هر آن چه که درباره موبایل A50 باید بدانید

1
5126
موبایل A50 در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید موبایل A50

همانطور که می دانید موبایل A50 یکی از محبوب ترین گوشی های میان رده شرکت سازنده این محصول است که با داشتن امکانات و تجهیزات فوق العاده توانسته جایگاه خاصی در میان سری A گوشی های سامسونگ به دست آورد. البته با توجه به قیمت مناسب این محصولات معمولاً میان رده های نبض بازار را به دست می گیرند که در این میان گوشی های سری A از محبوبیت بالاتری برخوردار هستند.

موبایل A50 در ژورنال نوبشو

با توجه به توضیحات کوتاه فوق چنانچه قصد خرید موبایل A50 را دارید لازم است پیش از خرید اطلاعات مفیدی در رابطه با این محصول داشته باشید پس برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مشخصات کلی موبایل A50 و سایر گوشی های سری A بر روی لینک نوبشو کلیک کنید و به دنیای پر از فناوری های نو وارد شوید:

     http://www.nobesho.com

آشنایی با مشخصات ظاهری و نمایشی موبایل A50:

کافی است بدون قصد محصول خاصی چرخی در بازار موبایل بزنید تا متوجه شوید اولین چیزی که توجه شما را جلب خواهد کرد ظاهر و نمای گوشی است. استفاده از رنگ های جذاب و یونیک سبب می شود که مشتریان ناخودآگاه به سمت فروشگاه موبایل بروند. گوشی A50 با داشتن رنگ بندی فوق العاده شیک در اندازه کاملاً خوش دست و راحت سهم زیادی را از فروش سری A به خود اختصاص داده است. اندازه این مدل از گوشی های سامسونگ ۱۵۸.۵ میلی متر با صفحه نمایش ۶.۴ اینچ می باشد.

صفحه نمایش Super AMOLD با لمس خازنی شرایطی را برای خریدارن فراهم می کند که با استفاده از گوشی بتوانند سینمایی وار فیلم های دلخواه را تماشا کنند، وضوح صفحه نمایش ۲۳۴۰* ۱۰۸۰ در صفحه نمایشگری که قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ را یک ترکیب رویایی و فوق العاده می باشد. در زمان ساخت صفحه نمایشگر موبایل A50 از شیشه گوریلا گلس ۳ استفاده می شود که از کیفیت و دوام بالایی در برابر ضربه و حرارت برخوردار است به علاوه درب پشت و قاب گوشی A50 از جنس پلاستیک فشرده و رنگی است که براقیت و نمای زیبایی را به این مدل از گوشی سامسونگ می دهد.

موبایل A50 در ژورنال نوبشو

آشنایی با تمامی مشخصات فنی موبایل A50:

سری A گوشی های سامسونگ از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کنند. ورژن ابتدایی به کار رفته در سری ای ۹ پای می باشد که قابلیت ساپورت تمامی اپلیکیشن های موجود در اپ استور و دیگر نرم افزار ها را دارد این محصول مجهز به پردازنده مرکزی ۸ هسته می باشد که در نمونه ۴ هسته ۲.۳ گیگاهرتز و ۱.۷ گیگا هرتز تولید می شود. پردازنده گرافیکی طراحی شده در گوشی سامسونگ ای ۵۰ (Mali-G72 MP3) می باشد که قدرت انجام عملیات گرافیکی سنگین و قوی را برای شما فراهم می کند.

این مدل از گوشی های سامسونگ در میزان حافظه متفاوت ساخته شده اند و می توان نمونه ۶۴ گیگا بایت و ۱۲۸ گیگابایت آن را با رم ۴/۶ در بازار پیدا کرد. افزایش میزان حافظه در موبایل A50 نیاز شما را به خرید مموری کارت جانبی از بین می برد. البته چنانچه این میزان حافظه برای شما کافی نباشد وجود درگاه میکرو SD اختصاصی در قسمت سخت افزاری شرایطی را برای شما فراهم می کند که میزان حافظه آن را افزایش دهید.

مطالب پیشنهادی
نقد و بررسی تخصصی آیفون 11 ( قسمت اول )

کیفیت دوربین و عکاسی یکی از مشخصه های اصلی در زمان خرید انواع گوشی ها است. گاهی ممکن است دلیل تعویض گوشی تنها افزایش کیفیت دوربین باشد همین امر مزید بر علت شد تا کمپانی سامسونگ در انواع مدل های میانرده خود مخصوصاً مدل A50 از دوربین های سه گانه با برترین کیفیت ها و به ترتیب ۲۵ مگا پیکسل با قابلیت فوکوس خودکار، ۸ پیکسل برای لنز فوق عریض و ۵ مگاپیکسل به منظور تشخیص عمق تصویر استفاده نموده است که در نهایت تصویری با کیفیت را به شما ارائه می دهد. این قابلیت برای دوربین های سلفی به میزان ۲۵ مگاپیکسل در دسترس شما قرار می گیرد به علاوه وجود فلش LED، پانوراما و قابلیت HDR نهایت کیفیت تصویر را به شما ارائه می دهد. این فناوری در زمان فیلمبرداری به کیفیت ۱۰۸۰ P افزایش پیدا می کند.

هر آن چه درباره اتصالات و شبکه موبایل A50 باید بدانید:

یکی دیگر از دلایلی که سبب می شود گوشی A50 به عنوان محبوب ترین میانرده سامسونگ انتخاب شود وجود اتصالات برتر و پشتیبانی از فناوری GSM/ HSPA /LTE می باشد. در این مدل از گوشی سری A علاوه بر داشتن اتصالات عمومی همچون بلوتوث و وای فای می توان از USB و شبکه های بی سیم هات اسپات و دو بانده نیز نام برد. این مدل از GPS و NFC نیز پشتیبانی می کند به این ترتیب می توانید از تمامی امکانات یک گوش مجهز استفاده کنید.

امنیت در گوشی های سامسونگ حرف اول را می زند، وجود حسگر انگشتی تعبیه شده در زیر صفحه نمایش شرایطی را فراهم می کند که در نهایت امنیت بتوانید از اطلاعات شخصی خود محافظت کنید. علاوه بر این شما می توانید از سنسور مجاورتی و قفل تشخیص چهره نیز برای بالا بردن امنیت گوشی هوشمند خود استفاده کنید. قطب نما، شتاب سنج، ژیروسکوپ از دیگر تجهیزات حسگر به کار رفته در مدل A50 سامسونگ است.

موبایل A50 در ژورنال نوبشو

عمر مفید باتری به همراه میزان ماندگاری یک فول شارژ ۱۰۰ درصد طی یک روز بیانگر سلامت باتری است که موبایل A50 این آزمایش را با تأیید و سربلندی گذرانده است. داشتن فست شارژ با توانایی ۱۵ وات شرایطی را برای شما فراهم می کند که مدت زمان زیادی را صرف شارژ کردن گوشی خود نکنید. قدرت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت باتری گوشی سامسونگ ای ۵۰ شرایطی را فراهم می کند که طی مدت یک روز کامل نگران خالی شدن باتری گوشی خود نباشید.

و نکته آخر در رابطه با کیفیت صدا ارائه شده در گوشی سامسونگ مدل A50 با داشتن جک ۳.۵ میلی متری مجهز به میکروفون اختصاصی که تمامی نویز موجود در صدا را از بین می برد.

 

1 دیدگاه

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید