فروشگاه اینترنتی لوازم تعمیرات موبایل و خدمات منحصر به فرد آن

0
4270
فروشگاه اینترنتی تعمیرات موبایل در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

فروشگاه اینترنتی تعمیرات موبایل

موبایل و تعمیرات مربوط به آن امروزه از دغدغه های اصلی مردم سراسر دنیا می باشد. گوشی های هوشمند تاکنون توانسته اند در سطح دنیا به طور چشمگیری پیشرفت نموده و قابلیت های بی نظیری برای کاربران خود به همراه داشته باشند. در صورتی که شما به درستی از گوشی های هوشمند خود استفاده نمایید می توانید مدت زمان طولانی تری از قابلیت های مربوط به آن بهره مند شوید اما گاهی برخی از گوشی ها نیز به دلیل آسیب های مختلفی که ممکن در آن ها رخ بدهد نیاز به انجام تعمیرات مختلف دارند.                 لوازم مختلفی برای انجام این تعمیرات تولید شده اند و فروشگاه های مختلفی نیز در سراسر دنیا به عرضه ی این لوازم می پردازند که از جمله ی آن ها می توان به فروشگاه اینترنتی تعمیرات موبایل اشاره نمود. در ادامه این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید اینترنتی می خواهیم به بررسی لوازم مختلفی که می توانید از طریق این فروشگاه ها تهیه نموده و از کاربردهای مختلف آن در این حوزه بهره مند شوید بپردازیم و ویژگی های مربوط به آن ها را برای شما بیان نماییم.

فروشگاه اینترنتی لوازم تعمیرات موبایل و ابزارهایی که می توانید از آن ها خریداری نمایید

فروشگاه اینترنتی تعمیرات موبایل ابزارهای متنوعی را می تواند در این زمینه در اختیار شما قرار دهد که تمامی آن ها کاربردهای خاص خود را دارند. از جمله ی این لوازم می توان به چسب دو طرفه تعمیرات موبایل، غلتک چسب، چسب مکانیک، سیم قلع کش مکانیک، اسپری مکانیک، تیغ تعویض آی سی مکانیک، نخ جدا کننده گلس و قاب باز کن اشاره نمود که این موارد تنها بخش کوچکی که ابزاری می باشند که شما می توانید در فروشگاه اینترنتی لوازم تعمیرات موبایل تهیه نمایید. شرکت های مختلفی در زمینه ی تولید این لوازم فعالیت دارند که تاکنون توانسته اند مجموعه ای کاملاً عظیم را از مدل های مختلف این ابزارهای کاربردی تولید نموده و به بازار عرضه کنند.

خرید هیتر و هویه ی کویک از فروشگاه اینترنتی لوازم تعمیرات موبایل و ارمغان قابلیت های مختلف

هیترها در مدل های مختلفی تولید می شوند که از جمله ی آن ها می توان به هیتر و هویه ی مدل ۷۰۶Quick که در دسته ی ابزارهای کاربردی قرار گرفته اند. این محصول کاربردی دارای دو بخش با عنوان هیتر و هویه می باشد که شما با استفاده از آن ها می توانید تعمیرات بسیاری را در زمینه ی موبایل انجام دهید. این هیترها می توانند در زمینه تعویض قطعات سوخته به شما کمک های بسیاری نمایند. برای این هیترها فن هایی در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن باد لازم جهت خنک نمودن قطعات دستگاه فراهم می گردد.

فروشگاه اینترنتی تعمیرات موبایل در ژورنال نوبشو

از قابلیت های کلی این هیترها که می توانید آن ها را در فروشگاه اینترنتی تعمیرات موبایل تهیه نمایید می توان به وزن ۳.۴ کیلوگرمی، مجهز به رله ی هوشمند قطع و وصل حرارت و سیستم خنک کننده اتوماتیک اشاره نمود که می تواند کمک ها شایانی در زمینه ی جلوگیری از خرابی به شما نماید. این هویه ها دارای توانی معادل ۵۰ وات می باشند و شما می توانید با استفاده از امکاناتی که بر روی آن ها تعبیه گریده است دمای هویه را تنظیم کنید.

دمای این دسته از هیترهای مربوط به تعمیرات موبایل بین ۲۰۰ تا ۴۸۰ درجه سانتی گراد می باشد و توانی که برای بخش هیتر در نظر گرفته شده است معادل ۵۸۰ وات می باشد. شما می توانید میزان شدت جریان باد را تنظیم نموده و به تنظیم دمای هیتر بپردازید.

قابلیت هایی که با تهیه تستر و شوک دهنده می توانید مشاهده نمایید

مدل های مختلفی از این دستگاه ها در فروشگاه اینترنتی لوازم تعمیرات موبایل عرضه می شوند که هر کدام از آن ها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. از جمله مدل های این تسترها می توان به مدل ss sunshine که از آن می توانید برای شوک باتری و برد استفاده نمایید. این مدل از تسترهای باتری و دیگر قطعات مربوط به موبایل ویژگی های خاصی دارند که از جمله ی آن ها می توان به قابلیت استفاده برای انواع مختلف گوشی ها، مجهز به ۶ پورت usb، ولتاژ ۲۰۰ ولت و خروجی ۵ ولت اشاره نمود.

مطالب پیشنهادی
خرید سرور مجازی راهی برای راه اندازی آسان وبسایت شما

لوپ ها و میکروسکوپ های تعمیر موبایل و ویژگی های بارز برخی از آن ها

لوپ ها و میکروسکوپ ها نیز از جمله ابزاری می باشند که می توانید نسبت به تهیه ی آن ها در فروشگاه اینترنتی لوازم تعمیرات موبایل اقدام نموده و از قابلیت ها و کاربردهای بی نظیر ان ها نهایت استفاده را ببرید. این قطعات در زمینه ی تعمیرات موبایل می توانند به شما کمک های شایانی نمایند و ویژگی های خاص خود را دارند. لوپ دیجیتال ۳ چشمی sunshine یکی از مدل هایی می باشد که امروزه در بازار به طور وسیع مورد استفاده قرار می گیرد.

این لوپ ها می توانند به شما این امکان را بدهند تا دید مناسبی برای انجام تعمیرات مورد نیاز موبایل ها داشته باشید و با استفاده از نقطه ی کانونی که در اختیار شما قرار می دهند می توانید به راحتی به انجام این دسته از فعالیت ها بپردازید. برای این لوپ ها پورت هایی در نظر گرفته شده است که شما می توانید با استفاده از این پورت ها به سیستم عاملی که برروی گوشی نصب گردیده متصل شده و اقدام به انجام روال تعمیرات کنید. حداکثر فاصله ی کاری مربوط به این لوپ ها ۱۶.۵ سانتی متر می باشد که می توانید با استفاده از آن به راحتی اقدام به انجام تعمیرات موبایل نمایید.

فروشگاه اینترنتی تعمیرات موبایل در ژورنال نوبشو

پیچ گوشتی ها و کاربردهای مربوط به آن در زمینه ی موبایل

از جمله ابزارهایی که می توانید به راحتی در فروشگاه اینترنتی لوازم تعمیرات موبایل خریداری نمایید پیچ گوشتی ها می باشند. این دسته از ابزارهای کاربردی لازمه ی هر گونه تعمیراتی می باشند و از آن استفاده های گسترده ای می گردد. پیچ گوشتی ها را به صورت برقی نیز تولید نموده و به بازار عرضه می نمایند که یکی از مدل های آن ۸۰۰-xls می باشد که ویژگی های بارز خود را دارد. برای این مدل از پیچ گوشتی های برقی دو عدد سرمته در نظر گرفته شده است و شما با تهیه ی آن ها از فروشگاه اینترنتی لوازم تعمیرات موبایل می توانید با سرعت بیشتر و دقت بالاتری اقدام به انجام تعمیرات نمایید.

این دسته از ابزارها کاربردهای بسیاری برای شما دارند و شما می توانید از آن ها به راحتی استفاده نموده و از قابلیت هایی که در زمینه ی تعمیرات موبایل برای شما به همراه دارند بهره مند شوید. فروشگاه های اینترنتی بسیاری در سطح کشور در زمینه عرضه ی لوازم تعمیرات موبایل فعالیت دارند که از میان آن ها می توان به موتور جستجوی کالا ( نوبشو )  اشاره نمود. شما می توانید لوازم مورد نیاز خود را از فروشندگان این فروشگاه اینترنتی که لینک آن در بخش پایین در اختیار شما قرار گرفته کیفیت و ضمانت محصول را برای خود به ارمغان آورده و بهترین خرید خود را تجربه نمایید.

https://www.nobesho.com

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید