درب و پنجره فلزی

0
4385
درب و پنجره فلزی در نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

با کاربرد درب و پنجره ها آشنایی دارید؟

در مقالات راهنمای خرید درب و پنجره با جنس و قیمت انواع آنها آشنا شدیم حال برای شروع قصد داریم به این موضوع بپردازیم که استفاده از درب و پنجره ها در ساختمان سازی چه کاربردی دارند. لازم به ذکر است که کمتر کسی کاربرد درب و پنجره فلزی در یک ساختمان را نمی داند، اما ما در این مقاله برای آن که اطلاعاتی صحیح و کامل را به شما ارائه دهیم، در رابطه با این موضوع هم مطالبی را بیان خواهیم کرد.

درب ها برای رفت و آمد اشخاص بین دو قسمت به کار برده می شوند. به عنوان مثال شما با استفاده از یک درب می توانید آشپزخانه خود را به پذیرایی متصل کنید و البته در صورت نیاز می توانید درب ها را ببندید و از ورود افراد دیگر به این قسمت خودداری کنید، به همین دلیل باید بگوییم که درب ها اجزاء بسیار مهمی در یک ساختمان به حساب می آیند.

کاربرد پنجره ها هم برای بیشتر افراد مشخص است، پنجره ها بیشتر برای جا به جایی هوا به کار برده می شوند و به ندرت شاهد پنجره هایی هستیم که افراد بتوانند از آن جابه جا شوند، در گذشته اندازه پنجره ها بزرگ تر بود و جابه جایی افراد هم از آن ممکن بود، اما در سال های اخیر سبک معماری به سمتی رفته است که پنجره ها ارتفاع بالایی دارند و البته دارای اندازه کوچکی هم هستند.

درب و پنجره فلزی چه ویژگی هایی دارند؟

در مطالب بالا به طور کامل در رابطه با درب و پنجره ها بحث کردیم، اما در این قسمت قصد داریم به طور ویژه در رابطه با درب و پنجره فلزی مطالبی را بیان کنیم و پیشنهاد می دهیم که کماکان با ما همراه باشید. همانطور که همه می دانیم درب و پنجره فلزی همان درب و پنجره ها هستند که از جنس فلز ساخته شده اند، حال این فلز می تواند انواع مختلفی داشته باشد.

معمولا درب و پنجره هایی که از جنس فلز ساخته شده اند، از فلز هایی تهیه شده اند که وزن سبکی دارند، این وزن سبک باعث می شود که نصب آن ها ساده تر باشد و البته برای سبک سازی ساختمان ها و مقاومت ساختمان هم اهمیت بالایی دارد که باید به آن توجهی خاص داشته باشید. معمولا درب و پنجره های فلزی را برای بیرون از ساختمان استفاده می کنند و این اجزاء در داخل ساختمان نقش آن چنانی ندارد، البته گاهی دکوراسیون و همچنین درب و پنجره های فلزی انتخاب شده به صورتی هستند که برای داخل ساختمان هم به کار برده می شوند.

موضوع دیگری که در رابطه با این اجزاء باید به آن توجه داشته باشید مقاومت بالای آن ها می باشد. درب و پنجره هایی که از جنس فلز ساخته می شوند مقاومت و ماندگاری بالایی دارند و به همین دلیل هم برای بیرون ساختمان به کار برده می شود و البته باید به این موضوع هم توجه داشته باشید که برای مقاومت بالای این درب و پنجره ها باید از ضد زنگ استفاده کنید، در این حالت چندین سال ماندگاری آن ها خواهد بود.

مطالب پیشنهادی
آشنایی با انواع پنجره پی وی سی

درب و پنجره فلزی در ژورنال نوبشو

نکات مهم در هنگام خرید درب و پنجره فلزی

۱-کیفیت

در هنگام خرید درب و پنجره هایی از جنس فلز باید به این موضوع توجه داشته باشید که محصول خریداری شده کیفیت قابل قبولی داشته باشد، از آن جایی که شما معمولا درب و پنجره فلزی را برای بیرون از ساختمان استفاده می کنید، باید بدانید که در صورت پائین بودن کیفیت آن ماندگاری بسیار کمی خواهد داشت و شما مجبور به تعویض یا تعمیر آن خواهید بود که این موضوع هزینه هایی را برای شما به دنبال دارد.

۲-قیمت

موضوع دیگری که در هنگام خرید درب و پنجره فلزی باید به آن توجه داشته باشید این است که قیمت این محصولات با توجه به فاکتورهای خاصی مشخص می شود و باید در هنگام خرید به قیمت آن هم توجه داشته باشید تا هزینه ای بیش از مقدار مشخص شده پرداخت نکنید و البته اگر محصولی خاص که قیمت آن مشخص است، هزینه کمتری از حد معمول دارد، باید به کیفیت آن هم شک کنید.

۳-مراکز خرید

نکته بسیار مهمی که در هنگام خرید درب و پنجره دوجداره فلزی یا معمولی باید به آن توجه داشته باشید این است که در انتخاب مرکز باید نهایت دقت خود را به کار بگیرد تا یک مرکز معتبر را انتخاب کنید، در صورت انتخاب یک مرکز باید به اعتبار آن توجه داشته باشید و به همین دلیل برای آسایش بیشتر شما یک سایت معتبر را به شما معرفی خواهیم کرد.

درب و پنجره فلزی در ژورنال نوبشو

نوبشو

نوبشو موتورجستجوی کالا است که نشانی آن nobesho.com  می باشد، این سایت موتورجستجوی کالا به حساب می آید که در آن می توانید نیازهای خود را برطرف کنید و محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید. به این موضوع توجه داشته باشید که اعتبار این سایت به منزله اطمینانی برای شما به حساب می آید که موضوع بسیار مهمی می باشد.

شما در این سایت می توانید به آسانی به نظرات کاربران و مشتری های قبلی سایت دسترسی داشته باشید و از تجربه های آن ها برای خرید خود استفاده کنید. لازم به ذکر است که سایت نوبشو این امکان را هم برای شما فراهم کرده است که بتوانید سوالات خود را مطرح کرده و در زمان کوتاهی به شما پاسخ خواهند داد.

امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

Originally posted on ۱۰/۱۱/۱۳۹۹ @ ۹:۴۴ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید