آیا با برترین و بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی آشنایی دارید؟

0
6482
دستگاه تصفیه آب خانگی در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

دستگاه تصفیه آب خانگی

با توجه به افزایش میزان آلودگی های موجود در آب های لوله کشی و افزایش توجه افراد به سلامت خود در سراسر جهان، برند های مختلفی اقدام به تولید دستگاه تصفیه آب خانگی نموده اند و این یکی از مهترین دلایل پر رقابت بودن بازار دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد. در این زمینه برندهای مختلفی در سراسر دنیا مانند برندهای تایوانی، آمریکایی و کشورهای اروپایی وجود دارن که دستگاه های با کیفیتی تولید می کنند. البته تعدادی از تولیدات برند های خارجی در کشور ما ایران وجود ندارند. باید به این نکته توجه داشت که بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران با استفاده از روش های مختلف مونتاژ تولید شده و در بازار عرضه می شود. در این قسمت از سری مقالات راهنمای خرید دستگاه تصفیه هوا سعی بر این داریم شما را با تعدادی از بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی در سراسر دنیا آشنا خواهیم شد.

  • مارک سافت واتر:

    این برند در زمینه ی ساخت دستگاه تصفیه آب خانگی دارای قدمت بیشتری می باشد. جزء بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد. مکان تأسیس شدن این شرکت، تایوان است و از نظر شهرت و معروف بودن برند، مطرح شده در سطح جهان می باشد. جزء پرفروش ترین برند تولید بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد. دستگاه های تولید شده در این شرکت با استفاده از روش تصفیه ی اسمز معکوس، تصفیه آب را انجام می دهد. این روش یکی از مدرن ترین روش های موجود تصیه آب می باشد که مورد استفاده اکثر برند ها است. فیلترهایی که برند سافت واتر در ساخت دستگاه های تصفیه آب خانگی از آن استفاده می کند عارت اند از:

  1. فیلتر کربن
  2. فیلتر پلی پروپیلن
  3. فیلتر مبران
  4. فیلتر فرابنفس
  5. فیلتر قلیایی
  6. فیلتر مینرال
  7. فیلتر مادون قرمز

توجه داشته باشید که تمامی فیلتر های ذکر شده دارای ویژگی مخصوص خود می باشند که برای جدا سازی یک آلودگی مخصوص به کار می روند و در مجموع سبب بهبود کارایی دستگاه تصفیه آب می شود.

رایج ترین نوع دستگاه تصفیه آب برند خارجی موجود در بازارهای ایران است که از نظر هزینه خرید نیز، دارای قیمت تقریباً مناسبی است.

۲. آکوا:

آکوا یکی از بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد که در آمریکا تأسیس شده است. این کشور دارای تعداد بسیاری شرکت زیر مجموعه می باشد که به تازگی سمت بزرگی از تولید دستگاه تصفیه آب خانگی را به یکی از آن ها سپرده است. این شرکت تمامی فعالیت های بزرگ مروط به آب و بهره وری آن را انجام می دهد.

۳. آکوا پرو:

آکوا پرو یکی از شرکت های مجموعه بزرگ آکوا می باشد که در تایوان قرار دارد. یکی از بزرگترین و بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد که توانسته جای خوبی را در بازار فروش بگیرد. دستگاه های تولید شده توسط این شرکت از نظر کیفیت بسیار بالا می باشند و درصد بالایی از آلاینده ها را حذف می کند.

۴. آکوا پیور:

این برند از فناوری و تکنولوژی های بسیاری در تولید دستگاه تصفیه آب استفاده می کند. این برند به عنوان یکی از برترین برند های تولید دستگاه تصفیه آب خانگی در سراسر جهان شناخته شده است.

۵. سی سی کات:

سی سی کات یکی از بهترین مارک دستگاه تصفیهِ آب خانگی است که در تایوان تأسیس شده است. این برند در تولید تمامی نوع ها دستگاه تصفیه آب فعالیت داشته و شهرت جهانی دارد. لیستی از دستگاه های تولید شده توسط این برند عبارت است از:

  • دستگاه nf
  • دستگاه uf

دستگاه اسمز معکوس

۶. جوی واتر:

از مهمترین ویژگی های این برند، پایین بودن قیمت محصولات نسبت به سایر محصولات مشابه است. البته باید با این نکته توجه داشت که از نظر کیفیت با برند های دیگر قابل مقایسه نیست.

قیمت بهترین مارک دستگاه تصفیهِ آب داخلی چقدر است؟

قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی با توجه به برند و میزان کیفیت آن بسیار متفاوت می باشد و از عواملی که بر قیمت آن تأثیر دارد اندازه و تعداد فیلترهای به کار گرفته شده در آن می باشد. در این قسمت شما را به قیمت بهترین دستگاه تصفیهِ آب خانگی آشنا خواهیم کرد.

دستگاه تصفیه آب خانگی در ژورنال نوبشو

  • قیمت دستگاه تصفیهِ آب خانگی برند سافت واتر:

با توجه به این که این برند یکی از بهترین دستگاه تصفیه آب را در سطح جهانی تولید می کند، از کیفیت بسیا بالایی برخوردار می باشد و دستگاه تصفیه را در دو نوع ۶ مرحله ای و ۷ مرحله ای تولید می کند در نتیجه قیمت های متفاوتی دارد. قیمت این محصول به صورت آنلاین در سایت های اصلی این شرکت قابل مشاهد می باشد.

  • قیمت دستگاه تصفیهِ آب خانگی برند آب آکوا:

از ویژگی های مهم و برتر این برند تولید کننده دستگاه تصفیه آبِ خانگی می توان به تنوع زیادی در محصولات تولید شده اشاره نمود. به طور کلی باید به این نکته توجه داشت که هر چقدر میزان مراحل تصفیه بیشتر باشد، آب تصفیه شده و به دست آمده دارای درصد خلوص بیشتری است و میزان آلودگی های آن به اندازه ی بیشتری از بین رفته است، و در کنار این موضوع باید این نکته را مد نظر داشت که افزایش مراحل تصفیه آب با افزایش تعداد فیلتر و هزینه همراه خواهد بود. به بیان دیگر بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی که دارای مراحل بیشتری ( مانند ۸ مرحله ای نسبت به ۵ و ۷ مرحله ای ) باشد، گرانتر خواهد بود.

  • قیمت دستگاه تصفیهِ آب برند سی سی کا:

از رایج ترین دستگاه تصفیهِ آب موجود در ایران، دستگاه تصفیهِ آّب خانگی ۸ مرحله ای برند سی سی کا می باشد که این نوع دستگاه دارای ویژگی و خاصیت قلیایی بودن است.

برای خرید بهترین مارک دستگاه تصفیه آب باید به این موضع دقت ویژه ای داشته باشید که ممکن است هنگام خرید دستگاه تصفیه با محدوده ی بزرگی از انواع دستگاه تصفیه آب رو به رو شوید، هنگام مواجه شدن با قیمت آن و تفاوت های زیادی که با هم دارند، به هیچ عنوان سر در گم نشوید و به کیفیت آن شک نکنید تعداد بسیاری از برند های معروف دنیا که دارای سابقه ی زیادی در تولیدات و عرضه محصولاتی مانند دستگاه تصفیه دارند، در بازار جهانی حضور دارند، بهه دلیل اصل بودن کالا و گارانتی و خدمات پس از فروش به مقدار قابل توجهی افزایش قیمت را در محصولات خود قرار می دهند.

 

مطالب پیشنهادی
بهترین دستگاه تصفیه هوا چه ویژگی هایی دارد؟

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید