خرید ماشین ظرفشویی و موارد مهمی که در این زمینه باید به آن توجه شود

0
3829
C:\Users\Fanoos\Desktop\ماشین-ظرفشویی-بوش-12-نفره-bosch-dishwasher-sms63l06tr.jpg
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی

خرید ماشین ظرفشویی به افراد کمک می کند که همانند گذشته در شستن ظرف های زیاد اذیت نشوند . ماشین ظرفشویی وسیله ای کاربردی و مهم که به رفاه خانواده ها اهمیت بیشتری می دهد .

سبک زندگی در حال حاضر در دنیا تغییر کرده است و افراد ترجیح می دهند که زمان زیادی را برای شستن ظرف ها سپری نکنند و از وقت خود به شیوه بهتری به کار برند.

خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی مدل های جدید ماشین های ظرفشویی به بازار عرضه شده اند و با خرید این نوع ماشین ظرفشویی به راحتی تمامی ظروف مختلف اعم از قابلمه و ظروف شیشه ای یا کریستال، به طور کامل و با سرعت شسته می شوند و این ماشین ها به نوعی طراحی می گردند که آب کمی را مصرف می کند و به نسبت زمانی که شستن ظرف با دست صورت می گیرد مصرف آب کمتر است.

خرید ماشین ظرفشویی در ژورنال نوبشو

انواع ماشین های ظرفشویی

ماشین های ظرفشویی موجود در بازار مختلف بوده و هر فردی با توجه به ظرفیت خانواده خود می تواند از ماشین هایی با ظرفیت متفاوت استفاده کند. ماشین ظرفشویی که به عنوان مدل ماشین ظرفشویی رومیزی شناخته می شود، برای خانواده هایی که جمعیت کمی دارند انتخاب مناسبی است و با توجه به فضای محدودی که برای قرار دادن این ماشین ظرفشویی بر روی میز وجود دارد می توان این خرید مطمئن را انجام داد. نوع دیگر ماشین ظرفشویی مربوط به مدل ایستاده می باشد که به عنوان ماشین ظرفشویی مبله نیز شناخته می شود. این ماشین ها را خانواده هایی که جمعیت زیادی دارند به کار می برند.

ماشین ظرف شویی که به عنوان کوچک ترین نوع ماشین شناخته می شود معمولا ۴ تا ۶ نفره می باشد و در مقابل، ماشین ظرفشویی ۱۴ نفره بالاترین ظرفیت ممکن را در بین ماشین ها دارد و هر خانواده ای با توجه به نیاز خود باید خرید ماشین ظرفشویی را انجام دهد.

ماشین های بزرگ که ظرفیت بالایی دارند به نوعی طراحی شده اند که فضای بزرگی را در آشپزخانه اشغال نکرده و معمولا به صورت دو طبقه ساخته می شوند. می توان در ماشین ظرفشویی سایز بزرگ، طبقات آن را تنظیم کرده و این طبقات به راحتی جا به جا می شوند، با این اقدام قابلمه ها یا حتی ظروفی که بزرگ تر هستند در این ماشین جای می گیرند.

خانواده هایی که جمعیت زیادی دارند لازم است از ماشین های ظرفشویی استفاده کنند که مناسب برای خانواده های پر جمعیت است تا در هر وعده غذایی مجبور نباشند بیش از چند بار ماشین را روشن کنند و از این طریق استفاده از ماشین به درستی صورت گیرد.

ماشین های ظرفشویی توکار را برای کابینت های درون آشپزخانه طراحی کرده اند و از لحاظ جا فضای مناسبی را در آشپزخانه ایجاد می کند.

ماشین های ایستاده نیاز است که در آشپزخانه فضای مناسبی برای آن در نظر گرفته شود که در این فضا باید هم جای مناسب برای اتصال کردن آن به برق وجود داشته باشد، هم این ماشین در جایی قرار بگیرد که به خروجی فاضلاب نزدیک تر باشد.

خرید ماشین ظرفشویی در ژورنال نوبشو

در خرید ماشین ظرفشویی به چه نکاتی باید دقت کرد؟

  • لازم است که قبل از خرید ماشین ظرفشویی به مدل و ظرفیت آن دقت شود و با توجه به ظروف مورد نیاز برای شستن، نوع ماشین انتخاب گردد.
  • نکته مهم دیگر این است که باید ظرفیت مورد نظر برای ماشین ظرفشویی را با توجه به تعداد نفرات مشخص کرد.
  • برای خرید لازم است که به برند ماشین ظرفشویی نیز دقت شود. در حال حاضر برندهای مطرحی در بازار وجود دارند که ماشین های با کیفیتی را به بازار عرضه می کنند. استفاده از برندهای مطرح ماشین ظرفشویی با توجه کیفیت مناسب و ظرفیت آن، توسط افراد باید صورت گیرد.
  • قیمت ماشین ظرفشویی بر اساس موارد مهمی تعیین می شود. میزان ظرفیت ماشین ظرفشویی در افزایش دادن هزینه آن تأثیر دارد و هر چه این محصول کیفیت بالایی داشته باشد قیمت آن بیشتر است. میزان مصرف انرژی نیز از عوامل موثر بر قیمت ماشین است و یکی از مواردی که بر ماشین ظرفشویی و هزینه آن تأثیر می گذارد مربوط به برنامه های شستشوی مختلف ماشین می باشد.
مطالب پیشنهادی
با اتو بخار فیلیپس بهترین ها را تجربه نمایید

انتخاب مشتریان بر اساس ظرفیت ماشین ظرفشویی باید در نظر گرفته شود.

خرید ماشین ظرفشویی در ژورنال نوبشو

  • در هنگام انتخاب ماشین ظرفشویی به داشتن قفسه بالا یا نداشتن این قفسه باید دقت کرد.
  • توجه به ماده شوینده مناسب برای ماشین ظرفشویی نیز اهمیت دارد.
  • برخی از ماشین های ظرفشویی شستشو را با بخار انجام می دهند و در این زمینه باید دقت لازم صورت گیرد.
  • کشور سازنده ماشین ظرفشویی نیز باید مد نظر مشتریان قرار گیرد.
  • در خرید ماشین ظرفشویی باید به جنسی که بدنه ماشین دارد نیز توجه شود.
  • دقت به برچسب انرژی اهمیت دارد و برچسب انرژی ماشین های طرفشویی جدید موجود در بازار A+++ می باشد، البته بعضی ماشین های ظرفشویی برچسب انرژی A++ دارند.

در مواردی که افراد خرید را انجام می دهند ممکن است برند مطرحی تخفیفات ویژه ای را برای محصولات خود در نظر بگیرد و مصرف کننده می تواند از این تخفیفات خاص استفاده کند. ( مانند ظرفشویی ال جی و اسنوا )

  • داشتن گارانتی محصولات و ارائه دادن خدمات مهم پس از فروش نیز از جمله موارد مهم در خرید ماشین ظرفشویی است.
  • صفحه نمایش تنظیم کردن درجه ماشین ظرفشویی در خیلی موارد LED بوده اما تکنولوژی پیشرفته این ماشین ها را LED لمسی نیز طراحی کرده اند تا مصرف کننده با خیالی آسوده تر ماشین را مورد استفاده قرار دهد.
  • بیشتر ماشین های ظرفشویی دارای قفل کودک است و از این طریق آسیب کمتری به کودکان می رسد.
  • برخی از ماشین های ظرفشویی سنسور مناسبی را برای تشخیص دادن کثیفی آب دارند، همچنین بیشتر ماشین ها به خشک کن مجهز هستند.
  • توجه به بدنه ماشین ظرفشویی اهمیت دارد و باید از جنسی مانند استیل باشد که بعد از مدت کوتاهی زنگ نزند.
  • موتور ماشین ظرفشویی و نوع این موتور اهمیت زیادی دارد.
  • بیشتر ماشین ها به سیستم مناسبی برای عیب یابی هوشمند تجهیز هستند.

خرید ماشین ظرفشویی در ژورنال نوبشو

رنگ های مطرح ماشین ظرفشویی موجود در بازار

در بازار مربوط به لوازم خانگی رنگ های ماشین ظرفشویی تنوع بالایی دارد و افراد با توجه به سلیقه خود می توانند رنگ های مورد علاقه خود را از بازار بخرند.

رنگ های موجود در بازار اعم از رنگ سفید و رنگ نقره ای است. رنگ های دیگر شامل رنگ نوک مدادی و رنگ آبی می باشد و تنوع بالایی را ایجاد می کند.

 

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید