بهترین راهنمای خرید کفش مردانه

0
3556
راهنمای خرید کفش مردانه در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید کفش مردانه

همانطور که می دانید پا قلب دوم انسان است و مراقبت از آن امری بسیار حیاتی است برای همین در انتخاب کفش باید دقت بیشتری داشته باشید تا پاهایتان دچار مشکل نشود. مردان به دلیل مشغله های روزانه بیشتر وقت خود را در بیرون از خانه سپری می کنند به همین دلیل باید از کفش هایی استفاده کنند که پاهایشان دچار آسیب نشود ما در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید کیف و کفش قصد داریم به بررسی خرید کفش مردانه بپردازیم و شما را با انواع کفش های مردانه آشنا کنیم

نکاتی در رابطه با خرید کفش مردانه

کفش های مردانه انواع مختلفی دارند که قبل از بررسی آن باید نکات مهمی را در اختیار شما قرار دهیم

۱)همه مردم در هنگام خرید کفش به دنبال خرید کفش های برند با قیمت های گزاف می روند، زیرا بر این باورند که کفش های برند گران قیمت طول عمر بیشتری دارند و کیفیتشان نیز بالاتر است در صورتی که این باور کاملاً اشتباه است چه بسا کفش هایی که قیمت مناسب و طول عمر بالایی دارند یا کفش هایی که قیمت گران دارند ولی بعد از مدت کوتاهی ممکن است دچار پارگی شوند پس در هنگام خرید این باورهای غلط را از ذهن خود دور کنید.

۲)نکته بعدی در بررسی خرید کفش مردانه این است که در اندازه بودن کفش دقت بالایی داشته باشید و اینکه کفشی را انتخاب کنید پای شما در آن راحت باشد و برای خرید کفشی که به آن علاقه دارید چون اندازه پای شما نیست به هوای جا باز کردن کفش را خریداری نکنید بسیاری از افراد در هنگام خرید کفش، به فرض کفشی را انتخاب می کنند ولی سایز کفش به گونه ای است که ممکن است قسمت پاشنه یا پنجه پای آن ها را بزند اما فروشنده به آن ها می گوید که کفش جا باز می کند، بله درست است که کفش ممکن است بعد از مدتی جا باز کند ولی در همین مدت کوتاه هم ممکن است پای شما دچار آسیب شود پس ارزش این را ندارد که برای خرید کفش مورد علاقه خود به پاهایتان آسیب برسانید.

۳)در خرید  سعی داشته باشید به سراغ خرید کفش هایی بروید که رنگ آن ها به گونه باشد که به راحتی قابل ست کردن با کمربند شما باشد این رنگ ها مشکی، قهوه ای و آبی تیره است.

۴)حتماً در هنگام پوشیدن کفش از جوراب استفاده کنید چون پا بدون جوراب در کفش عرق می کند و بوی ناخوشایندی ایجاد می کند پس حتماً از جوراب استفاده کنید. در هنگام خرید به جنس جوراب دقت کنید و جورابی را انتخاب کنید که عرق پای شما را به خود جذب کند همچنین به سراغ جوراب هایی بروید که رنگ آن ها به راحتی با کفشتان ست شود.

  • بررسی نیم بوت های مردانه

راهنمای خرید کفش مردانه در ژورنال نوبشو

اکنون در راهنمای خرید کفش مردانه می خواهیم به بررسی نیم بوت های مردانه بپردازیم. همه به خوبی می دانید که در فصل سرما نمی توان از کفش های معمولی روزانه و یا اسپرت استفاده کرد باید به سراغ کفشی رفت که بتواند به خوبی پا را در مقابل سرما حفظ کند به همین دلیل باید به سراغ بوت ها و نیم بوت های مردانه رفت اما در خرید نیم بوت های مردانه به چند نکته مهم توجه داشته باشید:

۱)در خرید نیم بوت مردانه مانند خرید دیگر کفش ها باید دقت داشته باشید که کفش نوک پای شما را نزند و به انگشتان فشار وارد نکند همیشه در داخل مغازه چند قدم با کفش راه بروید تا از راحت بودن یا نبودن آن اطمینان حاصل کنید.

مطالب پیشنهادی
فروش اینترنتی کیف اداری زنانه

۲) در خرید نیم بوت علاوه بر توجه به ظاهرش باید به کیفیت نیم بوت نیز توجه داشته باشید، از آن جایی که این کفش مناسب ماه های سرد سال است پس باید توجه کنید که داخل پوتین پاهای شما را گرم نگه دارد و زیر پوتین به گونه ای باشد که لیز نخورد و در برف و یخ فرو برود و مانع از افتادن یا لیز خوردن شما شود و یا اینکه زیر کفش به شدت خشک، محکم و سنگین نباشد که باعث ایجاد درد کمر شود.

۳) و نکته آخر در خرید نیم بوت های مردانه این است که آب در داخل آن ها نفوذ نکند شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید نیم بوت های مردانه که از جنس چرم هستند ضد آب می باشند پس اگر نیم بوت ضد آب می خواهید به سراغ نیم بوت های چرم بروید.

  • بررسی کفش های مجلسی مردانه

راهنمای خرید کفش مردانه در ژورنال نوبشو

در بررسی خرید کفش مردانه باید بگوییم همانطور که نیم بوت ها مناسب ماه های سرد سال هستند و کفش های اسپرت مناسب گشت و گذار و پیاده روی هستند، کفش های مجلسی نیز برای جلسات کاری و مهمانی های مجلسی و رسمی مناسب هستند که در خرید این نوع از کفش ها نیز باید به چند نکته توجه شما را جلب کنیم:

۱) بین مدل کفش و شلوار رابطه مستقیمی وجود دارد یعنی مدل برخی کفش ها به گونه ای است که با برخی شلوارها سنخیت ندارند به عنوان مثال شلوارهای کتان یا لی جذب با کفش های مجلسی نوک تیز هیچ سنخیتی ندارد پس به این موضوع توجه داشته باشید.

۲)همانطور که می دانید کفش های مجلسی کمی پاشنه دارند و این موضوع بیشتر مورد علاقه افرادی است که قد کوتاهی دارند و معمولاً پاشنه این کفش ها بین ۲.۵ تا ۴ سانت می باشد که بهتر است افرادی که قد کوتاهی دارند به سراغ کفش هایی با پاشنه ۴ سانت بروند و افراد بلند قد بهتر است از کفش هایی با پاشنه ۲.۵ سانتی استفاده کنند.

۳) و نکته آخر اینکه اگه می خواهید تیپ رسمی شما کامل شود بهتر است به سراغ کفش های مجلسی بند دار بروید.

  • بررسی کفش های اسپرت مردانه

راهنمای خرید کفش مردانه در ژورنال نوبشو

درخرید کفش مردانه سبک های مختلف کفش و تنوع کارهای بالایی وجود دارد که تاکنون مورد بررسی قرار دادیم اما به سراغ آخرین سبک کفش های مردانه یعنی کفش های اسپرت می رویم.

معمولاً کفش های اسپرت کفش هایی بسیار راحت و همه پسند هستند که تنوع برند و تنوع رنگبندی بسیار بالایی دارند و دست شما در خرید این نوع کفش ها بسیار باز است. همانطور که می دانید این کفش مناسب استایل غیر رسمی مردانه است و نکته آخر اینکه هنگام پوشیدن این کفش حتماً توجه داشته باشید که شلواری که برای این کفش می پوشید کوتاه یا خیلی بلند نباشد.

 

Originally posted on ۱۲/۰۳/۱۳۹۹ @ ۱۰:۲۲ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید