نکات مهمی که برای خرید اینترنتی کوله پشتی باید بدانیم؟

0
10143
خرید اینترنتی کوله پشتی در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

خرید اینترنتی کوله پشتی

در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید کیف و کفش نوبشو با نکاتی در مورد خرید اینترنتی کوله پشتی با شما همراه هستیم. بدون شک همه ما در دوران زندگی خود از کوله پشتی استفاده کرده‌ایم چه برای سفر چه دوران خاطره انگیز کودکی. انتخاب کوله پشتی مناسب مانند انتخاب یک دوست و همراه همیشگی است. پس باید در خرید آن دقت کافی را داشته باشیم. امروزه با دیدن انواع مدل‌های کوله پشتی در اینترنت و دقت در کیفیت آن می‌توانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم.

یکی از معتبرترین سایت‌هایی که می‌توانیم از آن اطلاعات کافی در مورد خرید اینترنتی کوله پشتی به دست آوریم سایت نوبشو است که در آن اطلاعات خوبی در مورد انواع کوله پشتی‌های ارزان قیمت با کیفیت خوب ارائه شده است:

http://www.nobesho.com

خرید اینترنتی کوله پشتی در ژورنال نوبشو

از کجا بدانیم که کدام کوله پشتی مناسب است؟

برای یک خرید اینترنتی کوله پشتی خوب باید به وزن، جنس و اندازه آن توجه کرد چون هر کوله پشتی ممکن است برای ما مناسب نباشد. اگرچه کیفیت جنس کوله پشتی در ماندگاری آن تعیین کننده است اما لزوماً قیمت بالای آن تضمینی برای ماندگاری آن نیست. گاهی کوله پشتی های ارزان قیمت هم ممکن است دوام خوبی داشته باشند.

همان گونه که می‌دانید انواع مختلفی از کوله پشتی وجود دارد که هر کدام را با توجه به کاربرد آن باید انتخاب کرد. البته طرح و زیبایی کوله پشتی هم در خرید آن بسیار تأثیر گذار است. در ادامه به یک مثال در خرید کوله پشتی توجه کنید.

  • خرید کوله پشتی کوهنوردی

یکی از لوازم اولیه و ضروری در کوهنوردی کوله پشتی است. یک کوله پشتی کوهنوردی باید یک پانل پشتی راحت، کمربند کتفی و کمربندی برای دور کمر داشته باشد. بندها باید پهن و قابل تنظیم باشند تا این امکان را برای شما فراهم کند که کوله پشتی را در طی کوهنوردی حمل کنید و باعث خستگی زیاد شما نشود. علاوه بر این در خرید کوله پشتی کوهنوردی باید جنس آن را ضد آب و سبک انتخاب کنید. کوله پشتی‌های ساخته شده با برزنت و پلی استر گزینه‌ی خوبی برای سفرهای طولانی و کوهنوردی هستند.

با توجه به کاربرد کوله پشتی‌ها از پرکاربردترین آن‌ها می‌توان به کوله پشتی‌ها مخصوص دانش آموزان و دانشجویان اشاره کرد. خرید اینترنتی کوله پشتی به ما این امکان را می‌دهد تا به انواع کوله پشتی‌های مناسب مدرسه دسترسی داشته باشیم. این کوله پشتی‌ها به عنوان یک کیف روزانه برای جابجایی و حمل وسایل مورد نیاز دانش آموزان از جمله کتاب و دفتر و لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان طراحی شده‌اند.

با توجه به سنین مختلف دانش آموزان این گونه از کوله پشتی‌ها دارای اندازه و طرح‌های بسیار متنوعی هستند. همچنین در مقایسه با کوله پشتی‌های ورزشی کوچک و سبک‌تر هم هستند و با توجه به این که بچه‌ها از این کوله‌ها استفاده می‌کنند، باید استاندارد باشند تا صدمه‌ای به سلامت آن‌ها وارد نکنند.

خرید اینترنتی کوله پشتی در ژورنال نوبشو

ویژگی‌هایی که برای یک خرید اینترنتی کوله پشتی خوب باید وجود داشته باشند

بعد از این که کوله پشتی مورد نظرخود را با توجه به کاربردش انتخاب کردیم باید بدانیم که یک کوله پشتی خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد:

  • وزن مناسب

کوله پشتی برای راحتی ما و برای حمل اشیایی که حمل می‌کنیم طراحی شده است پس سبک بودن آن بسیار مهم است. بهتر است کوله سبک و راحت باشد تا علاوه بر وزن وسایل داخلش، وزن اضافی آن به ما فشار نیاورد. معمولاً در خرید اینترنتی کوله پشتی فانتزی دخترانه ارزان قیمت به وزن آن بیشتر توجه می‌شود.

  • حجم و ظرفیت

با توجه به کاربرد کوله پشتی که می‌خواهیم ظرفیت آن متغییر است آیا آن را برای یک سفر طولانی می‌خواهیم یا استفاده روزانه؟ ابتدا مقصد یا هدف مورد نظر و سپس حجم وسایل مورد نیاز خود را بررسی کنید.

  • جنس

جنس تأثیر زیادی در ماندگاری کوله پشتی دارد. کوله پشتی های ارزان قیمت معمولاً از جنس سبک و نایلونی هستند. در خرید اینترنتی کوله پشتی‌ها باید به ضد آب بودن و مقاوم بودن جنس به کار رفته در ساخت آن باید توجه کرد.

  • اتصالات

یک کوله پشتی با دوام باید اتصالات محکمی داشته باشد. توجه کنید که بندهایی که روی شانه قرار می‌گیرند باید محکم، ضخیم و در عین حال نرم باشند تا وزن کیف را یکسان روی شانه‌های ما پخش کنند. این بسیار مهم است چرا که اگر این گونه نباشد علاوه بر ایجاد خستگی سریع آسیب جدی به شانه‌ها و ستون فقرات ما وارد می‌کنند.

  • قیمت

در خرید اینترنتی کوله پشتی ما نمی‌توانیم یک قیمت مشخصی برای آن تعیین کنیم چون قیمت کوله پشتی‌ها با توجه به کارایی، برند، دوام و ماندگاری، جنس و طرح آن‌ها متفاوت است. قیمت بالای یک کوله پشتی هرگز تعیین کننده دوام و ماندگاری آن نیست. گاهی خرید کوله پشتی ارزان می‌تواند یک انتخاب خوب برای هدف مورد نظر ما باشد.

  • شکل و طرح

کوله پشتی‌ها غالباً به شکل مستطیل یا مربع و دوبندی هستند و در بعضی از جزئیات به جز اندازه تفاوت دارند. شاید بتوان گفت که کوله پشتی‌های مستطیل بهترین نوع کوله‌ها برای جمع آوری مناسب‌ترین شکل اشیا مانند کتاب‌ها، انواع جعبه‌ها و یا لپ تاپ‌ها هستند.

مطالب پیشنهادی
نکات مهمی که قبل از خرید کوله پشتی کوهنوردی باید بدانید.

خرید اینترنتی کوله پشتی در ژورنال نوبشو

خرید کوله پشتی مسافرتی ارزان

برای خرید این نوع کوله پشتی‌ها ابتدا تعداد افراد و نوع سفری را می‌خواهیم باید در نظر بگیریم. اگر مسافرت ما طولانی مدت باشد نیاز به بردن وسایل بیشتری است و برای همین به کوله پشتی بزرگتر و جنس با دوام تری نیاز داریم. جنس کوله پشتی تأثیر بسیاری روی قیمت آن دارد و با خرید اینترنتی کوله پشتی می‌توانیم با توجه به بودجه‌ایی که داریم بهترین خرید را داشته باشیم تا کوله پشتی با قیمت مناسب و کیفیت خوب را انتخاب کنیم.

همان گونه که گفته شد برای خرید اینترنتی کوله پشتی باید به عواملی چون راحتی، جنس، اندازه و کاربرد آن را در نظر بگیرید تا بتوانید یک انتخاب مناسب داشته باشید.

 

Originally posted on ۱۱/۲۹/۱۳۹۹ @ ۷:۳۳ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید