راهنمای انتخاب تور سنگاپور مالزی

0
6103
تور سنگاپور مالزی در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید تور سنگاپور مالزی

مالزی و سنگاپور جزء کشور هایی هستند که توریست پذیری بالایی دارند، این دوکشور در جنوب شرقی آسیا واقع اند تنوع در جاذبه های گردشگری مالزی سبب شده از خرید تور سنگاپور مالزی پشیمان نشوید و تجربه های خاص و تازه ای تجربه کنید.

در کل برای رفتن به مکانی که تا به حال به آنجا نرفته اید کسب یکسری اطلاعات لازم و ضروری است، شما نیز قبل از رفتن به سنگاپور یا مالزی بهتر است درباره جاذبه های دیدنی این دو کشور اطلاعات کافی را جمع آوری کنید ما به شما برای کسب این اطلاعات سایت www.Nobesho.com را پیشنهاد می دهیم.

تور سنگاپور مالزی در ژورنال نوبشو

تور سنگاپور مالزی

مالزی از لحاظ موقعیت جغرافیایی در کجا قرار دارد ؟

از لحاظ موقعیت جغرافیایی در جنوب شرقی آسیا قرار دارد که دو بخش این کشور به صورت متمایز در دریای جنوبی چین از هم جدا شده اند، البته این جدا شدن تأثیر چندانی بر منظره های دو شبه جزیره مالزی نگذاشته و هر دو از لحاظ داشتن دشت های مرتفع ساحلی تقریباً با یکدیگر برابر هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر از خرید تور سنگاپور مالزی می توانید به سایت  www.Nobesho.com مراجعه کنید.

این دشت های مرتفع دارای تپه ها و کوهستان هایی هستند که توسط جنگل پوشیده شده اند، با توجه به اطلاعات به دست آمده ارتفاع بزرگترین کوه در این کشور به بیش از چهار هزار متر می رسد که در جزیره برونئو قرار دارد، بر اساس آمار های بدست آمده در سال ۲۰۱۸ جمعیت این کشور ۳۱,۸۳۴,۰۰ بوده و مساحت کل کشور تقریباً ۳۲۸,۷۸۰ کیلومتر مربع می باشد.

مختصر اطلاعاتی از تاریخ کشور مالزی

قبل از خرید تور سنگاپور مالزی بد نیست اطلاعات تاریخی کشور مورد نظر خود را بررسی کنید شاید در انتخاب محلی که قصد دارید پس از ورود به آن کشور بروید به شما کمک کند.

تور سنگاپور مالزی در ژورنال نوبشو

تور سنگاپور مالزی

شبه جزیره مالایی در این کشور یک جایگاه مهم دارد که در مسیر رفت و آمد تاجرهای چین و خاورمیانه واقع شده و دارای اهمیت بالایی است، این موضوع به خوبی نقش اولیه کشور مالزی را در منطقه نشان می دهد.

بد نیست بدانید که اولین پادشاهی این کشور برای تسلط به بنادر و تجارت در قرن ۱۰ به وجود آمد و به بندر های شهرهای ساحلی کشور مالزی حکومت می کرد و این پادشاهی ها شامل لنگ کاسوکا، لمبابوجانگ، برآس گانگانگارا در پراک و پان پان در کلانتن بوده است.

بهترین زمان برای سفر به کشور مالزی

بهترین زمان سفر در ژورنال نوبشو

تور سنگاپور مالزی

با توجه به داشتن آب و هوایی استوایی بهترین زمان برای خرید تور سنگاپور مالزی بین ماه های مارس و اوایل اکتبر است در این ماه ها مقدار بارش و رطوب موجود در هوا خیلی کم می شود، البته در ماه های ژانویه و فوریه به دلیل برگزاری فستیوال ها گردشگران زیادی به این کشور می روند.

هزینه سفر به کشور مالزی و سنگاپور

این دو کشور با داشتن مراکز خرید لوکس در دسته محبوب ترین مقصد های گردشکری قرار دارند و هزینه سفر به مالزی و سنگاپور نیز بر اساس نوع توری که انتخاب می کنید و خدماتی همچون هتل، مراکز خرید و.. که می خواهید به شما ارائه دهند متغییر است. قطعاً نمی توان مبلغ مشخصی برای آن تعیین کرد همه چیز بستگی به شما دارد.

مطالب پیشنهادی
راهنمای خرید تور سنگاپور ارزان

اطلاعاتی که در هر کشور به آن نیاز دارید

قبل از خرید تور سنگاپور مالزی قطعاً به یکسری اطلاعات ضروری نظیر موارد زیر احتیاج پیدا می کنید.

زبان رسمی کشور مالزی مالایی
واحد پول رینگیت
نوع برق شهری ۲۴۰ ولت و ۵۰ هرتز
پیش شماره کشور +۶۰
مقدار اختلاف ساعت با تهران تقریباً از تهران ۴ ساعت و نیم جلو تر است
شماره های ضروری پلیس و آمبولانس ۹۹۹

آتش نشانی و امداد و نجات ۹۹۴

فرودگاه های بین المللی مالزی فرودگاه بین المللی در کوالالامپور

فرودگاه سیمپانگ

فرودگاه باکلالان

فرودگاه لاواسش

وضعیت آب و هوا در کشور مالزی

لازم به ذکر است این کشور در نزدیکی خط استوا قرار گرفته که همین امر سبب شده آب و هوایی استوایی داشته باشد به این صورت که در تمام طول سال آب و هوایی گرم و مرطوب دارد.

میانگین بارش سالانه در مالزی چیزی حدود ۲۵۰ سانتی متر و میانگین دمای آن تقریباً ۲۷ درجه سانتی گراد می باشد. اگر عاشق اینگونه هوایی هستید بهتر است تور سنگاپور مالزی را خریداری کنید.

آب و هوا در ژورنال نوبشو

تور سنگاپور مالزی

آنچه که درباره سنگاپور باید بدانید

سنگاپور در زبان مالایی به معنی شهر شیر می باشد، این کشور وسعت کوچکی دارد که در انتهای شبه جزیره مالایا از سمت شرق با تنگه مالاکا و از شمال نیز به مالزی ختم می شود، این کشور از یک جزیره ی اصلی و تقریباً ۶۳ جزیره کوچک تشکیل شده است.

تور سنگاپور مالزی در ژورنال نوبشو

تور سنگاپور مالزی

مساحت جزیره ی اصلی سنگاپور با اندازه ای تقریباً ۶۸۳ کیلومتر را به عنوان یک مرکز مهم در صنعت، تجارت، بانکداری و توریستی می شناسند و خوب است بدانید که یکی از مهمترین بنادر جهان با ۶۰۰ خط از دریا و هوا در این منطقه واقع شده است. پایتخت کشور سنگاپور شهر سنگاپور می باشد که جزء تمیزترین پایتخت ها در جهان می باشد.

در این شهر ساختمان هایی با رنگ روشن و یک دست از لحاظ ارتفاع ساخته شده که جلوه ی زیبایی به شهر بخشیده به گونه ای که احساس می کنید کل شهررا بر اساس یک مدل معماری طراحی و ساخته اند.

راه های رفتن از مالزی به کشور سنگاپور

حتماً تا به حال این سوال برای شما پیش آمده که چگونه از مالزی به سنگاپور برویم، در واقع باید گفت که راه های زیادی برای رفتن به سنگاپور وجود دارد از جمله استفاده از خطوط هوایی، دریایی و زمینی که به دلیل نزدیک بود این دو کشور به یکدیگر اکثر توریست ها خط زمینی را انتخاب می کنند.

Originally posted on ۰۶/۲۶/۱۳۹۹ @ ۵:۰۱ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید