مدل های مختلف توالت فرنگی سیار

0
6234
توالت فرنگی سیار در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

توالت فرنگی سیار

در حال حاضر بنا به دلایل متفاوتی از جمله دلایل علمی توالت های فرنگی که در مقالات راهنمای خرید سرویس دستشویی گفتیم در حال جایگزین توالت های سنتی ایرانی شده اند به خصوص برای افرادی که تازه یک عمل جراحی مثل زایمان انجام داده اند و یا افرادی که دارای بیماری هایی مثل کمردرد و یا پا درد می باشند و دارای کهولت سن هستند. ما در این مقاله قصد داریم درباره ی توالت فرنگی سیار و برخی مدل های آن با شما صحبت کنیم پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید زیرا نکات جالب و ارزشمندی را برای شما بیان خواهیم کرد.

نکاتی که در خرید توالت فرنگی و به ویژه توالت فرنگی سیار باید به آن ها توجه کنید.

خرید توالت فرنگی بسیار مهم است به این دلیل که اگر آن را با دقت کافی خریداری نکنید ممکن است دچار مشکلات دیگری نیز مثل تشدید کمر درد و زانو درد و… شوید و در ادامه به ذکر نکاتی که در خرید توالت فرنگی باید به آن دقت کنید خواهیم پرداخت.

توالت فرنگی سیار در ژورنال نوبشو

توالت فرنگی سیار

  • سایز توالت فرنگی سیار

می شود گفت سایز یکی از مهم ترین نکات در خرید می باشد و شما باید ابتدا به اندازه ی محل قرار گیری توالت فرنگی توجه کنید سپس به این مورد دقت کنید که هر مقدار که جثه ی فردی که از توالت استفاده می کند بزرگ باشد ، توالت فرنگی نیز باید به همان مقدار بزرگ باشد همچنین نشیمنگاه نیز بزرگ تر باشد و این مورد برای افراد ریز جثه نیز برعکس می باشد.

  • پایه یا همان ارتفاعی که یک توالت فرنگی سیار باید داشته باشد.

اصولا یک اندازه ی استاندارد برای پایه ی توالت فرنگی ها در نظر گرفته شده است و آن ۴۰ سانتی متر می باشد اما اگر افرادی که قصد دارند از توالت فرنگی استفاده کنند دارای قد بلندی باشند این مقدار و اندازه نیز باد بیشتر شود این مورد برای افراد با سن بالاهم صدق می کند و باید توالت دارای ارتفاع بلندتری باشد تا به کمر و پای افراد مسن فشار زیادی وارد نشود.

همچنین اگر افراد با قد کوتاه و کودکان قصد استفاده از آن را دارند خوب است که نسبت به سایز استاندارد کمی آن را کوتاه تر خریداری کنید.

  • باید به نوع سیفون نیز دقت کنید.

قبل از خرید باید به نوع سیفون هم توجه کنید به این معنا که با توجه به پیشرفت علم سیفون های دوحالته نیز به وجود آمده اند تا شما در مصرف آب نیز صرفه جویی کنید این سیفون ها دارای دوحالت half و full می باشند و حالت full برای دفع فضولات جامد می باشد تا هیچگونه بو و اثر خاصی به جا نماند و حالت دیگر برای دفع فضولات مایع کاربرد دارد تا آب کمتری مصرف شود.

  • فرم لگن

خوب است که به فرم لگن هم توجه کنید چرا که در راحتی شما برای استفاده بسیار تاثیر گذار می باشد. به طور معمول لگن توالت های فرنگی به دو شکل دایره ای و بیضی در بازار موجود می باشند و فرم بیضی برای فضاها و مکان های کوچک کاربرد دارد و مدل دایره ای دارای فضای بیشتری برای نشستن می باشد و همین فضا موجب می شود افراد در حین دستشویی احساس راحتی داشته باشند همچنین فرم دایره ای کمتر کثیف شده و بوی کمتری نیز می دهد.

مطالب پیشنهادی
قیمت انواع سرویس آینه دستشویی

توالت فرنگی سیار در ژورنال نوبشو

توالت فرنگی سیار

  • قدرت سیفون

باید قدرت سیفون بسیار بالا باشد تا از مسدود شدن لوله ها با فضولات جامد و یا اجسام خارجی جلوگیری کند همچنین هر مقدار که قدرت سیفون بالا باشد کاسه ی توالت فرنگی را بیشتر تمیز می کند و این تمیزی از بوی نامطبوع نیز جلوگیری می کند.

  • میزان صدای توالت های فرنگی

اگر شما نسبت به صدا ها به ویژه صدای سیستمی که باعث تخلیه می شود حساس می باشید و نمی خواهید صدای سیستم تخلیه پخش شود باید مدل هایی را تهیه کنید که دارای صدای بسیار کم می باشند و یا انواع توالت فرنگی نویزگیر و یا صداگیر را خریداری کنید.

  • درب توالت فرنگی سیار

بهتر است که در حین انتخاب و خرید درب آرام بند را خریداری کنید و از خرید توالت فرنگی سیار با درب معمول اجتناب کنید چرا که این مورد موجب می شود تا شما در حین نشستن مجبور به نگه داشتن درب با دست نباشید و همچنین پس از آن هم لازم نباشد که برای بستن درب توالت فرنگی خم شوید و همین موارد نیز برای افرادی که سن بالایی دارند و یا دچار کمر درد می باشند نیز بسیار سخت بوده و امکان پذیر نمی باشد و مدل آرام بند بدون اینکه سر و صدایی ایجاد کند بسته شده و همچنین کمترین دخالت دست را نیز برای باز و بسته شدن نیاز دارد.

مدل های مختلف توالت فرنگی سیار

توالت های فرنگی دارای مدل های بسیار زیادی می باشد و در ادامه تنها به معرفی برخی از آن ها می پردازیم.

  • تاشو دیواری

این نوع برای سرویس های بهداشتی مناسب است که کوچک بوده و دارای جای بسیار کمی هستند این نوع توالت فرنگی سیار از جنس پلاستیک بوده و تاشو نیز می باشد.

  • توالت فرنگی سیار برزنتی و مسافرتی

این نوع توالت فرنگی مانند صندلی می باشد که از جنس برزنت بوده و دارای یک سوراخ است. توالت فرنگی برزنتی برای مسافرت مناسب بوده و به راحتی حمل می شود.

  • توالت فرنگی سیار ساده یا همان گالوانیزه

این نوع برای استفاده بر روی توالت های ایرانی و سنتی مناسب می باشد گالوانیزه هم نام لوله ی انتهایی آن می باشد.

  • صندلی توالت

  • توالت فرنگی حمام سیار دور باز

  • مبله تاشو

  • توالت طبی و صندلی حمام و…

علاوه بر این موارد توالت فرنگی های سیار دارای برندهای متفاوتی نیز می باشند که کیفیت و مدل هر برند با برند دیگر متفاوت می باشد.

توالت فرنگی سیار در نوبشو

توالت فرنگی سیار

 

Originally posted on ۰۸/۲۴/۱۳۹۹ @ ۹:۴۴ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید