راهنمای خرید توالت فرنگی ایساتیس

0
6394
توالت فرنگی ایساتیس در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در سری مقالات راهنمای خرید دکوراسیون می پردازیم به موضوع توالت فرنگی ایساتیس که یکی از برندهای توالت فرنگی در ایران است. توالت فرنگی همانطور که از نام آن پیداست در ابتدا در کشورهای اروپایی و غرب جهان استفاده می‌شد. به همین دلیل در ایران به آن توالت فرنگی می‌گویند. اما امروزه در بسیاری از کشورهای شرقی و حتی ایران، بسیاری از خانه‌ها از سرویس بهداشتی فرنگی استفاده می‌کنند. توالت فرنگی نیز مانند سایر لوازم چینی بهداشتی کیفیت‌های متفاوتی دارند که یکی از راه‌های خرید جنس خوب، خرید یک برند معتبر است.

در این مقاله می‌خواهیم توالت فرنگی ایساتیس را به شما معرفی کنیم و نکاتی را در هنگام خرید توالت فرنگی به شما آموزش دهیم. همچنین می‌توانید به نوبشو موتور جستجوی کالا مراجعه کرده و اطلاعات بیشتری در این باره کسب کنید: http://www.nobesho.com

توالت فرنگی ایساتیس در ژورنال نوبشو

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

شرکت ایساتیس

در ابتدا شرکت چینی و بهداشتی ایساتیس در شهر یزد در سال ۱۳۸۰ شروع به کار کرد و تولید محصولات سرامیکی و چینی بهداشتی را آغاز کرد. نام ایساتیس بر اساس نام شهری باستانی در یزد انتخاب شد. این شرکت با هدف تولید داخلی و عرضه محصولات با کیفیت ایرانی، محصولات متنوع سرامیکی و چینی بهداشتی را تولید می‌کند. این شرکت تاکنون توانسته است یکی از موفق ترین برندها در تولید محصولات چینی بهداشتی باشد و محصولات با کیفیتی را مطابق با استانداردهای جهانی به بازار عرضه کند. توالت فرنگی ایساتیس یکی از محصولات این شرکت است.

چه نکاتی را باید هنگام خرید توالت فرنگی ایساتیس در نظر بگیریم؟

توالت فرنگی ایساتیس در انواع مختلف تولید و عرضه می‌شود. همه این توالت‌ها ممکن است برای خانه و سرویس بهداشتی شما مناسب نباشند. پس شما باید ابتدا مشخصات توالت فرنگی ایساتیس را بررسی کنید و سپس اقدام به خرید توالت فرنگی مناسب برای خود کنید.

توالت فرنگی را متناسب با فضای سرویس بهداشتی منزل خود تهیه کنید!

اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، قرار گیری درست توالت فرنگی ایساتیس در سرویس بهداشتی خانه شماست. این امر مستلزم وجود فضای کافی در سرویس بهداشتی برای توالت فرنگی است. برای اینکه توالت فرنگی به درستی کار کند، لازم است که فاصله‌ای از دیوار داشته باشد. این فاصله در حالت استاندارد حدود ۳۰ سانتی متر است. مدل‌های مختلف توالت فرنگی وجود دارند، که فاصله دیوار تا پایه وسط آن‌ها بین ۲۵ الی ۳۵ سانتی متر است. پس قبل از خرید ابتدا فاصله از دیوار را اندازه بگیرید و سپس مدلی را انتخاب کنید که برای این فاصله مناسب باشد.

سیفون مهمترین قسمت توالت فرنگی

کار بعدی که باید انجام دهید بررسی میزان توانایی سیفون توالت فرنگی است. در کل سیفون‌ها در دو حالت عمل می‌کنند. در حالت اول آب با فشار زیاد وارد شده و کاسه توالت به سرعت تخلیه می‌شود. در حالت دوم آب به صورت چرخشی وارد کاسه توالت شده و به آرامی تخلیه می‌شود. برای توالت‌های خانگی استفاده از حالت دوم توصیه می‌شود.

توالت فرنگی ایساتیس در ژورنال نوبشو

بلندی توالت فرنگی را اندازه بگیرید

توالت فرنگی ایساتیس از نظر ارتفاع نیز انواع مختلفی دارد. البته اندازه استاندارد این ارتفاع ۴۰ سانتی متر است. اما این اندازه ممکن است برای قد بلند باعث درد زانو و کمر شود. همچنین ممکن است برای افراد کوتاه قد و کودکان نیز مناسب نباشد. پس قبل از خرید توالت فرنگی روی آن بنشینید و ارتفاع مناسب آن را انتخاب کنید.

مطالب پیشنهادی
پرده زبرا دارای چه برتری نسبت به سایر مدل پرده ها است؟

لگن توالت فرنگی را فراموش نکنید

توالت فرنگی‌ها دو نوع لگن بیضی و دایره‌ای شکل دارند. مزیت نوع گرد آن‌ها این است که به فضای کمتری نیاز دارند. اما در مقابل نوع بیضی شکل برای جای نشستن راحت تر هستند. از نظر تمیزی نیز کمتر کثیف می‌شوند و بوی کمتری دارند. پس این نکته را نیز در هنگام خرید در نظر داشته باشید.

چه مدل توالت فرنگی را انتخاب کنیم؟

در هنگام خرید می‌توانید هر نوع از مدل‌های توالت فرنگی ایساتیس را که دوست داشتید خریداری کنید. علاوه بر شکل ظاهری می توانید از نظر قیمت و راحتی آن نیز این مدل‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید. از نظر قیمت توالت فرنگی‌های یک تکه از نوع دو تکه، که در آن‌ها مخزن و کاسه توالت فرنگی از یکدیگر جدا هستند، گران‌تر می‌باشند. اما مزیت آن‌ها این است که برای نظافت مناسب‌تر هستند و راحت می‌توان آن را تمیز کرد.

نوع دیگری نیز وجود دارد به نام توالت فرنگی دیواری، که روی دیوار نصب می شوند و پایه ندارد. این نوع با وجود اینکه از بقیه توالت‌های فرنگی گران تر است، اما علاوه بر سهولت در نظافت، باعث زیبایی سرویس بهداشتی شما نیز می‌شوند. توجه داشته باشید که این توالت ها را نمی‌توان روی تمام دیوارها نصب کرد، دیوار سرویس بهداشتی با استحکام لازم را داشته باشد. در نهایت شما می‌توانید بهترین مدل توالت فرنگی ایساتیس را با توجه به نیاز، هزینه و سلیقه خود خریداری کنید.

 ژورنال نوبشو

انواع توالت فرنگی از نظر مواد سازنده

توالت‌های فرنگی علاوه بر کیفیت مواد سازنده، برای استفاده در محیط‌های مختلف با مواد مختلفی ساخته می‌شوند. رایج‌ترین جنس توالت فرنگی سرامیکی و لعابی است که عموما برای کاربردهای خانگی تولید می‌شوند، که همین جنس نیز از نظر ضخامت و تکنولوژی تولید در میان سازندگان مختلف متفاوت است که در استحکام و قیمت توالت فرنگی تاثیر گذار هستند. در این میان توالت فرنگی ایساتیس از کیفیت خوبی برخوردار است. جنس دیگر توالت‌های فرنگی از جنس استیل است که برای استفاده در هواپیماها و مکان‌های شلوغ تولید می‌شوند.

مزایای استفاده از توالت فرنگی

اولین مزیت استفاده از توالت‌های فرنگی و توالت فرنگی ایساتیس این است که، این توالت‌ها کم مصرف هستند و در مصرف آب به صورت بهینه عمل می‌کنند. این توالت‌ها بهداشتی‌تر هستند و اگر جنس آن‌ها مرغوب باشد، به ماده تمیز کننده کمتری نیاز دارند و به راحتی نظافت می‌شوند.

همچنین استفاده از این توالت‌ها باعث می‌شود که فشار به کمر و زانوی افراد وارد نشود. برای افراد مسنی که مشکل کمر در و زانو درد دارند، پزشکان استفاده از توالت‌های فرنگی را تجویز می‌کنند. فراموش نکنید که در استفاده از توالت فرنگی به شکل درست بنشینید تا به مهره‌ها و ستون فقرات شما آسیب نرسد.

 

 

 

Originally posted on ۱۰/۲۰/۱۳۹۹ @ ۸:۲۵ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید