برتری های فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل نسبت به فروشگاه های حضوری

0
6069
فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

مقایسه فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل با فروشگاه های حضوری:

۱. تنوع محصول:

در فروشگاه های آنلاین افراد می توانند همزمان گوشی موبایل مورد نظر خود را به همراه لوازم جانبی اورجینال آن سفارش دهند و یا حتی لوازم جانبی را به صورت تکی با توجه به مدل تلفن همراه خود درخواست نمایند. تنوع محصول در زمینه مدل، رنگ، طرح و در برخی وارد ابعاد در فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی به قدری بالا است که خریداران ممکن است به شدت گیج شوند و بر سر دوراهی انتخاب باقی بمانند. در صورتی که فروشگاه های فیزیکی آنقدری محصول کم دارند که مشتریان مجبور می شوند برای تهیه کالای مورد نظر چندین فروشگاه را بررسی نمایند.

۲. بررسی مشخصات فنی:

در حین خرید حضوری مشتریان تمامی مشخصات فنی و دیگر اطلاعات مربوط به کالای مورد نظر را از فروشنده و یا کارشناس مربوطه می پرسند و پس از مشاهده کالای دیگر نیز اطلاعات آن را مجدد می پرسند که در این فاصله اطلاعات گزینه مورد نظر قبلی فراموش می شود و افراد قادر نخواهند بود بین دو گزینه اصلی مقایسه و بررسی دقیقی داشته باشند تا بتوانند مناسب ترین آن ها را انتخاب نمایند. در صورتی که در فروشگاه های اینترنتی لوازم جانبی موبایل اطلاعات هر قطعه و وسیله به صورت کتبی وجود دارد و افراد می توانند در هر زمان این اطلاعات را مجدد بررسی کنند و گزینه ای عالی را از میان اقلام موجود انتخاب نمایند. توجه کنید که این اطلاعات کاملاً درست بوده و پس از انجام گرفتن تحقیقات بسیار توسط متخصصین و اطلاعات ارائه شده توسط کارخانه های تولیدی در فروشگاه های اینترنتی به ثبت رسیده است.

فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی در ژورنال نوبشو

۳. تحویل سریع:

برای خرید کالا از فروشگاه های اینترنتی هرگز نگران تحویل سفارشات نباشید. شما زودتر از چیزی که فکرش را کنید و حتی زودتر از زمانی که برای خرید کالا از بازار می گذارید سفارشات خود را دریافت می کنید. تنها کافیست که در هنگام سفارش کالاها زمانی مناسب را معین کنید. حتی اگر هم قرار باشد کالای انتخابی به عنوان کادو برای دوستانتان ارسال شود می توانید زمان دقیق مراسم و جشنی که در پیش دارید در فروشگاه به ثبت رسانده و سپس کالا را مستقیماً به درب منزل آشنا و یا دوستتان ارسال کنید و او را سورپرایز نمایید.

۴. تخفیفات نقدی:

در خرید های حضوری به دلیل آن که فروشنده نیز باید هزینه های جانبی فروشگاه خود را کسب کند باید کالاهای خود را به مبلغ بیشتر به مشتریان بفروشد اما در فروشگاه های آنلاین مدیران سایت مجبور نیستند هزینه ای بابت اجاره ساختمان و یا تعمیرات مغازه بپردازند به همین علت امکان قرار دادن تخفیفات بیشتری برای فروشندگان وجود دارد. برای مثال خرید هدست و یا گارد از فروشگاه های اینترنتی در اکثر مواقع مشمول تخفیفات می شود که این تخفیف در فروشگاه های فیزیکی تنها در زمانی که از اجناس تک مدل مانده باشد امکان پذیر می باشد. مورد دیگری که در زمینه تخفیفات وجود دارد آگاهی از آن ها می باشد. در خرید از فروشگاه های فیزیکی شما بایستی تنها با نگاه به ویترین مغازه و فروشگاه ها از تخفیفات آگاه شوید که ممکن است زمانی که اطلاع پیدا کنید که تخفیفات تمام شده باشد در صورتی که در فروشگاه های آنلاین شما می توانید بعد اولین ورود به وبسایت شماره تلفن خود را وارد کرده و تخفیفات را در لحظه مشاهده نماید.

مطالب پیشنهادی
آنچه که درباره ی خرید هاست لینوکس سی پنل باید بدانید

فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی در ژورنال نوبشو

۵. صرفه جویی در زمان:

زمان یک سرمایه برای همه ی افراد جامعه می باشد به همین دلیل مدیریت دقیق آن و بهره کامل از زمان یکی از امور ضروری برای هر شخصی می باشد. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل در هر زمان می توان مدیریت بسیار عالی بر روی زمان خود داشته باشید و زمان خود را در بین مسیر و یا گشت و گذار در میان فروشگاه ها حدر ندهید. زیرا در بسیاری از شهر های شلوغ مسیر رسیدن به فروشگاه های موبایل شلوغ بوده و ترافیک سنگین ایجاد می شود که بسیاری از شهروندان ناچاراً زمان بسیاری را از این طریق از دست می دهند در صورتی که با سفارشات آنلاین افراد در منزل شخصی خود به کار های ضروری خود می پردازند پیک فروشگاه کالا را سر زمان تعیین شده به آن ها تحویل می دهد.

۶. صرفه جویی در هزینه:

خرید حضوری لوازم جانبی موبایل از فروشگاه های سراسر کشور مشمول هزینه های اضافی مانند هزینه بنزین و یا کرایه ماشین می شود. افراد برای آن که بتوانند به فروشگاه معتبری برای خرید لوازم جانبی موبایل مراجعه نمایند بایستی از وسیله نقلیه برای رسیدن به مقصد استفاده نمایند که این موضوع باعث می شود هزینه افراد به شد افزایش یابد. برای مثال اگر وسیله نقلیه شامل اتومبیل شخصی شود مشتری بایستی هزینه بنزین پرداخت کند اما اگر مشتری از وسیله نقلیه عمومی استفاده کند کرایه اتومبیل را متحمل می شود.

۷. ضمانت نامه  کالا:

بسیاری از افراد خصوصاً میانسالان جامعه فکر می کنند که کالاهای اینترنتی گارانتی و ضمانت خدمات پس از فروش را شامل نمی شوند به همین دلیل از خریدن آن ها سر باز می زنند. آن ها تصور دارند که اگر خرید اینترنتی شان با معایب و آسیب هایی روبه رو شود زیان سنگینی را متحمل می شوند اما این موضوع هیچ صحتی ندارد و خریداران می توانند با خرید کالای مورد نیاز از فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل از گارانتی و خدمات پس از فروش آن بهره مند شده و چنانچه کالای تهیه شده عیبی داشته باشد تا ۴۸ ساعت پس از دریافت آن را به فروشگاه بازگشت دهند و مبلغ آن را دریافت کنند یا به جای آن کالای سالم تری تحویل بگیرند.

فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی در ژورنال نوبشو

از این که تا اینجای این مقاله از سری مثالات راهنمای خرید اینترنتی با ما همراه بودید بسیار خوشحالیم. امید است که مطالب ارائه شده مورد پسند شما خواننده عزیز واقع شده باشد.

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید