راهنمای خرید تور تفلیس باتومی

0
3743
تور تفلیس باتومی در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید تور تفلیس باتومی

امروزه تفلیس را به عنوان پایتختی باستانی و با شکوه می شناسند، در دو طرف این شهر رود کُر و در سه طرف دیگر کوه های زیبایی آن را احاطه کرده اند. در کشور عزیزمان ایران این شهر مورد علاقه مردم زیادی قرار گرفته و سفرهای بسیاری به سمت کشور گرجستان و شهر تفالیس انجام می شود شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از تور تفلیس باتومی می توانید به سایت www.Nobesho.com مراجعه کنید.

تور تفلیس باتومی

با گذشت زمان دولت گرجستان توجه زیادی به توریست هایی که به این شهر سفر می کنند کرده است و برنامه ریزی زیادی برای مکان های توریست پذیر این شهر نظیر ساحل، دریا و بلوار های اصلی این شهر انجام داده است و موفق شده آن را با تمام زیبایی هایی که دارد به جهانیان معرفی کند.

تور تفلیس باتومی در ژورنال نوبشو

شما می توانید با ثبت نام در تور تفلیس باتومی سفری آسان و دل چسب به مناطق زیبای این شهر مانند قلعه باستانی گونیو آپاپساروس، آبشار ماخونتستی، باغ گیاه شناسی، آب گاه دلفین ها، آکواریمو باتومی، مسجد قدیمی، کلیساهای ارتودکس ارمنی و کاتولیک، پارک آبی و دریاچه نوریگلی و بسیاری از مکان های دیدنی دیگر ببینید و از آن ها لذت ببرید .

در سال شهر تفلیس که به عنوان یک منطقه توریستی شناخته شده است هتل های زیبایی تأسیس شده که می توانید با اقامت در آن ها پس از گذراندن یک شب در آنجا صبح دل انگیزی را رو به دریا تجربه کنید، همچنین در خیابان های معروف مانند روستاولی رستوران های شیک و فضا های سبز بی نظیری ساخته شده که با تور تفلیس باتومی می توانید همه ی این جاذبه های گردشگری را ببینید و از آن لذت ببرید.

تور تفلیس باتومی در ژورنال نوبشو

تور تفلیس باتومی در فصل تابستان چگونه است

در سراسر جهان اکثر مردم سفرهای خود را بر اساس قواعد برنامه ریزی می کنند به این صورت که در فصل های مشخص به سفر می روند ، اما بسیاری از افراد فصل تابستان را کمتر مورد توجه قرار می دهند و از خوش آب و هوا بودن مناطق مختلف دنیا در این فصل بی خبر می باشند.

بد نیست بدانید کشورهای زیادی وجود دارند که بهترین فصل برای مسافرت به آنجا تابستان می باشد. و می توانند یک سفر خوب و دل چسب را تجربه کنند، همانطور که می دانید این فصل هوایی گرم دارد که در اقصی نقاط جهان نیز به این صورت است.

حال برای ثبت نام در تور تفلیس باتومی ابتدا باید آب و های این شهر را چک کنید و اگر باب میل شما بود چمدان خود را متناسب با این فصل پر کنید، برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم به سایت www.nobesho.com مراجعه کنید.

تور تفلیس باتومی مخصوص تعطیلات نوروز

با توجه به اینکه فصل بهار برای اکثر کشورهای جهان یک فصل ایده آل و مناسب است، علاوه بر آب و هوای مناسب تعطیلات نوروز در کشور عزیزمان ایران بهانه ای برای مردم ایران شده که وقت خود را به بهترین شکل ممکن بگذرانند.

مطالب پیشنهادی
راهنمای خرید تور سنگاپور ارزان

زیرا مردم در طول یک سال با توجه به مشغله های کاری بسیار نمی تواننند به خوبی به مسافرت های خود برسند، ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم با ثبت نام در تور نوروز۹۹ لحظات شادی را در کنار خانواده خود در کشور گرجستان سپری کنید.

علاوه بر این مسئله ای که گفتیم بسیاری از مردم از رفت آمد های کسل کننده و تکراری که هر ساله در ایام نوروز دارند می خواهند به نحوی از این شرایط رها شوند و بهترین گزینه خود را چیدن یک برنامه برای رفتن به مسافرت انتخاب می کنند.

با توجه به علاقه زیادی که مردم به تورنورز تفلیس باتومی پیدا کرده اند و بسیار زیاد مورد استقبال قرار گرفته است هنگام فرارسیدن فصل بهار و ایام نوروز تقاضا برای رزرو تور تفلیس باتومی نیز زیاد می شود و نکته جالب رزرو این تورها از ماه ها قبل می باشد.

خدمات ترکیبی تور تفلیس باتومی توسط آژانس های مسافرتی

با توجه به وجود غذا های خوشمزه در شهرهای تفلیس و باتومی همچنین وجود چشم اندازهای بکر، شنا در آب های دریای سیاه و انجام ورزش اسکی در کوه های قفقاز افراد بسیار زیادی را مجبور به ثبت نام در تور گرجستان می کند، اما هرگز فراموش نکنید که هر توری نیازمند یکسری خدمات و پشتیبانی هایی می باشد و آژانس های مسافرتی میبایست از پرسنل متخصص و حرفه ای در تورهای ترکیبی خود استفاده کنند و خدماتی که معمولاً در تور تفلیس باتومی به مردم ارائه می دهند شامل موارد زیر است :

  • بیمه مسافرت
  • گشت شهری رایگان
  • بلیط دو طرفه هواپیما
  • انتخاب یک تورلیدر مترجم که تسلط بر زبان گرجی داشته باشد
  • ترانسفر فرودگاهی به صورت رفت و برگشت که رایگان می باشد
  • رزرو کردن هتل ها به همراه یک وعده صبحانه رایگان در هتل

قیمت مناسب برای ثبت نام در تور تفلیس باتومی

بد نیست بدانید قیمت هایی که برای تورهای تفلیس باتومی در نظر می گیرند بر اساس قیمت بلیط هواپیمای پرواز ایرانی مانند قشم ایر، ایران ایر و ماهان و همچنین پروازهای خارجی نظیر جورجین ایر ویز و مای وی ایرلاینز به مقصد شهرهایی که گفتیم کاملاً متفاوت و متغییر است.

همچنین تعداد روزهایی که می خواهید در این شهر اقامت داشته باشید و فصل مورد نظر برای سفر به آن نیز در تعیین قیمت تأثیر گذار است.

 

Originally posted on ۰۵/۲۷/۱۳۹۹ @ ۸:۴۱ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید