فروش آنلاین لوازم یدکی موتورسیکلت هوندا

0
3703
موتور سیکلت هوندا در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

لوازم یدکی موتورسیکلت هوندا

با ورود وسایل نقلیه به زندگی انسان رفاه و آرامش بیشتری نصیب وی شد، به همین دلیل انسان همواره به دنبال ساخت و تولید وسایلی بوده که بتواند به روند زندگی خود سرعت عمل بیشتری بدهد. کمپانی های بزرگی در تولید و ارائه محصولاتی بهتر پای به عرصه فعالیت گذاشتند و کمپانی هوندا نیز برای عقب نماندن از قافله شهرت، با تولید موتورسیکلت های فوق العاده توجه بسیاری را به خود جلب نمود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص لوازم یدکی موتورسیکلت هوندا در این مقاله با ما همراه باشید.

موتورسیکلت هوندا در ژورنال نوبشو

با وجود کیفیت بالای محصولات تولید شده، این کمپانی با تولید لوازم یدکی موتور سیکلت هوندا تمام راه ها را برای نخریدن این محصول بست، ظاهر خارق العاده موتور سیکلت هوندا نگاه هر بیننده ای را به خود جلب می کند به همین دلیل این کمپانی به عنوان قطب بزرگ تولید موتور سیکلت در دنیای شناخته شده است.

داشتن اطلاعات کافی در زمان خرید لوازم یدکی موتور سیکلت هوندا از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که نقش موثری در سلامت جان و اموال افراد دارد به همین دلیل لازم است پیش از خرید، اطلاعات لازم را کسب نمایید. فروشگاه بزرگ نوبشو با ارائه تمامی محصولات مربوط به موتور سیکلت هوندا و درج توضیحات در رابطه با نحوه عملکرد آن ها سعی در تهیه راهنمایی جامع نموده است برای کسب این اطلاعات می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.nobesho.com

چطور می توان لوازم یدکی موتورسیکلت هوندا را خریداری نمود؟

تهیه نمودن لوازم یدکی موتورسیکلت هوندا امری بسیار سهل و آسان می‌باشد چرا که این کمپانی با ارائه لوازم یدکی مورد نیاز مشتریان سعی در رفع مشکلات آنها در مدت زمان کم نموده است. شرکت هوندا با ساخت موتور سیکلت های قدرتمند و سرعتی توانسته تا حدود زیادی این نیاز انسان را برطرف سازد ورود موتورسیکلت به دنیای وسایل حمل و نقل با استقبال بی اندازه روبرو شد چرا که در کنار ظاهر بسیار شیک و جذاب، می توان از آن در هر نقطه مکانی مراقبت نمود.

موتورسیکلت هوندا در ژورنال نوبشو

در کنار محبوبیت بسیار بالای این وسیله نقلیه باید به میزان امنیت آن نیز دقت نمود همانطور که می‌دانید موتورسیکلت به عنوان یک وسیله نقلیه تردد تک‌نفره همواره خطرات زیادی را نیز به دنبال دارد به علاوه به دلیل خطرات رانندگی می توان آن را جزو وسیله ترددی که قابلیت آسیب پذیری بیشتری دارند، معرفی کرد.

بر خلاف تصور عموم که لوازم یدکی را تنها به بخش فنی موتورسیکلت نسبت می دهند، لوازم یدکی موتورسیکلت هوندا در تمامی وسایلی که به منظور رفع مشکلات موتورسیکلت و هر آنچه که سبب جذاب تر شدن ظاهر این وسیله می شود می توان خلاصه نمود.

کاربردی ترین لوازم یدکی موتورسیکلت هوندا کدام هستند؟

با توجه به اینکه لوازم یدکی تنها در بخش فنی موتورسیکلت خلاصه نمی شود، در این قسمت از سری مقالات راهنمای خرید موتورسیکلت سعی داریم به عنوان پرکاربردترین لوازم یدکی شما را با مهمترین بخش های یک مغازه و یا فروشگاه بزرگ لوازم یدکی آشنا نماییم

  • باک بنزین:

این قسمت که در طرح و رنگ مختلف تولید و ساخته می شود تقریباً یکی از اصلی ترین بخش های موتورسیکلت به حساب می آید چرا که مخزن اصلی سوخت برای حرکت موتورسیکلت می باشد در واقع رنگبندی باک بنزین بیانگر رنگ موتور است که نقش موثری در قیمت موتور سیکلت هوندا نیز دارد. از دیگر عواملی که می‌تواند در قیمت مخزن بنزین یا همان باک موتورسیکلت تأثیرگذار باشد می توان به نوع موتور، گنجایش و توان آن، طرح و رنگ اصلی و در نهایت جنس باک نیز اشاره کرد.

موتورسیکلت هوندا در ژورنال نوبشو

  • رینگ لاستیک:

یکی از بخش‌های مهم موتورسیکلت که تأثیر زیادی در انتخاب مشتریان دارد ظاهر آن است و از جمله مواردی که در ظاهر موتورسیکلت هوندا تأثیر زیادی دارد می توان به رینگ اشاره کرد. این محصول در طرح و رنگ مختلف و به دو شکل سیمی و آلومینیونی ساخته می شود اما در زبان عامیانه این دسته بندی ها به رینگ های اسپرت و کلاسیک شناخته شده اند.

  • شمع موتور هوندا:

این وسیله تولید کننده جرقه در سیلندر میباشد و در نهایت عمل سوختن را در موتور سیکلت انجام می دهد. کیفیت شمع تولید شده سبب می‌شود که موتور بسادگی روشن شود و در مدت زمانی که قصد استفاده از موتورسیکلت را دارید بدون هیچ گونه مشکل روشن بماند کمپانی هوندا با تولید نمونه های بی نظیر از این محصول سبب شده که در زمان خرابی آن بتوان نمونه های شبیه به قطعات اصلی بر روی موتور سیکلت های هوندا نصب نمود.

  • کاربراتور:

کیفیت این قطعه در موتورسیکلت هوندا سبب برتر بودن آن نسبت به سایر وسایل مشابه می باشد این محصول که باعث ترکیب هوا و بنزین برای سوختن در سیلندر می باشد به دلیل عملکرد خوب و قیمت بسیار مناسب همچنان بر روی برخی از موتورها نصب خواهند شد البته لازم به ذکر است که در سال‌های اخیر موتورهای انژکتوری جایگزین بهتری برای موتورهای کاربراتور هستند.

  • کیلومتر شمار:

یکی از اصلی ترین قطعات که بر روی موتور سیکلت هوندا سوار شده و تقریباً کاربردهای متفاوتی دارد کیلومتر شمار است این قطعه می تواند سرعت لحظه‌ای حرکت موتورسیکلت را درج و به همراه دور موتور و مقدار مسافتی که طی شده به نمایش بگذارد در کنار این، موتور سیکلت هوندا قابلیت نمایش آمپر بنزین و شمارش دنده فعلی موتور نیز را برای مشتریان فراهم نموده است.

قطعه ای که می تواند در سیستم اصلی موتور سبب تولید و توزیع برق شود ترانزیستور نام دارد که نمونه های متفاوتی از آن تولید شده و بر اساس نوع موتور بر روی وسیله سوار خواهد شد. اهمیت وجود ترانزیستور در موتورسیکلت به گونه‌ای است که آنرا قلب این وسیله معرفی نموده اند البته کاربرد های متنوع این محصول سبب شده که علاوه بر روشن کردن سریع موتور در موارد بیشتری نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

 

معرفی لوازم یدکی موتور سیکلت در نوبشو

باتری موتورسیکلت

برای مشاهده انواع باتری موتورسیکلت در سایت نوبشو وارد لینک زیر شوید

سایر لوازم یدکی موتور سیکلت

برای مشاهده سایر لوازم یدکی موتور سیکلت در سایت نوبشو وارد لینک زیر شوید

لنت ترمز موتورسیکلت

برای مشاهده انواع لنت ترمز موتورسیکلت در سایت نوبشو وارد لینک زیر شوید

لامپ موتور سیکلت

برای مشاهده انواع لامپ موتور سیکلت در سایت نوبشو وارد لینک زیر شوید

لاستیک موتورسیکلت

برای مشاهده انواع لاستیک موتورسیکلت در سایت نوبشو وارد لینک زیر شوید

شمع موتورسیکلت

برای مشاهده انواع شمع موتورسیکلت در سایت نوبشو وارد لینک زیر شوید

باتری موتور سیکلت سورن مدل ۱۲ ولت ۴.۵ آمپر GEL

برند:بدون برند
شدت جریان:۴٫۵ آمپر
مناسب برای:موتور سیکلت
سایر توضیحات:ابعاد طول= ۹ سانتیمتر عرض= ۷ سانتیمتر ارتفاع= ۱۰ سانتیمتر سال تولید=نیمه دوم ۲۰۲۰ ساختار ژله‌ای باتری به جای اسید
ولتاژ:۱۲

کیلومتر شمار موتورسیکلت بنلی مدل۱

برند:بنلی
ابعاد:۲۱x۱۴x۹ سانتی‌متر
وزن:۷۰۰ گرم
مناسب برای:بنلی دوسیلندر سال ۹۶/۹۷/۹۸

لنت ترمز موتور سیکلت کد LX125 مناسب برای هوندا

برند:بدون برند
جنس:سرامیک
تعداد:یک جفت
مناسب برای موتورهای:انواع هوندا و طرح هوندا ۱۲۵cc , ۱۵۰cc ,۲۰۰cc با ترمز کاسه‌ای
توضیحات مدل موتور:شیاردار
سایر توضیحات:بدون سر و صدا شیار دار برای جلوگیری از سوت کشیدن و کیفیت ترمز گیری بالاتر

لامپ ال ای دی موتور سیکلت مدل B52

برند:بدون برند
مناسب برای:انواع موتور سیکلت با پایه h۴
دامنه ولتاژ:۱۰ ۱۴ ولت
توان مصرفی:۱۵۰ وات
طول عمر:۵۰۰۰۰ ساعت
سایر توضیحات:سه سو قابلیت استفاده به صورت زنبوری داری فن خنک کننده و هیت سینگ مناسب برای انواع موتور سیکلت‌های داخلی و خارجی با پایه H۴

لاستیک موتور سیکلت ایران یاسا مدل YS سایز ۱۷-۳۰۰ مناسب برای محور عقب هوندا

برند:ایران یاسا
تعداد:۱ عدد
مناسب برای:جاده‌ای
اندازه رینگ:۱۷ اینچ
نوع تایر:تیوبلس
محل نصب:محور عقب
تکنولوژی تولید:رادیال
فصل:چهار فصل

شمع موتور سیکلت تیپو ام مدل D8 مناسب برای هندا

برند:بدون برند
آلیاژ جرقه زن:ایریدیوم
نوع پایه:پایه بلند
مناسب برای:مناسب برای انواع موتور سیکلت‌های هندا و طرح هندا

Originally posted on ۰۳/۲۶/۱۴۰۰ @ ۵:۲۷ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید