خرید بلیط هواپیما کیش

0
4920
بلیط هواپیما کیش در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید بلیط هواپیما کیش

اگر شما هم قصد رفتن به کیش را دارید پیشنهاد می کنیم با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید زیرا می خواهیم به معرفی جاذبه های گردشگری کیش بپردازیم و سپس بیان کنیم که برای رفتن به این شهر دیدنی و گردشگری چگونه بلیط هواپیما کیش را تهیه کنید.

معرفی شهر کیش

این شهر دارای مساحت کمی است و در برابر این مساحت کم دارای جاهای دیدنی بسیار زیادی می باشد و اگر شما قصد خرید بلیط هواپیما کیش و رفتن به آن جا را دارید خوب است ابتدا برای دیدن مناطق دیدنی این شهر برنامه ریزی کنید و بدانید جاهای دیدنی به قدری زیاد است که این شهر توانسته لقب مروارید خلیج فارس را کسب کند.

در دنیا چهار مکان وجود دارد که دارای درصد زیادی اکسیژن خالص می باشند یکی از این مکان ها جزیره ی کیش می باشد به همین دلیل افراد در این مکان احساس راحتی بیشتری داشته و کمتر خسته می شوند.

مکان های دیدنی جزیره ی کیش

  • مکان های آبی

اگر شما هم جزء آن دسته افراد هستید که تفریحات آبی را دوست دارید می توانید با خرید بلیط هواپیما کیش و تورهای گردشگری به این جزیره بروید و از آب چتر سواری، غواصی، کنار دریا رفتن، موج سواری و… بهره مند شوید همچنین شما می توانید که قایق سواری با کف های شیشه ای را تجربه کنید و به دنیای زیر آب هم بروید.

  • کشتی یونانی

از دیگر مناطق دیدنی این شهر می شود به کشتی یونانی اشاره کرد که در طول سال ها دارای صاحبان و مالکان مختلفی بوده و آخرین مالک این کشتی یک شخص یونانی بوده است و این کشتی در سال ۱۳۴۵ در این جزیره به گل نشست و با وجود تلاش های متعدد همانجا مانده و رها شد.

  • مرجان ها و ساحل مرجانی

یکی دیگر از جاذبه های این شهر ساحل مرجانی آن می باشد که دارای یک منظره ی چشم نواز است همچنین ساحل این جزیره دارای کلوب های ورزشی مختلفی است که می توانید در آن جا ورزش مورد علاقه ی خود را هم انجام دهید.

  • شهر زیرزمینی و قنات ها

شهر زیر زمینی کاریز یکی دیگر از این جاهای دیدنی و باستانی می باشد که بسیار قدیمی بوده و ایرانیان باستان برای مقابله با کم آبی آن را حفر کرده اند.

شهر باستانی حریره هم جزء شهرهای قدیمی می باشد که قدمت آن به قرن هشتم می رسد حتی از این شهر در گلستان سعدی هم نام برده شده.

همچنین بدانید که علاوه بر این موارد کارتینگ، پلاژ، پارک آبی دلفین، شاتل، اسکوتر زیردریایی و… نیز از موارد گردشگری می باشند حتی شما می توانید با پرداخت وجه نقد و یا دادن چک سوار خودروهای لوکس شوید. از مراکز خرید هم می شود به مرکز خرید پردیس یک و دو، زیتون، پانیذ و… اشاره کرد.

شما حتی در این شهر لازم نیست نگران اقامت باشید چرا که در نقطه نقطه ی این شهر هتل وجود دارد تنها کافیست که بدانید به گرفتن هتل در چه نوع جایی علاقه دارید مثلا هتل در منطقه ی ساحلی، بیابانی، نزدیک به مرکز خرید و یا….

بلیط هواپیما کیش در ژورنال نوبشو

بلیط هواپیما کیش

خرید بلیط هواپیما کیش به صورت چارتر

برای رفتن به یک مسافرت ارزان قیمت به شهر کیش می توانید بلیط چارتر و لحظه آخری تهیه کنید برای این نوع خرید باید زمان و لحظه ای اقدام کنید که مسافر به حد مناسب برای پرواز پیدا نشود اما فراموش نکنید که منتطر ماندن برای خرید بلیط هواپیما کیش و یا مشهد و هر شهر دیگری در اوج تعطیلات و یا نوروز ها اصلاً کار عاقلانه ای نیست و موجب می شود که شما از برنامه های مسافرتی و یا گردشگری خود عقب بمانید و یا اصلا به برنامه ی خود نرسید.

مطالب پیشنهادی
چطور بهترین بلیط چارتری را به دست آوریم؟

برای این کار کافیست تمام سایت های فروش و خرید بلیط هواپیما کیش را چه خارجی و چه داخلی را زیر نظر بگذارید و تمامی این وبلاگ ها را مطالعه کنید سازمان های فروش بلیط های هواپیمایی هریک دارای نرخ های متعددی می باشند و به همین دلیل است که می گوییم بهتر است تمامی سایت ها را زیرنظر قرار داده و چک کنید.

هنگامی که زمان پرواز مورد نظر شما کم شود سایت ها به ناچار مجبور به کاهش قیمت های خود می شوند و کافیست شما در این زمان ها اقدام به خرید بلیط هواپیما کیش کرده و از سفر خود لذت ببرید.

خوب است اگر بدانید بر اساس ایین نامه ای که سازمان هواپیمایی کشوری به سایت های فروش بلیط داده است بلیط هایی که به صورت سیستمی به فروش می رسند باید دارای قیمت های یکسان باشند اما این قانون اصلاً برای بلیط های چارتری و لحظه ی آخری اصلاً وجود ندارد.

خرید بلیط هواپیما کیش به صورت تخفیفی

بعضی از وبسایت ها وجود دارند که برای تخفیف گرفتن از هتل ها، پروازهای مختلف، مسافرخانه های هر شهر و… به فعالیت می پردازند و در مقابل جذب مشتری تخفیف هایی را برای آن ها می گیرند. نحوه ی فروش بلیط در این سایت ها مانند خرید بلیط های چارتر می باشد و سایت های مختلف و بسیار زیادی وجود دارند که اینگونه فعالیت می کنند.

یکی دیگر از راه های خرید بلیط هواپیما کیش به صورت ارزان وجود دارد برای برخی افراد این است که از مشتزیان دائم آژانس های هواپیمایی باشید و از فروشندگان بخواهید که شما را برای تخفیفات و بلیط های لحظه ی اخری خبر کنند اما یکی از معایبی که خرید این بلیط هواپیما دارد این است که در صورت شما قادر نخواهید بود که پروازتان را کنسل کنید و یا اگر پرواز خود را از دست دهید هیچ پولی هم به شما پس داده نخواهد شد همچنین هزینه ی خرید بلیط هواپیما کیش به صورت چارتر برای کودکان هم مانند بزرگسالان محاسبه می شود.

نحوه ی محاسبه ی هزینه ی خرید بلیط هواپیما کیش

قیمت بلیط ها اصولاً بر اساس کلاس های هواپیمایی، فاصله های مبداء تا مقصد، نوع شرکت و… موثر است اما یکی از تاثیرگذارترین عوامل درقیمت نوع سازمان هواپیمایی می باشد.

بلیط هواپیما کیش در ژورنال نوبشو

بلیط هواپیما کیش

Originally posted on ۰۵/۲۷/۱۳۹۹ @ ۷:۴۱ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید