آموزش بدنسازی شامل چه حرکات و مباحثی می باشد؟

0
8702
آموزش بدنسازی در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

آموزش بدنسازی

با توجه به مشغله های زیاد کاری اختصاص دادن زمانی برای ورزش کردن و رفتن به باشگاه کار بسار سختی است و البته نباید از خستگی های کار و زندگی نیز غافل شویم. با دریافت جدیدترین متدهای آموزش بدنسازی می توانید در هر ساعت از شبانه روز به خصوص در روزهای تعطیل بدن خود را ورزیده کنید و در حفظ سلامتی خود بکوشید. برای کسب اطلاعات با ما در این مقاله از سری مقالات راهنمای بدنسازی همراه باشید.

داشتن اطلاعات کافی در رابطه با تمامی حرکات ورزش بدنسازی و مکانیزم انجام آن می توانید خیلی زود به اندام دلخواه خود برسید. آموزش های مربوط به ورزش بدنسازی امکان انجام درست حرکات را برای در اختیار شما قرار می دهد به علاوه در کنار ورزش می توانید از برنامه های تغذیه ارائه شده نهایت استفاده را ببرید. بر روی لینک نوبشو کلیک کنید و به دنیای پر رمز و راز ورزش ها وارد شوید.

https://www.nobesho.com

آموزش بدنسازی بر چه اصولی پافشاری دارد؟

آن چه در انجام ورزش بدنسازی لازم و ضروری می باشد آپدیت کردن اطلاعات ورزشی و انجام آخرین متد های ارائه شده می باشد. شما با داشتن آخرین به روز رسانی های اطلاعاتی و دریافت برنامه غذایی مناسب می توانید در مدت زمان کمی به تناسب اندام دلخواه خود برسید.

پیروی از روش های قدیمی ممکن است در نهایت اندام زیبایی را برای شما به ارمغان بیاورد اما مدت زمان دست یابی به این امر مهم ممکن است کمی طول بکشد. پس در نظر داشته باشید اولین گام در موفقیات ورزش های بدنسازی دنبال کردن روش های جدید و نو است.

آموزش بدنسازی شامل چه حرکات و مباحثی می باشد؟

در حال حاضر جدید ترین روش های بدنسازی شامل مراحلی است که در ابتدا شانه، کتف و سینه را تحت تأثیر قرار می دهد و در ادامه تمرکز ورزش به سمت پهلو ها، کمر و شکم جلب می شود و در نهایت اندام ورزیده و مناسب را به شما هدیه می دهد. از جمله حرکات مهم و بسزایی که به عنوان تأثیر گذارترین حرکات در آموزش بدنسازی مورد بحث قرار می گیرد شامل موارد زیر می باشد:

  • پرس سخت:

برای داشتن اندام ورزیده لازم است در وهله اول تنبلی را کنار بگذارید. پرس سخت یا پرس انفجاری تمامی قسمت های بدن را درگیر خواد کرد. در این حرکت که شبیه به شنا می باشد دست ها به عرض شان باز می شود و حرکت شنا را با تفاوت این که قسمت سینه می بایست سطح زمین را لمس کند، انجام دهید. این حرکت علاوه بر تقویت بازو ها و پنجه های پا سبب بالا رفتن میزان آمادگی جسمانی بدن شما می شود.

  • پرس ایستاده:

این روش با استفاده از دمبل انجام می شود. در چنین حالتی لازم است دوبل را در دو دست بگیرید و دست ها را در امتداد بدن به سمت بالا صاف و کشیده نگه دارید و در ادامه حرکت سعی کنید دست ها را با حرکات سنگین و کند به سمت گوش بیاورید و در نهایت زاویه ۴۵ درجه ای را بین بازو و ساعد ایجاد نمایید.

مطالب پیشنهادی
کدام حرکات بدنسازی با دمبل تأثیرات بیشتری بر تناسب اندام شما دارد

آموزش بدنسازی در ژورنال نوبشو

آموزش بدنسازی

برای انجام برخی روش ها و حرکات بدنسازی به لوازم جانبی نیاز پیدا خواهید کرد. برای انجام حرکت دیپ به یک میز نیاز دارید. پشت به میز با یک قدم فاصلع ایستاده، دست ها را روی لبه آن بگذارید و سعی کنید بدون این که زانوها خم شوند بشینید. مدت زمان نشستن باید کمی طولانی باشد و سپس بلند شوید با انجام این حرکت می توانید پس از مدتی تأثیرات مفید و موثر آن را بر روی شانه، کتف و بازو های خود ببینید.

  • پلانک کوتاه و بلند:

داشتن سیکس پک یکی از بزرگترین هدف های انجام ورزش های سخت و طاقت فرسا می باشد که تنها با امید داشن اندام ساعت شنی انجام می گیرد و علاوه بر تقویت ماهیچه ای شکم و پهلو سبب ایجاد تغیرات بسزایی در قست پشت ساق پا و پشت بازو می شود. این حرکت بی شباهت به شنا نیست تنها با تفاوت این که وزن شما به چای پنه بر روی ساعد ها می باشد. کف ساعد و پنجه های پا را روی زمین بگذارید و با حرکات سنگین یک پا را از زمین جدا کرده و به سمت خارج بالا ببرید. این حرکت خیلی موثر تر و ایمن تر نسبت به دراز نشست می باشد و تأثیرات منفی بر روی ستون فقرات و نخاع نخواهد داشت.

آموزش بدنسازی در ژورنال نوبشو

آموزش بدنسازی

این حرکت نامی آشنا برای همه افراد است چرا که همه در طول عمر خود بی شک یکبار این حرکت را انجام داده اند و پس از ناتوانایی در انجام آن برای همیشه کنار گذاشته شده است. بارفیکس نقش مفیدی در پرورش اندام دارد. می توانید از بارفیکس آویزان شده و بدون اینکه زانو ها را خم کنید آن ها را بالا آورده و زاویه نود درجه را ایجاد کنید. انجام این حرکت به طور مداوم و طولانی مدت می تواند برای همیشه شما را از دست زیر شکم خلاص کند. علاوه بر مورد فوق می توانید با انجام عملیات بارفیکس علاوه بر تقویت قوای جسمانی، مچ و کف دست را نیز قدرتمند سازید.

آیا در ویدیو های آموزش بدنسازی حرکات حرفه ای وجود دارند؟

دنبال کردن تمرینات و حرکات آموزش بدنسازی بیشتر برای افراد مبتدی و تازه کار مناسب است چرا که بدن این افراد هنوز قادر نیست به تمرینات سنگین و حرفه ای پاسخ مثبت بدهد و ممکن است به دلیل خشکی بدن دچار مشکلات حاد و جبران ناپذیر شوند. پس لازم است در ابتدا با انجام گرمش و نرمش هر روزه بدن خود را آماده انجام ورزش های سنگین کنید تا در ادامه بتوانید اندام مناسب و خوش فرم داشته باشید.

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید