جامع ترین راهنمای کرم آبرسان پوست

0
5727
کرم آبرسان پوست در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید انواع کرم پوست ( آبرسان )

در واقع پوست انسان به عنوان یک سپر در مقابل تهاجم های خارجی عمل می کند، به همین دلیل اگر قصد دارید پوست خود را شاد و باطراوت نگه دارید، باید از بی آب شدن پوست جلوگیری و آن را به طور مداوم آبرسانی کنید. پوستی که خشک و کم آب باشد خیلی سریع چروکیده می شود، به همین دلیل انتخاب یک آبرسان خوب بسیار مهم است، اگر به دنبال راهنمای خرید کرم آبرسان پوست هستید پس با ما همراه باشید.

بهترین سن برای آبرسانی پوست

با توجه به تحقیقاتی که انجام شده بسیاری از محققان به این نتیجه رسیده اند که افراد پس از گذشت از سن ۳۰ سالگی به دلیل بالا رفتن سن، پوست آنها شروع به چروکیده شدن می کند و سرعت افزایش این چروکیدگی ها در پوست های خشک سریع تر است.

امروزه با توجه به کرم های آبرسانی که ساخته شده اند شما می توانید پوست خود را هیدراته و مرطوب کنید، می توانید با انجام این کار از خشک شدن و چروکیده شدن پوست خود جلوگیری کنید، برای دریافت راهنمای خرید کرم آبرسان پوست پیشنهاد می کنیم به سایت www.Nobesho.com مراجعه کنید.

چرا باید از انواع کرم های آبرسان و مرطوب کننده استفاده کنیم

کرم آبرسان پوست در ژورنال نوبشو

گذشته از هر مسئله ای لازم است به شما یادآوری کنیم که پوست انسان به عنوان بزرگ ترین قسمت در بدن هنگامی که شما چیزی می خورید یا می نوشید بر روی آن تاثیر می گذارید، بنابراین می بایست در نگهداری آن اهمیت ویژه ای قائل باشید. راهنمای خرید کرم آبرسان پوست می تواند به طور کامل شما را در انتخاب محصولی خوب یاری دهد.

به طور کلی ۳۰ درصد از حجم پوست را آب و چربی تشکیل داده و اگر رطوبت و آب موجود در پوست شما کم یا دی هیدراته شود، دچار خشکی، چروکیده شدن و پوسته پوسته شدن آن می شود و شاهد خطوط پیری زود هنگامی در پوست خود می شوید. برای به دست آوردن راهنمای خرید کرم آبرسان پوست سایت www.Nobesho.com را به شما پیشنهاد می دهیم.

بد نیست بدانید کشیدگی های حاصل از خشکی پوست سبب ایجاد ترک خوردگی در پوست شما خواهد شد و لایه های آخر پوست محل تجمع باکتری های بسیار و ایجاد عفونت احتمالی می شود در نتیجه توصیه می کنیم حتما از آبرسان ها استفاده کنید.

وظیفه اصلی کرم های آبرسان

توجه داشته باشید که به دلیل اهمیت بالایی ک پوست دارد بسیار واجب است که شما از یک راهنمای خرید کرم آبرسان پوست مناسب بهره بگیرید.

همانطور که گفتیم از چروکیده شدن پوست جلوگیری می کند به این صورت که با تقویت پوست موجب تحریک شدن کلاژن سازی و الاستین در پوست می شود، علاوه بر جلوگیری از چروک شدن آن باعث جوان شدن پوست نیز خواهد شد.

همچنین برای بهتر شدن آبرسانی پوست می توانید از کرم مرطوب کننده نیز کمک بگیرید، این کرم ها به علت وجود عناصری مانند هیالورونیک، گلیسیرین، سوربیتول، روپیلن گلیکول، اسید لاکتیک و عصاره جو سبب می شوند جذب آب در پوست بالا رود و نرمی و طراوت خاصی را به آن دهد.

اما بهتر است برای حفظ نرمی و طراوتی که گفته شد از مرطوب کننده هایی که روغن بادام شیرین، روغن زردآلو، کره شی وکره کاکائو در ساخت آن به کار رفته است استفاده کنید. این کرم ها با ایجاد لایه های محافظتی بر روی پوست جلوی از بین رفتن آب بین بافت های پوست را می گیرد.

مطالب پیشنهادی
کرم آبرسان چیست

دلیل استفاده از کرم آبرسان

کرم آبرسان پوست در ژورنال نوبشو

سالهاست که بسیاری از سالن های آرایشی خدماتی همچون پیلینگ، پاک سازی یا آبرسانی پوست را انجام می دهند، در آبرسانی از طریق لایه های بیرونی رطوبت پوست را بالا می برند، اما این نکته را فراموش نکنید که این شادابی پوست شما موقتی است بد نیست بدانید علاوه بر کرم ها برای پوست های چرب می توانید از ژل آبرسان پوست چرب نیز استفاده کنید.

شما نیاز به استفاده مداوم از کرم آبرسان را دارید تا در بلند مدت نیز شاهد شادابی و طراوت پوست خود باشید اما سوال این است از چه نوع کرم آبرسانی استفاده کنید توصیه می کنیم برای دریافت راهنمای خرید کرم آبرسان پوست به سایت www.Nobesho.com مراجعه کنید. تا در خصوص خرید کرم شما را یاری دهد.

تفاوت آبرسان و کرم مرطوب کننده

بسیاری از مردم این دو کرم را با هم اشتباه می گیرند و فکر می کنند یکی هستند، اما اینگونه نیست، آبرسان ها نوعی کرم برای هیدارته شدن و تأمین آب مورد نیاز پوست می باشند.

مرطوب کننده ها که حاوی روغن و چربی هستند برای درمان پوسته پوسته شدن قسمت های مختلف بدن شما همچون دور لب ها و خشکی روی صورت می باشند. در حقیقت کار اصلی مرطوب کننده حفظ و ذخیره سازی رطوبت و آبرسان وظیفه جذب آب برای پوست را به عهده دارد.

به افرادی که نوع پوست آن ها خشک می باشد هیچ گاه توصیه نمی شود از آبرسان استفاده کنند. زیرا پوست خشک پس از هیدارته کردن آن همچنان ظاهری خشک دارد طوری که حس می کنید هیچ کرمی برای آن مصرف نکرده اید. اما نباید این حقیقت را که هر دو نقطه مشترک آبرسانی دارند را فراموش کرد، ولی کرم های آبرسان این کار را به صورت حرفه ای و تخصصی انجام می دهند.

بهترین زمان برای مصرف کرم آبرسان

با توجه به قدرت آبرسان های شبانه و روزانه نوع مصرف نیز متفاوت خواهد بود، اگر در روز مجبور هستید به بیرون از منزل خود بروید بهتر است از نوع کرم روزانه مصرف کنید، زیرا علاوه بر قدرت آبرسانی قدرت ضد آفتاب و مقابله با انواع آلودگی نیز در آن وجود دارد.

با توجه به تحقیقاتی که انجام شده بهترین زمان برای استفاده زمانی است که شما صورت خود را با مواد شوینده کاملاً شسته اید و تمام چربی و آلودگی که ممکن است روی صورت شما باشد را پاک نموده اید، در این حالت پوست شما توان جذب ویتامین بالایی را پیدا می کند.

شایان ذکر است که صبح ها هنگامی که از خواب بیدار می شوید نیز زمان مناسبی برای استفاده از کرم آبرسان است .

بهترین مدل کرم های آبرسان

در این مقاله به یک نمونه از کرم های آبرسان اشاره کرده ایم اما اگر شما نیازمند راهنمای خرید کرم آبرسان پوست به صورت جامع را دارید به سایت www.Nobesho.com مراجعه کنید.

  • کرم مرطوب کننده و آبرسان ویشی

کرم آبرسان پوست در ژورنال نوبشو

این کرم به عنوان بهترین آبرسان پوست شناخته شده و در بین استفاده کنندگان محصولات آبرسان محبوبیت بالایی دارد، این آبرسان مناسب برای پوست های مختلط و معمولی است، نکته قابل توجه آن جذب فوری پس از استفاده کرم می باشد، قدرت آبرسانی این محصول تفریبا ۴۸ ساعت می باشد.

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید