راهنمای خرید کنسول بازی xbox

0
9189
خرید xbox one x در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید کنسول بازی xbox one x

ایکس باکس جزء یکی از جذاب ترین وسیله و کنسول های بازی برای بچه ها و بزرگسالان می باشد که تاثیر زیادی بر تصمیم گیری های لحظه ای می گذارد و ما در این مقاله قصد داریم درباره ی راهنمای خرید کنسول بازی xbox one x و ویژگی های این کنسول های پر طرفدار برای شما صحبت کنیم تا شما با آشنا شدن با انواع کنسول های بازی تصمیم بگیرید که کدام یک برای شما مناسب تر است پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

معرفی سه کنسول بازی عرضه شده توسط مایکروسافت

خرید xbox one x در ژورنال نوبشو

  • راهنمای خرید کنسول بازی xbox مدل xbox one

خوب است اگر بدانید xbox one اولین کنسول بازی نسل هشتمی می باشد که توسط مایکروسافت در درسال ۲۰۱۳ و در ماه آبان به صورت همزمان با دستگاه پلی استیشن ۴ ارائه شد و با توجه به این که رئیس ایکس باکس در آن دوره وجود کینکت را برای کارکرد دستگاه ها ضروری و اجباری می دانست تمامی کنسول ها با کینکت نسل ۲ به فروش می رسیدند و نسبت به پلی استیشن از قیمت بالاتری هم برخوردار بودند.

به دلیل همین عرضه ی همزمان کنسول با پلی استیشن و ضروری بودن کینکت برای ایکس باکس ها این نوع کنسول های بازی فروش کمتری نسبت به پلی استیشن ۴ داشتند و به همین خاطر چند وقت بعد و با فاصله ی زمانی حدود ۶ ماه مایکروسافت تصمیم گرفت که ایکس باکس و کینکت ها را به طور جداگانه عرضه و به فروش برساند.

در نتیجه ایکس باکس وان تنها دارای دو سری می باشد که یکی دارای کینکت و دیگری بدون کینکت می باشد.

از ویژگی ایکس باکس های اولیه یا وان می توان به ظرفیت هارد ۵۰۰ گیگ تا ۱ ترابایت اشاره کرد و در سال های بعد هم این شرکت تصمیم گرفت ایکس باکس وان الایت را هم که دارای کنترلر حرفه ای بود را روانه ی بازار کند.

خرید xbox one x در ژورنال نوبشو

  • راهنمای خرید کنسول بازی xbox مدل xbox one s یا اسلیم

عرضه ی این کنسول هم همزمان شد با ارائه ی کنسول های بازی شرکت سونی و از تفاوت بزرگ و عمده ی این کنسول با با کنسول ایکس باکس وان در ظاهر آن می باشد که از حجم ظریف تری برخوردار است.

از دیگر تفاوت ها می توان گفت منبع تفذیه هم این بار در داخل خود کنسول تعبیه شده است همچنین رنگ آن هم از مشکی به سفید تغییر کرده است.

ایکس باکس وان اس پورت اختصاصی کینکت را هم ندارد و اگر قصد دارید که از این سنسور حرکتی هم استفاده کنید باید از تبدیل های USB استفاده کنید اما اگر نمی خواهید از این سنسور استفاده کنید باید بدانید که xbox one s خود مجهز به سنسور مادون قرمز، بلوتوث نسل جدید یا همان چهار، پورت اچ دی ام آی(HDMI 2.0) و کنترلر حساس تر و جدید می باشد.

سنسور مادون قرمز به شما کمک می کند که تا بتوانید با استفاده از کنسول و کنترلر دیگر وسایل خانه خانه مثل تلویزیون را روشن کنید. همچنین قابلیت بلوتوثی کنترلرها به شما این امکان را می دهد که با استفاده از آن به کامپیوتر خود متصل شوید.

مطالب پیشنهادی
نحوه ی خرید بازی دیجیتال

از دیگر ویژگی های این مدل کنسول می توان به پشتیبانی از وضوح تصویری ۴K اشاره کرد اما به دلیل خروجی اچ دی ام آی دستگاه قادر به پردازش صحیح خروجی نیست.

این کنسول با سه حافظه ی ۵۰۰ گیگابایتی، ۱ ترابایتی و ۲ ترابایتی به بازار ارائه می شود و جالب است اگر بدانید با کمک هارد اکسترنال هم می توانید ظرفیت حافظه ی آن را بالاتر هم ببرید.

خرید xbox one x در ژورنال نوبشو

  • راهنمای خرید xbox one x

خرید بازی xbox one x را بیشتر از دو کنسول قبلی به شما توصیه می کنیم چرا که قدرتمند ترین کنسولی است که تا بحال ارائه شده است.

برای خرید xbox one x باید با ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری آن آشنا باشید از این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

-امکان بازی با وضوح و کیفیت ۴k و فریم ۶۰ را برای شما فراهم می کند.

-دارای پردازنده ی ۸ هسته ای می باشد که تنظیم گیگا هرتز آن روی ۲.۳ می باشد.

-در قسمت گرافیکی می توان گفت که خرید xbox one x بسیار به صرفه است چرا که از واحد محاسباتی آن ۴۰ می باشد که با ۱۱۷۲ مگاهرتز کار می کند.

-همچنین برای حافظه ی کنسول هم از رم ۱۲ گیگابایتی استفاده شده است که برای کل حافظه ی کنسول مثل GPUو CPU می باشد.

-سرعت انتقال اطلاعات و نصب بازی ها بسیار بالا رفته است.

-با خرید این دستگاه نصب بازی های ایکس باکس ۶۰ و ایکس باکس های اولیه به راحتی انجام می شود بلکه می توانید بازی ها را با گرافیک و پرفورمنس جدیدی تجربه کنید.

-با خرید این دستگاه و پرداخت هزینه ی اشتراک ماهانه که به آن گیم پس می گویند می توانید به صورت آنلاین به هر بازی که می خواهید دسترسی داشته باشید و برای بازی کردن هم نیازی به داشتن استریم بازی نیست.

خرید xbox one x به چه کسانی توصیه می شود؟

اگر شما از آن دسته افرادی می باشید که قیمت کنسول و هزینه ای که باید برای آن پرداخت کنید برای شما خیلی اهمیت ندارد و تنها وضوح تصویر و کیفیت بازی برای شما مهمتر است پیشنهاد ما به شما خرید xbox one x می باشد.

قیمت خرید xbox one x نسبت به پی سی گیمینگ ها و پرفورمنسی که عرضه می کند بسیار به صرفه تر می باشد.

با خرید xbox one x چه بازی هایی را می توانید تجربه کنید؟

این به شما بستگی دارد که به چه سبکی از بازی علاقه دارید چرا که هزاران بازی برای نصب بر روی این دستگاه موجود است اما از معروف ترین بازی ها می توان به فورتزا هوراین ۳، گیرز او وار ۴، هیلو۵، فورتزا موتور، کالاف دیوتی و… اشاره کرد.

امیدواریم این مقاله به طور کامل راهنمای خرید کنسول بازی xbox برای شما باشد و شما با خواندن این مقاله با انواع کنسول های بازی ارائه شده توسط کمپانی مایکروسافت آشنا شده باشید.

ژورنال نوبشو

 

Originally posted on ۰۵/۲۰/۱۳۹۹ @ ۶:۰۰ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید