ارزانترین راه خرید بلیط اینترنتی هواپیما متناسب با شرایط شما

1
4355
بلیط اینترنتی هواپیما در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

بلیط اینترنتی هواپیما

یکی از اصلی ترین انگیزه هایی که یک مسافر را به سمت وبسایت های فروش آنلاین تیکت هوایی سوق می دهد، انگیزه این اشخاص به عنوان خریدار بلیط اینترنتی هواپیما است. در حقیقت باید توجه داشته باشید که حتی در صورت وجود بسترهای فنی و کیفی مناسب، خدمات ارائه شده در آن وبسایت نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

در دنیای امروزه یکی از مطمئن ترین و بهترین راه ها برای سفر های داخلی و خارجی بهره گیری از بلیط های هواپیما است. با انتخاب این راه حل می توانید سریع ترین راه را برای رسیدن به مقصد خود انتخاب نمایید. امروزه با گسترش علم تکنولوژی در سطح جهان برای خرید این نوع از تیکت ها چندان نیازی به مراجعه حضوری در آژانس های مسافرتی نخواهید داشت. برای آشنایی بیشتر در خصوص بلیط اینترنتی هواپیما با ما تا انتهای این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید بلیط هواپیما همراه باشید.

فروش بلیط های هواپیما به دو صورت سیستمی و چارتری

بلیط اینترنتی هواپیما در ژورنال نوبشو

  • بلیط سیستمی:

یکی از مطمئن ترین راه های دریافت بلیط اینترنتی هواپیما خرید تیکت های سیستمی است. در این شیوه از خرید بلیط مسافران می توانند بلیط مورد نظر خود را بر اساس سن گردشگر با تخفیف هایی از پیش تعیین شده خریداری نمایند. توجه داشته باشید که قوانین ابطال این تیکت ها (کنسلی و استرداد این نوع از بلیط ها) و جریمه مورد نظر مطابق بخشنامه سازمان هواپیمایی از پیش به تصویب رسیده اند.

  • بلیط چارتری:

بلیط اینترنتی هواپیما در ژورنال نوبشو

گاهی اوقات یکی از ارگان های هواپیمایی ممکن است چند ماهی پیش از پرواز، تمام یا بخشی از صندلی های موجود در هواپیما را به اجاره شرکت خود در بیاورد. به همین منظور است که سازمان های هواپیمایی تخفیفاتی را برای چارتر کننده ها در نظر می گیرند، تا بتوانند در ازای فروش یکباره بلیط ها به آژانس هواپیمایی، آن ها را ترغیب به رزرو این صندلی ها کنند.

در مقابل نیز آژانس چارتر کننده خود مسئول تکمیل ظرفیت این بخش از صندلی های هواپیما است. در چنین حالتی سازمان چارتر کننده خود قیمت بلیط را معین خواهد کرد. از این رو می توان گفت که هزینه های مربوط به خرید بلیط اینترنتی هواپیما به صورت چارتری کاملاً شناور بوده و در زمان هایی که میزان سفرهای ماهانه کاهش می یابد نیز با کاهش نرخ همراه خواهد بود.

بلیط های هواپیما ارزان قیمت

چارتر در ژورنال نوبشو

همان گونه که می دانید برای مسافرت راه های مختلفی حمل و نقلی وجود دارد، که یکی از مطمئن ترین و سریع ترین آن ها دریافت بلیط اینترنتی هواپیما است. طبیعتاً هر روزه بلیط های مختلفی در وبسایت های فروش این تیکت ها ارائه می شود. به صراحت می توان گفت که هواپیما یکی از روش های گردشگری است که متنوع ترین بلیط های ممکن را از لحاظ قیمتی دارد.

از این رو می توان گفت که در این شیوه از حمل و نقل به سادگی می توان تیکت های ارزان قیمت هواپیمایی را دریافت کرد. اما پیش از این کار نیاز است تا شما تکنیک های دریافت بلیط های ارزان قیمت هواپیما را بدانید.

گاهاً بسیاری از افراد سوال می کنند که چگونه می توان یک بلیط ارزان قیمت هواپیما پیدا کرد؟

در جواب این پرسش می توان عنوان کرد که بلیط های ارزان قیمت هواپیمایی بسته به شرایط مسافران در انواع مختلف چارتری و سیستمی ارائه می شوند. زمان یکی از مهمترین فاکتور های اساسی تعیین قیمت بلیط اینترنتی هواپیما است. به واقع اگر در زمانی به سر می بریم که مسافرت ها بیش از پیش انجام می شود، به عنوان مثال برخی از مناسبت های خاص یا تعطیلات عید نوروز بلیط چارتری و سیستمی هواپیما تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند.

مطالب پیشنهادی
شیوه خرید بلیط از سایت بلیط هواپیما

اما در مقابل هنگامی که تردد مسافران در ماه های مشخصی کاهش می یابد، معمولاً با استفاده از بلیط های چارتری می توان به ارزان قیمت ترین تیکت ها دست یافت. دلیل اصلی کاهش قیمت این است که چارتر کننده ها برای به فروش رساندن صندلی های خود بهای صندلی های موجود در پرواز را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند.

  • بلیط لحظه آخری، گزینه ای مناسب و ارزان:

بلیط اینترنتی هواپیما در ژورنال نوبشو

همان گونه که از اسم آن پیداست یکی از انواع بلیط های هواپیمایی است که در دسته بلیط های چارتری قرار می گیرد. در این نوع از بلیط ها گردشگران می توانند تیکت مورد نظر خود را با قیمت بسیار کمتری نسبت به دیگر انواع آن خریداری نمایند. معمولاً این نوع از بلیط ها چند ساعت قبل از پرواز به فروش می رسد. در حقیقت چارتر کننده هنگامی که به پرواز نزدیک می شود صندلی های خالی خود را به عنوان بلیط لحظه آخری حتی ممکن است با نصف قیمت به مسافران عرضه کند.

توجه داشته باشید که این نوع از بلیط اینترنتی هواپیما همیشه برقرار نخواهد بود. به عنوان مثال در فصل هایی از سال که میزان مسافرت ها به اوج خود می رسد، بلیط های هوایی نیز همچون دیگر راه های حمل و نقل به سرعت فروخته شده و صندلی خالی برای لحظات آخر باقی نمی ماند که شرکت های مسافربری چارتر کننده بخواهند آن را به عنوان بلیط لحظه آخری به فروش برسانند.

ارزان ترین راه دریافت بلیط هواپیما

سیستمی در ژورنال نوبشو

بسیاری از افراد بلیط های چارتری را به عنوان یکی از ارزان قیمت ترین نوع تیکت های ارائه شده به مسافران می شناسند. این موضوع بسته به شرایط مسافر و زاویه دید شما به این بلیط ها می تواند تغییر کند. در واقع افرادی که قصد سفر با خانواده و فرزندان خود را دارند، با خرید بلیط اینترنتی هواپیما به صورت سیستمی می توانند، از تخفیف های در نظر گرفته شده سازمان هواپیمایی بهره مند شده و مخارج سفر خود را به شکل قابل توجهی کاهش دهند.

اما در مقابل سازمان های ارائه دهنده بلیط های چارتری تفاوت سنی برای مسافران خود قائل نخواهد بود و همه تیکت های خود را با یک قیمت به فروش می رساند. از این رو می توان گفت که بلیط های چارتری و لحظه آخری مناسب افراد بزرگسالی است که برای سفر های خود برنامه ریزی از پیش تعیین شده ای نداشته باشند.

 

Originally posted on ۰۱/۱۷/۱۴۰۰ @ ۶:۳۹ ق.ظ

1 دیدگاه

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید