تا کارشناسان به تمامی سؤالات شما پاسخ دهند.

Originally posted on ۱۱/۳۰/۱۳۹۹ @ ۷:۲۶ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید