کنسول بازی مناسب برای فرزند شما – راهنمای جامع خرید کنسول بازی

0
4436
کنسول بازی در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید کنسول بازی

کنسول بازی در واقع دستگاهی الکترونیکی و دیجیتال و یا کامپیوتری می باشد و کار آن نمایش یک سیگنال ویدئویی و یا تصویری بصری جهت مشاهده کردن بازی ویدیویی یک یا چند نفره می باشد. کنسول های بازی ویدئویی انواع مختلفی دارد که در این مقاله علاوه بر معرفی انواع کنسول ps4، به راهنمای خرید xbox one می پردازیم.

در دهه ۱۹۶۰ اولین نوع از بازی های ویدئویی به دست کاربران رسید. دومین نسل کنسول های بازی به سال ۱۹۷۹ و با تولید کنسول دستی و مجهز به کارتریج هایی با قابلیت تعویض ساخته شد. نسل سوم به سال ۱۹۸۳ بر می گردد که در واقع شامل نینتندو شده و در ژاپن انتشار یافت. آخرین نسل از کنسول های بازی تقریبا در سال ۹۸ شمسی و تحت عنوان ایکس باکس وارد بازار شد.

کنسول های مختلفی که وجود دارد عبارتند از: کنسول بازی ویدئویی خانگی، کنسول های بازی دستی، کنسول های کوچک و کنسول اختصاصی.

کنسول بازی در ژورنال نوبشو

  • آشنایی با انواع ps4 (مشهور به پی اس معمولی یا فت)

سری اول از انواع ps4، CUH-10XXA معرفی شد و دارای ۵۰۰ گیگابایت ظرفیت بود. سپس مدل CUH-11XXA در سال ۲۰۱۴ به دست کاربران رسید و در سال ۲۰۱۵ نیز مدل CUH-12XXA و کم کم مدل های ۱۰,۰۰۰، ۱۱,۰۰۰، و ۱۲,۰۰۰ تولید شدند که با نام پی اس معمولی یا فت شناخته شده اند.

در مدل های ۱۰ و ۱۱ ایراداتی مانند خراب شدن پورت اچ تی ام آی و فن با صدای بالا وجود داشت. تغییری که در پی اس ۴ مدل ۱۲ صورت گرفت تغییر ظاهر دستگاه بود. که از براق به مات تغییر کرده و نیز بجای استفاده از دکمه های لمسی از برخی دکمه های برجسته استفاده شد. این مدل، دو مدل متفاوت دارد. که از نظر ظرفیت با هم فرق دارند. این مدل دیگر تولید نمی شود و شما نمی توانید یک پی اس ۴ مدل ۱۲ را به صورت آکبند پیدا کنید.

کنسول بازی در ژورنال نوبشو

  • راهنمای خرید xbox one

ایکس باکس وان دارای انواع متفاوتی از جمله ایکس باکس وان اس، ایکس باکس وان اسلیم و… می باشد. در ابتدا بیاید با هم بررسی کنیم تا متوجه شویم این کنسول برای چه افرادی مناسب تر است؟

ایکس باکس وان با ورود وژن جدید خود یعنی ایکس باکس وان اس دیگر تولید و عرضه نشد. اگر به دنبال راهنمای خرید xbox one برای خود هستید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که بجای خرید ایکس باکس وان که دیگر پیدا نمی شود، بهتر است به سمت خرید xbox one s بروید. در خصوص قیمت انواع این کنسول، می توان گفت که قیمت ها کاملا متفاوت بوده و نمی توان یک رنج قیمت ثابت را معرفی کرد اما در این حد بدانید که این کنسول های بازی دارای قیمتی بیشتر از یک میلیون تومان می باشند، این امر برای خرید ها نو و دست دوم برابر است.

کنسول بازی در ژورنال نوبشو

  • چگونه یک خرید xbox one s مطمئن داشته باشیم؟

برای شناخت بهتر و خرید xbox one s، بهتر است که ابتدا تفاوت های ایکس باکس وان اس را با ایکس باکس وان بشناسید. ما در این بخش برخی از تغییرات این نسخه را به شما معرفی می کنیم.

  • این کنسول از دستگاه اصلی کوچک تر است.
  • رنگ پوشش آن از مشکی به سفید تغییر یافته است.
  • بازی های ایک باکس وان برای این کنسول هم کاربرد دارند.
  • این کنسول فیلم های با کیفیت ۴k را اجرا می کند اما قادر به اجرای بازی های با کیفیت ۴k نمی باشد. اما می تواند کیفیت بازی ها را از حالت ۱۰۸۰p به حالت ۴k تغییر دهد.
  • اگر تلویزیون اچ دی داشته باشید می توانید بازی های اچ دی را توسط این کنسول اجرا و بازی کنید.
  • از نظر قیمت این کنسول تفاوتی با نسخه قبلی خود ندارد.
  • می توانید این کنسول را به صورت عمودی نیز استفاده کنید.
  • معرفی و قیمت Ps4 slim 1 tb

زادگاه این کنسول، شرکت سونی می باشد. در این کنسول ابعاد ظاهری کوچک تر شده و صدای اپتیکال خروجی نیز حذف شده است. این کنسول بازی های با فرمت ۴k را اجرا نمی کند. مزیت مهم این کنسول که باعث می شود قیمت Ps4 slim 1 tb افزایش یابد، قابلیت اتصال آن به اینترنت است. که این امر موجب می شود تا بتوانند بازی های مورد علاقه خود را به صورت آنلاین خریداری کنند. همچنین می توانند با استفاده از بستر اینترنت به صورت آنلاین دوستان خود را یافته و با آنها بازی کنند.

مطالب پیشنهادی
همه چیز در رابطه با کنسول بازی ایکس باکس

ژورنال نوبشو

این کنسول دارای سه پورت یو اس بی می باشد، که در قسمت جلوی دستگاه ۲ پورت به صورت با فاصله قرار دارند تا کابران بتوانند کارت های حافظه جانبی را با هر ابعادی در کنار هم قرار دهند و به دستگاه وصل کنند. نکته مثبت دیگری که دارد ارتباط بلوتوثی دسته ها با دستگاه است. که این امر باعث می شود کاربر در هنگام بازی راحت تر باشد. همچنین برد لازم برای برقراری ارتباط در نظر گرفته شده است.

  • روش های خرید بازی xbox 360

این کنسول از تولیدات مایکروسافت بوده و در سال ۲۰۰۵ تولید شده است. این کنسول دارای تعدادی بیشتر از ۱۵۰۰ بازی می باشد. اگر شما ساکن ایران هستید ممکن است نیاز به خرید بازی xbox 360 به صورت گران نداشته باشید، زیرا در ایران می توانید از نسخه های کپی این بازی ها با قیمت پایین تر استفاده کنید. تنوع بازی در این کنسول بسیار زیاد است. یک تفاوت مهم این کنسول امکان برقراری ارتباط با ویندوز می باشد. که باعث می شود شما بتوانید تصاویر، صداها و… را که بر روی رایانه خود ذخیره کرده اید، توسط این کنسول ببینید.

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید