چرا باید ظرفشویی ال جی بخریم؟ امتیازات مهم ماشین ظرفشویی ای جی را بدانید

0
3787
ظرفشویی ال جی در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

چرا باید ظرفشویی ال جی بخریم؟

در سری مقالات راهنمای خرید ماشین ظرفشویی به توضیحاتی در خصوص انواع ماشینهای ظرف شویی پرداختیم . حال به انواع ماشین ظرفشویی ال جی که با بهره گیری از تکنولوژی هوشمند این امکان را به شما می دهد که به راحتی با آن ارتباط برقرار کنید وجود چنین امکاناتی اغلب موجب تعجب انسان می شود. در دنیای مدرن امروز وجود برخی لوازم خانگی که از امکانات پیشرفته و تکنولوژی های روز دنیا برخوردار هستند بی شک نقش عمده ای در زندگی روزمره ما دارد. جمع شدن ظرف ها بر روی هم اتفاقی است که به دلیل روز های پر مشغله ممکن است برای هر شخصی پیش آید. استفاده از یک ماشین ظرف شویی در روزهایی که پذیرای تعداد زیادی میهمان هستید لذت میزبانی را برای شما دو چندان می کند.

تنوع مدل و ترکیب رنگ عالی در این محصول سبب می شود که قیمت ظرفشویی ال جی بر حسب کیفیت آن متغیر باشد. در زمان خرید فاکتور های زیادی وجود دارد که شما به عنوان خریدار باید به آن توجه داشته باشید. در ادامه امکاناتی که سبب برتر بودن ماشین ظرفشویی ال جی هستند در اختیار شما قرار می دهیم.

امکاناتی که با خرید ماشین ظرفشویی ال جی در دسترس شما قرار می گیرد.

در تمام مدل هایی ماشین ظرفشویی ساخت کمپانی ال جی زیبایی و سبک خاص در ساخت آن ها مشترک هستند. خلاقیت و ابتکار در ساخت ظرفشویی ال جی به گونه ای است که نگاه هر بیننده را به خود جلب می کند. تنها لازم است یکی از ظرفشویی های ساخت این کمپانی را خریداری کنید و در محلی که برای آن در نظر گرفته اید نصب کنید تا شاهد دنیایی از فناوری و امکانات باشید.

  • فناوری Easy Rack System

با توجه به این که ظرفشویی ال جی دارای مدل های مختلفی است پس میزان گنجایش آن ها نیز با هم متفاوت است. البته استفاده از سیستم های شستشو یکپارچه و قدرتمند برای شستن ظرف ها در تمامی مدل ها مشابه است. Easy Rack System فناوری پیشرفته ای است که سبب انعطاف پذیری قفسه های ظرفشویی ال جی می شود. در این فناوری شما می توانید با تنظیم اندازه و ابعاد قفسه ها جایگاه مشخصی برای ظروف بزرگتر فراهم کنید به علاوه با تنظیم قفسه ها و جای گیری درست ظروف تعداد بیشتری ظرف را می توانید در ظرفشویی ال جی جای دهید.

  • فناوری Super Silent  :

Super Silent این امکان را به شما می دهد که با خیال راحت ظرف های خود را به ماشین ظرفشویی ال جی بسپارید و به دیگر کار های خود برسید. فناوری Super Silent سبب می شود که ماشین ظرف شویی با کمترین صدای ممکن و شاید با بی صدا ترین حالت عملیات سشتشو را انجام دهد.

  • فناوری Low Decibel :

علاوه بر فناوری Super Silent در ظرفشویی ال جی به منظور رفاه حال خریداران در جهت کاهش صدای ماشین ظرف شویی حین انجام عملیات ظرف شویی از سیستم Low Decibel استفاده می شود. این سیستم که همانند عایق صدا عمل می کند قادر است میزان صدای منعکس شده از محفظه شستشو را تا پایین ترین حد ممکن کاهش دهد. Low Decibel مجهز به فناوری Inverter می باشد که کیفیت و دوام طول عمر آن را تضیمن می کند.

  • فناوری Smart Diagnosis

Smart Diagnosis شما را بی نیاز از هر گونه تکنسین و یا متخصصی خواهد کرد. استفاده از سیستم هوشمند برای دریافت اطلاعاتی در رابطه با بروز مشکلات احتمالی یکی دیگر از امکاناتی است که با خرید این محصول می توانید از آن بهره ببرید.

ظرفشویی ال جی در ژورنال نوبشو

تنها لازم است پس از اتصال به سیستم Smart Diagnosis با بخش پشتیبانی و خدمات تماس بگیرید، پس از بررسی های لازم محدوده ای که عیب یابی شده است را به شما اطلاع می دهند. تمامی اقدامات مذکور با هدف رفع مشکلات پیش آمده در کمترین زمان ممکن است.

  • موتور Inverter

وجود موتور Inverter در ماشین ظرفشویی ال جی سبب کاهش میزان مصرف انرژی در این محصول شده است. اما لازم است بدانید که در رو نمایی از جدید ترین مدل های ظرفشویی ال جی از ترکیب موتور Inverter و Direct drive خبر دادند که سبب می شود میزان مصرف آب و برق تا حد زیادی کاهش پیدا کند، به بیان دیگر تا حداقل ممکن در مصرف منابع انرژی صرفه جویی خواهد شد.

  • موتور Inverter و Direct drive

کمپانی ال جی با استفاده از موتور Inverter و Direct drive میزان اطمینان خود را از کارآیی ظرفشویی ال جی بالا برده است به گونه ای که برای محصولاتی که از موتور Inverter و Direct drive در ساخت آن ها استفاده می شود گارانتی ۱۰ ساله را اختصاص داده است این در حالی است متخصصان طول عمر این محصولات را بیشتر از بیست سال تخمین زده اند.

مطالب پیشنهادی
ظرفشویی بوش و دنیایی از امکانات مدرن و شیک

ظرفشویی ال جی در ژورنال نوبشو

  • نمایشگر LED

وجود یک صفحه نمایشگر LED برای کنترل عملیات شستشو یکی دیگر از مزیت های ظرف شویی ال جی است. با استفاده از نمایشگر LED شما قادر هستید زمان بندی دقیقی برای عملیات شستشو در نظر بگیرید. علاوه بر آن می توانید زمان خاموش شدن ماشین ظرف شویی را تنظیم کنید. استفاده از این روش می تواند نقش بسزایی در کاهش مصرف آب و برق دارد.

  • وجود سیستمی با بازوهای قوی شستشو در ظرفشویی ال جی سبب می شود آب و مواد شوینده با قدرت به سمت ظروف پرتاب می شود و با استفاده از سیستم تنظیم دما، میزان حرارت آب را تا حد لازم افزایش داد. بخار ناشی از دمای بالای آب به عنوان یک سیستم آنتی باکتریال مورد استفاده قرار می گیرد . لازم است بدانید که سیستم خشک کننده پس از شستشو ظروف باعث خشک شدن سریع آن ها می شود.
  • یکی از فاکتور های اساسی در انتخاب ظرف شویی ال جی میزان رده بندی آن در مصرف انرژی است استفاده از تمامی امکانات مذکور سبب شد تا این++ محصول با کیفیت بتواند نشان +++A را به خود اختصاص دهد. کیفیت برتر ظرفشویی ال جی با داشتن برچسب انرژی و نشان ۵ ستاره به راحتی توانسته جای خود را در بازار فروش محصولات مشابه باز کند.

چرا وجود یک ظرفشویی ال جی در آشپزخانه ها لازم است.

استفاده از لوازم خانگی پیشرفته دنیایی از تجربه های مدرن را به شما هدیه می دهد، وجود یک ظرفشویی ال جی با رنگ بندی فوق العاده در آشپزخانه به سادگی می تواند ظاهر آنتیک و شیک را به شما هدیه دهد. استفاده از ماشین ظرفشویی که در کنار تمامی امکانات پیشرفته و ظاهر مدرن و جذاب از مصرف انرژی پایینی برخوردار باشد نقش بسزایی در کاهش هزینه ها خواهد داشت.

مصرف پایین آب و برق، شستشوی قوی، امکانات پیشرفته در کنار ظرافت بالایی که در زمان ساخت ظرف شویی ال جی به کار رفته تنها گوشه ای از تجربیاتی است که می توانید با داشتن این محصول کسب کنید. وزن و ابعاد ماشین ظرف شویی ال جی بر اساس برخی فاکتور ها متفاوت می باشد که در قیمت نهایی محصول خریداری شده نیز تاثیر فراوانی دارد.

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید