گوشی های ردمی نوت ۹ شیائومی دارای چه امکاناتی هستند؟

0
7061
ویژگی ردمی نوت9 شیائومی در ژورنال نوبشو
4/5 - (4 امتیاز)

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

ویژگی ردمی نوت۹ شیائومی

در دنیای امروز و با پیشرفت هر روزه ی علم شاهد رشد تمام وسیله های اطرافمان از جمله گوشی ها هستیم که در مقالات راهنمای خرید موبایل به آنها اشاره داشتیم. گوشی موبایل یکی از وسیله های کاربردی برای افراد است و قبلاً تنها برای ارتباطات مورد استفاده قرار می گرفت اما امروزه می شود گفت که اکثر کارهای خود را از طریق گوشی های هوشمند انجام می دهند. اما با پیشرفت گوشی ها و مدل های جدیدی که وارد بازار می شوند خیلی مواقع انتخاب سخت است. اما می خواهیم از کاربردها و ویژگی ردمی نوت۹ شیائومی بگوییم تا در موقع خرید و انتخاب اطلاعات لازم را داشته باشید.

ویژگی ردمی نوت9 شیائومی در ژورنال نوبشو

گوشی های ردمی نوت ۹ شیائومی دارای چه امکاناتی هستند؟

با توجه به تنوع فراوانی که در مدل های گوشی ها به وجود آمده انتخاب آن نیز برای مخاطب کار دشواری شده است و شما باید نوع استفاده و کاربری خود را در وهله ی اول بدانید.

یکی از گوشی هایی که اخیراً مورد استقبال واقع شده Note 9 Redmi از برند شیائومی است.

گوشی های شیائومی با ویژگی های خاصی که دارند و به این علت که جدیداً به بازار عرضه شده اند مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. این گوشی ها ورژن تکامل یافته و به روز تر Note 8 Redmi هستند.

ما در ادامه قصد داریم قسمت های مختلف و ویژگی گوشی های ردمی نوت ۹ شیائومی را که باعث متمایز بودن آن نسبت به سایر گوشی ها است را بیان کنیم.

۱-طراحی گوشی های ردمی نوت ۹ شیائومی:

یکی از مواردی که برای کاربران به خصوص جوانان اهمیت خاصی دارد طراحی گوشی ردمی نوت۹ شیائومی است.

این گوشی ها از نظر طراحی و مهندسی ساختار بسیار قابل ستایش و متفاوت هستند به گونه ای که نظر مخاطب را از نظر زیبایی و ظرافت به خود جلب می کنند. این گوشی ها دارای ابعاد بزرگ تری هستند که به شما این امکان را می دهد که بتوانید از ان برای کارهایی هم چون کتابخانه ای، مقاله نویسی و… استفاده کنید و پیشنهاد می دهیم که اگر به طور کامل اندازه ی سایز دست شما می شود آن را خریداری کنید که بزرگی ابعاد آن دست شما را اذیت نکند. در مورد بدنه ی ان می توانیم بگوییم با این که صفحه ی این گوشی ها از شیشه است اما جنس اصلی ان از پلاستیک فشرده ساخته شده است که باعث زیبایی آن شده و جلای خیلی خاصی را به گوشی ها داده است.

این گوشی ها به علت طراحی خاص و نداشتن قاب مانند سایر گوشی ها و یکنواختی و یک دست بودنشان از ویژگی مورد استقبالی بهره مند است. هر چه سنسور های لمس گوشی قوی تر باشد مخاطب بیشتری نیز دارند که این گوشی دارای سنسور های لمس و حسگر اثر انگشت بسیار قوی دارد و این قابلیت را دارد که شما بتوانید اثر انگشت خودرا روی دکمه ی power ان قرار دهید که باعث امنیت بالای گوشی نیز می شود و دیگر از وارد کردن پین، الگو و… در هنگام باز کردن صفحه گوشی خودداری کنید.

ویژگی ردمی نوت9 شیائومی در ژورنال نوبشو

۲.صفحه نمایش گوشی های ردمی نوت۹:

مورد بعدی که بسیار کاربردی و مهم می باشد و برای کسانی که استفاده ی طولانی و مداومی از آن دارند صفحه نمایش گوشی ها می باشد. مدل های فراوانی از گوشی ها در بازار موجود هستند که دارای ابعاد بزرگ اما از صفحه نمایش کوچکی برخوردار هستند که باعث می شود از جذابیت ان ها کاسته شود اما از ویژگی ردمی نوت۹ شیائومی سایز صفحه نمایش آن می باشد که برابر با ۵۳\۶ اینج است و حدودا ۸۴ درصد از کل بدنه گوشی شما را تشکیل می دهد و باعث می شود که نوشته ها بسیار راحت تر و زیباتر دیده شوند و برای کسانی که بسیاری از مطالب خواندنی خود را در گوشی ها دارند این مورد بسیار قابل توجه و حائز اهمیت است که حاشیه ی گوشی مورد نظرشان نا چیز باشد.

مطالب پیشنهادی
برای خرید موبایل از برند سامسونگ و انتخاب بین دو مدل a10 و a10s کدام بهتر است

علاوه بر این از موارد دیگری که این شرکت سعی کرده است در این گوشی تعبیه کند وجود میکروفون و حسگر مادون قرمز در بالای گوشی ردمی نوت ۹ شیائومی است.

از جمله مواردی که باعث نقد و ویژگی گوشی های ردمی نوت ۹ شیائومی می شود نوع صفحه نمایشگر آن می باشد که به دلیل تماس همیشگی دست ها با صفحه ممکن است دچار خط و خش شود و پس از مدتی سنسورهای لمسی آن کند شوند و استفاده از آن سخت شود و به ناچار مجبور شوید که گوشی خود را عوض کنید اما کار زیبایی که شرکت شیائومی انجام داده است یک نوع پوشش شیشه ای گوریلای گلس ۵ است که روی گوشی تعیبه شده و از خراب شدن صفحه ی نمایش جلوگیری می کند.

اگر شما به طور مداوم از گوشی همراه خود استفاده می کنید باید برخی از موارد مانند رزولشن که عرض و ارتفاع گوشی را بیان می کند، طراحی حفره دارنوع نمایشگر، پوشش رنگی های آبی برایتان مهم باشد که در گوشی های ردمی نوت ۹ شیائومی از بهترین آن برای ساخت گوشی استفاده شده است.

۳.دو سیم کارته بودن گوشی های ردمی نوت۹:

از ویژگی گوشی های ردمی نوت ۹ شیائومی دو سیم کارته بودن آن و حافظه ی بالایی که خود گوشی دارد که در انواع ۶۴ و ۱۲۸ گیگا بایت آن موجود می باشد و حافظه خارجی آن می تواند تا چندین گیگابایت رم را ساپورت کند و به راحتی می توانید مطالب مهم و کاربردی خود را در آن قرار دهید.

دکمه های تنظیم صدا و POWER آن در سمت راست گوشی قرار دارد و موردی که باعث تمایز آن است بدون قابلیت ارگونومیک می باشند.

۴.سخت افزار گوشی:

از جمله مواردی دیگری که در گوشی ها تعبیه می شوند درگاهای USB و OTG است که در قسمت پایین گوشی ها قرار دارد و OTG ها      می توانند یک رابط مناسب بین گوشی و فلش ها برای انتقال برخی اطلاعات مانند عکس، فیلم و… از گوشی به فلش و برعکس باشند و دارای جایگاه هدفون ۵\۳ میلی متری نیز می باشند.

۵.دوربین های گوشی های ردمی نوت ۹ شیائومی:

از جمله دیگر مواردی که می تواند برای هر کاربری مهم باشد دوربین است که گوشی های شیائومی با ۴۸ مگاپیکسل و۲\۱ اینچ سایز سنسور باعث شفافیت عکس ها می شود.

فوکوس خودکار گوشی باعث جذابیت عکس شما می شود.

ویژگی ردمی نوت9 شیائومی در ژورنال نوبشو

۶.باتری گوشی های ردمی نوت ۹ شیائومی:

کار بسیار فوق العاده ی این گوشی ها نیز باعث محبوبیت در بین مخاطبانش شده. شارژر فست شارژ ۱۸ واتی و حجم ۵۰۲۰میلی آمپر بالا بودن طول عمر این گوشی را تضمین می کند و این امکان را به شما می دهد که هر لحظه نگران تمام شدن و خاموش شدن گوشی موبایلتان نباشید و هنگام فول شارژ شدن باتری که حدوداً ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه طول می کشد با خیال راحت چندین ساعت به تماشای فیلم و گوش کردن به موسیقی بپردازید.

امیدواریم امروز توانسته باشیم ویژگی گوشی های ردمی نوت ۹ شیائومی به طور کامل در اختیار شما قرار داده باشیم.

 

Originally posted on ۱۱/۱۱/۱۳۹۹ @ ۷:۴۷ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید