چگونه بلیط هواپیمای ارزان قیمت اما با کیفیت مناسب تهیه کنیم؟

0
3796
بلیط هواپیمای ارزان قیمت در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید بلیط هواپیمای ارزان قیمت

بلیط هواپیمای ارزان قیمت برای افرادی که به صورت محدود سفرهایشان را با هوایپما اهمیت می دهند شاید خیلی مهم نباشد از این رو این افراد در زمان خرید به قیمت بلیط توجه نکرده و یا اینکه زمان خود را برای پیدا کردن بلیط هواپیمای ارزان قیمت صرف نمی کنند. در ادامه می خواهیم روش های پیدا کردن بلیط هواپیمای ارزان را مورد بررسی قرار دهیم:

  • چگونه بلیط هواپیمای ارزان قیمت اما با کیفیت مناسب تهیه کنیم؟

برای خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت می بایست زمان و وقت مناسب را برای آن در نظر بگیرید امروزه شرکت های فروش بلیط های هواپیمایی تمامی قیمت های بلیط ها را به صورت یکجا نمایش می دهند و افراد می تواند با جستجو کردن مناسب ترین و ارزانترین قیمت بلیط هواپیما را خریداری نمایند، می توانید با جستجو، قیمت بلیط های شرکت های مختلف هواپیمایی را با هم مقایسه کنید و ارزان ترین و با کیفیت ترین آن ها را خریداری نمایید.

با مراجعه به لینک ذیل ما شما را به بزرگترین موتور جستجو می بریم تا از این طریق بتوانید با صرف کمترین زمان ممکن بلیط ارزان قیمت و با کیفیت را تهیه نمایید و سفر خوبی را تجربه کنید.

https://nobesho.com

بلیط هواپیمای ارزان قیمت در ژورنال نوبشو

  • چگونه می توان بلیط هواپیمای ارزان قیمت رزرو کنیم؟

-برای رزرو بلیط های داخلی و یا خارجی می بایست سریعتر عمل جستجو را شروع کنید.

-خطوط هوایی از چند ماه قبل بلیط هوایی را برای فروش باز می گذارند بهتر است برای یافتن بلیط ارزان هفته ای یک بار جستجو کنید و از این طریق از قبل بلیط خود را رزرو نمایید.

-قیمت بلیط هواپیما به گونه ای است که به دلیل عرضه و تقاضا مدام در حال تغییر است لذا هزینه ای را که قصد دارید برای خرید بلیط پرداخت نمایید در ذهنتان داشته باشید و موقعی که بلیطی را در حدود قیمتی که در در نظر دارید مشاهده نمودید فورا برای رزرو آن اقدام نمایید.

-اگر مقصد ثابتی ندارید می توانید رزرو بلیط را برای لحظه آخر بگذارید از این طریق می توانید بلیط هواپیمایی با قیمت ارزان را برای هر کدام از مقصدهایتان که پیدا کردید رزرو کنید.

بلیط هواپیمای ارزان قیمت در ژورنال نوبشو

  • برای خرید بلیط هواپیمای ارزان قیمت باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

در ذیل به نکاتی که می تواند به شما در یافتن بلیط هواپیمای ارزان کمک کند می پردازیم:

  • جستجوی پروازها در روزهای میانی

یکی از روش های مناسب برای یافتن بلیط هواپیمای ارزان محول کردن سفر به روزهای میانی هفته است زیرا اواخر هفته به دلیل این که اکثریت در حال مسافرت هستند لذا قیمت بلیط ها بالا می رود.

  • استفاده از پروازهای توقف دار

لازم است که بدانید پروازهای توقف دار از پروازهایی که بدون توقف انجام می شوند دارای قیمت کمتری است و این می تواند یک گزینه مناسب برای افرادی باشد که به دنبال بلیط هواپیمای ارزان قیمت هستند، پروازهای توقف دار دارای این مزیت هستند که در صورت توقف طولانی می توانید از شهر محل توقف دیدن نمایید.

  • سفر در تعطیلات

اغلب افراد میل دارند که در ایام تعطیلات به مسافرت بروند در این ایام ممکن است کمی هزینه بلیط هواپیما گران باشد لذا برای این که بتوانید بلیط هواپیمای ارزان تهیه کنید و هم این که از مسافرت خود لذت بیشتری ببرید می توانید تاریخ سفرتان را کمی تغییر دهید، به عنوان مثال می توانید در ایام نوروز برای صرفه جویی در هزینه سفر و بلیط هواپیما روزهای ۱۴ و ۱۵ فروردین را برای برگشت انتخاب نمایید.

مطالب پیشنهادی
خرید بلیط هواپیما استانبول به تهران

بلیط هواپیمای ارزان قیمت در ژورنال نوبشو

  • پروازهای رفت ایرلاین های مختلف را بررسی کنید

اگر چه هزینه رفت و برگشت برخی از خطوط هوایی به صرفه می باشد اما بهتر است پروازهای یک طرفه را نیز بررسی کنید، از این طریق با آگاهی بیشتری که در خصوص خطوط هوایی دارید می توانید برای تهیه بلیط ارزان قیمت اقدام کنید.

  • بلیط چارتر

بهتر است برای یافتن بلیط های هواپیمایی ارزان تر قیمت بلیط های چارتر و سیستمی را چک کنید و این دو را با هم مقایسه نمایید، برخی افراد بر این باورند که قیمت های چارتر از سیستمی همواره ارزان تر می باشد ولیکن این تصور کاملاً اشتباه می باشد لازم است بدانید زمانی که تقاضا بالاتر می رود قیمت بلیط های چارتر نیز افزایش پیدا می کند حتی ممکن است در مواردی از بلیط های سیستمی نیز گران تر شود، از این رو بهتر است برای تهیه بلیط هواپیمای ارزان پروازهای مختلف را چک نمایید.

  • انتخابتان ایرلاین های معروف نباشد

برخی ایرلاین ها ممکن است معروف نباشند ولیکن دارای بلیط های ارزان قیمتی باشند و شما بتوانید از طریق این ایرلاین ها سفر به صرفه و با کیفیتی را تجربه نمایید از این توصیه می کنیم به دنبال ایرلاین های معروف نباشید.

  • به قیمت تورها نیز توجه کنید

اگر می خواهید در مقصد در هتل ساکن شوید بهتر است برای این که هزینه سفرتان به صرفه تر و ارزانتر شود پکیج تورها و سایت هایی را که برای مسافرین خود هتل رزرو می کنند را نیز مورد بررسی قرار دهید از طریق تورهای مسافرتی می توانید علاوه بر این که بلیط هواپیمای ارزانتری تهیه می کنید دغدغه رزرو هتل را نداشته باشید.

  • مقصد سفر

برای این که هزینه بلیط سفرتان را کمتر کند بهتر است مقصد سفرتان در فرودگاه های کوچک باشد تا فرودگاه های بین المللی، زیرا فرودگاه بزرگ و بین المللی هزینه حق بیمه را نیز به هزینه بلیط اضافه می کنند از این رو با انتخاب فرودگاه کوچک در شهرهای کوچک می توانید بلیط هواپیمای ارزانتری را تهیه نمایید.

 

Originally posted on ۰۶/۲۶/۱۳۹۹ @ ۵:۰۱ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید