راهنمای جامع خرید کرم مرطوب کننده برای هر سبک و سلیقه ای

0
5255
خرید کرم مرطوب کننده در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید کرم مرطوب کننده

با توجه به استفاده بسیار زیاد مردم و محبوبیت کرم های مرطوب کننده تعداد بسیار زیادی از این محصول با ویژگی ها و برندای مختلفی در بازار عرضه شده که این تنوع در انتخاب موجب سردرگمی برخی افراد شده است و ما در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید انواع کرم پوست قصد داریم راهنمای خرید کرم مرطوب کننده برای شما عزیزان باشیم پس با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

راهنمای خرید کرم مرطوب کننده برای افراد

  • کرم های مرطوب کننده دارای روغن های اشباع و پایدار

بهترین راهنمای خرید کرم برای افراد می تواند این باشد که کرم های مرطوب کننده ای را تهیه کنند که دارای روغن اشباع شده می باشد درباره ی این روغن ها می توان گفت که با ترکیب شیمیایی خاصی که دارند باعث مقاومت در برابر رادیکال آزاد می شوند. از روغن های اشباع شده می توان به روغن نارگیل، کاکائو، جوجوبا و… اشاره کرد.

همچنین می توان مرطوب کننده خود را هم با ترکیبات روغن های اشباع نشده خریداری کرد اما مرطوب کننده دارای کیفیت پایینی خواهد بود از روغن های اشباع نشده هم می توان روغن کنجد، آفتاب گردان، سویا و… را نام برد.

  • از دیگر راهنمای خرید کرم مرطوب کننده می توان به خرید کرم های بدون عطر اشاره کرد.

کرم های عطر دار گاهی اوقات می توانند در برخی افراد باعث ایجاد حساسیت شوند.

خرید کرم مرطوب کننده در ژورنال نوبشو

  • کرم مرطوب کننده مناسب تر است یا کرم آبرسان

خیلی از افراد تصور می کنند کرم مرطوب کننده و کرم آبرسان پوست تفاوتی با یکدیگر ندارند اما باید بدانید که کرم آبرسان همان طور که از اسمش مشخص است برای پوست کم آب و نیازمند آب مناسب است و دیگر اینکه کرم آبرسان موجب نرم و لطیف شدن پوست شما خواهد شد استفاده از آبرسان برای پوست های خشک و پوسته پوسته شده درست نیست و هیچ تاثیر مثبتی نخواهد داشت برای این پوست ها که نیازمند روغن هستند مرطوب کننده مناسب تر است.

یک مشاور راهنمای خرید مرطوب کننده در این باره می گوید که مرطوب کننده با یک لایه چربی محافظتی که بر روی پوست ایجاد می کند از تبخیر شدن آب در طول روز جلوگیری می کند و تفاوت کرم آبرسان با مرطوب کننده در این است که کرم آبرسان، آبی که در هوا موجود است را به ناحیه ی مورد نظر جذب و تزریق می کند و آب پوست را افزایش می دهد.

برای اینکه متوجه شوید که کدام یک برای شما مناسب است دقت کنید که اگر پوست شما خشک می باشد و شما تنها از مرطوب کننده استفاده می کنید اما باز هم نسبت به پوست آن ناحیه احساس خوشایندی ندارید و پوست محل مورد نظر ناهموار است باید علاوه بر مرطوب کننده از آبرسان مناسب هم استفاده کنید.

  • راهنمای خرید مرطوب کننده بهتراست یا لوسیون آن

خوب است بدانید لوسیون عموماً از مرطوب کننده تا حدودی رقیق تر یا همان شل تر می باشد چرا که در ساخت آن از آب بیشتری نسبت به مرطوب کننده ها استفاده شده است پس قبل از استفاده لوسیون و مرطوب کننده به غلظت آن ها توجه کنید و بهتر است که از مدل غلیظ هر یک در شب استفاده کنید و رقیق آن را برای استفاده در روز نگه دارید همچنین استفاده از لوسیون به علت رقیق تر بودن برای پوست های چرب و خیلی چرب مناسب تر است.

مطالب پیشنهادی
جامع ترین راهنمای کرم آبرسان پوست

از دیگر راهنمای خرید مرطوب کننده و استفاده آن در مقایسه با لوسیون که رقیق تر است می توان گفت که به خاطر حفاظت از پوست به علت لایه حفاظتی چرب در برابر سرما، برف، باد و خشکی هوا بهتر است در زمستان ها از نرم کننده ی غلیظ یا همان مرطوب کننده استفاده کنید و در تابستان ها نرم کننده ی رقیق یا همان لوسیون.

خرید کرم مرطوب کننده در ژورنال نوبشو

  • کرم نرم کننده ضد اکنه و چربی برای پوست های مستعد آکنه

درباره ی ترکیب این کرم ها می توان گفت که در آن ها از موادی استفاده شده است که منافذ پوست شما را مسدود نمی کند و با این کار از ایجاد جوش و آکنه بر روی پوست جلوگیری می کند. همچنین آلفاهیدروکسی در ترکیبات کرمهای نرم کننده ضد آکنه هم استفاده شده است که می توان گفت این مدل از مرطوب کننده ها ضد چروک هم می باشند.

  • راهنمای خرید کرم مرطوب کننده مناسب پوست های خشک

برای خرید مرطوب کننده مناسب پوست های خشک نوعی از آن ها را تهیه کنید که غلیظ و دارای دایمتیکون و اسیدهیالورونیک باشد چرا که این دو علاوه بر مرطوب کنندگی خاصیت آبرسانی هم دارند.

بهتر است کرم نرم کننده مورد نظر حاوی گلیسیرین، پروتئین و گلوکل هم باشد که باعث جذب شدن آب، رطوبت و چربی به پوست خشک می شوند.

  • کرم مرطوب کننده مخصوص روز و شب

درباره ی این دو نوع کرم می توان گفت که مخصوص روز خاصیت ضد آفتاب بودن را دارد و کرم های مرطوب کننده مخصوص شب دارای لایه بردار و مواد مغذی مورد نیاز پوست می باشد و همچنین کرمهای شب نسبت به کرمهای مرطوب کننده روز غلیظ تر می باشند.

یک کرم مرطوب کننده خوب و با کیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

  • از رنگ و بوی خوب و مناسبی برخوردار است همچنین شفاف و یکدست می باشد.
  • باعث به وجود آمدن حساسیت در فرد مصرف کننده نشود.
  • پس ازمدتی استفاده موجب ایجاد قارچ پوستی و آلودگی در محلی که آن را مصرف کرده ایم نشود.
  • نسب به نوع و جنسی که آن را خریده ایم از غلظت و قوام خوبی برخوردار باشد مثلاً دقت کنید اگر در حین خرید مرطوب کننده مناسب شب متوجه شدید که خیلی رقیق است از خرید آن مدل منصرف شوبد.
  • هنگامی که می خواهیم آن را بشوییم به راحتی شسته و از موضع پاک شود همچنین پس از استفاده خیلی در حل مورد نظر احساس سنگینی و چرب بودن نکنیم.
  • پس از مدت زمان کوتاهی که آن را استفاده و ماساژ دادیم سریعاً جذب شود.

خرید کرم مرطوب کننده در ژورنال نوبشو

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید